מי ניסה לעבוד כבר עם לאושה צבעונית? אני!

glassarah

New member
לאושה

אני עובדת עם השקוף המון. עם הצבעוניים, יש הרבה שניסיתי, אבל אני לא עובדת איתם כל כך הרבה בפועל... בעיקר כי הרוב לא אוהבים כשמצפים אותם, ואני אוהבת לצפות דברים. מה שכן, האדום שלהם הוא האדום הכי יפה שיש בעיניי, והוא לא מתכהה כמו האחרים - אז אם אני עושה משהו אדום זה בד"כ לאושה. הכתומים גם יפים, אם כי מעט אגרסיביים מדי בגוון שלהם לטעמי. גם הסגולים שלהם נורא יפים - גם האטום וגם השקוף - אבל בגלל בעיות תאימות, אם אני עובדת איתם אז זה רק בנגיעות קטנות פה ושם.
 

h e l e n a 1

New member
שרה, זה לא המדריך של לאושה והוא לא שלם

המספרים סידוריים בכל אתר שמוכר זכוכית הם שונים. אם תראי את הקטלוג של לאושה (של חברת לאושה) לא תמציאי זכר מהתאמה במספרים סידוריים. בנוסף לזה כל מוכר נותן שם משלו לכל סוג צבע לאושה. חוץ מזה הבחור שמציג את האתר -גראיס אדווארד-הקנאדי הזה מאוד מאוד נחמד ומטפל בלקוחות עם המון סימאטיה ורצון לעזור.
 

glassarah

New member
אני יודעת שזה לא מדריך רשמי

יש באתר של לאושה קטלוג באנגלית? גרייס זו בחורה - היא אכן מאוד נחמדה.
 

h e l e n a 1

New member
כן, עברית קשה שפה....

אין להם קטלוג באתר. ניתן להזמין קטלוג מהם ישירות, אך תצטרכי לעשות מבחן פסיכוטסט: באנגלית יש להם רק חלק מהנתונים. הם שולחים את הקטלוג המלא בגרמנית- תצטרכי לתרגם ותאם את הנתונים. נ.ב. בקטלוג הם מעדקנים גם לגבי נקודות הרפיה שהן שונות בין OPAQUE לבין TRANSPARENT גם COE שונה- הם מציינים את זה
 
חרוז משגע! מזכיר לי קצת מרבה רגליים.

האדום באמת מדהים. את הכתומים והסגולים אפילו לא יצא לי לראות בגיל רפאל כי כשהייתי שם בפעם האחרונה הם רק התחילו להביא את הצבעים הראשונים של הלאושה. אוח... איך אני מחכה למבער (אני אומרת את זה כל פעם, כי זה בוער לי כבר באצבעות!)
 

glassarah

New member
תנקס! ../images/Emo13.gif

אני לא בטוחה אם יש את הסגולים והכתומים בגילרף... עד כמה שידוע לי, יש להם רק את הצבעים הבסיסיים. אבל אולי אפשר להפעיל על אילן קצת לחץ קבוצתי.
 

גאיליי

New member
יש כתום????????????? אוי ואבוי חבל שגיליתי את

זה, עכשיו לא ארגע עד שלא יהיה לי אותו.
 

shiranr1

New member
אני ../images/Emo31.gif

ממש ממש לא התחברתי, וגרוע מזה- התבאסתי על 200 (!!!) השקלים שנוספו לי לחשבון בשביל מוט אדום שקוף ומוט שחור שהדבר היחיד שטוב בו הוא שהוא עדיין שחור כשהוא על לבן, אבל וואלה, לא כזה גליק. בכלל לא נפלתי. אפילו התאכזבתי. כיף לך שאת כל כך נהנית איתה, כי בשקופה אני מאוהבת, אבל וואלה, מהאדום והשחור פשוט התבאסתי.
 
תנסי שוב לחמצן את השחור, אולי תגלי אותו מחדש.

ועם האדום את פשוט חייבת לנסות שוב, אם עוד נשארו לך שאריות
 
למעלה