מי ניסה לעבוד כבר עם לאושה צבעונית? אני!

מי ניסה לעבוד כבר עם לאושה צבעונית? אני!

רציתי לשתף אתכם בניסיון שיש לי עם לאושה צבעונית! אני משלבת אותה עם מורטי. בעדינות. בכל מקרה, השחור של לאושה בלהבה מופחתת חמצן הופך למטאלי! יש לי עבודה כזאת שאני אצרף תמונה שלה עוד מעט, עם הלאושה השחורה. האדום של הלאושה הוא חצי שקוף והתוצאה כל כך חלקה ושקופה שאי אפשר להפסיק לגעת בזה. הלבן של לאושה הוא חלבי וגם מעט שקוף. הניגוד שהוא יוצר עם הלבן של מורטי הוא די מעניין. יש לי גם ירוק, כחול וצהוב שעוד לא עבדתי איתם... אבל כשיגיע הציוד סוף סוף - אני אספר מה קרה איתם. ניתן לקנות בגיל רפאל!
 
לדוגמה עבודה עם לאושה שחורה

את הדיסקיות האלו עשיתי עם לאושה שחורה בסיום הכנת הדיסקית יש לחמם את כל הדיסקית עם להבה עשירה בגז. אני מקווה שאני לא מטעה... עכשיו כשהמבער לא לידי, איבדתי ביטחון. עם מישהו יודע משהו אחר - בבקשה לתקן אותי.
 

h e l e n a 1

New member
אהבת לאושה

האהבה הזאת היא נצחית- אין על זה ויקוח. לגבי שחור: לפי הקטלוג של החברה עבור זכוכית שאנו משתמשים לחרוזים ישנם לפחות 3 סוגים של לאושה שחור ובתוכם עוד מספר תת-סוגים. בזמנו השתמשתי בשחור (אינני זוכרת מספר) רגיל לחלוטין. האפקט שאת מדברת כנירא תלוי בתוספת (כסף, לדעתי). מצרפת תמונות של חרוזי לאושה (ישנים-ישנים) שרובם עשויים בהד הוד עם פרופאן. בוטאן משפיע על לאושה באותה צורה שעל מורטי - זה מה גליתי בנתיים
 

h e l e n a 1

New member
אלו שילובים של סגולים (מאגנטה,פוקסיה ו...

...ואמטיסטים שונים על בסיס לבן+תוספת עלי כסף+נקודות של אדום בהיר (RED LIGHT) בלבנים ובאדומים יש ללאושה מספר סוגים שונים
 

glassarah

New member
תודה!

את המאג'נטה אף פעם לא יצא לי להשיג... תמיד אין... אולי יום אחד? את הפוקסיה ניסיתי, אבל לא יצאה לי יפה כמו אצלך. אולי אני אנסה אותה שוב מתישהו.
 

h e l e n a 1

New member
זה יצא לי לפני יותר משנה- מאז הצלחתי לחזור

רק מספר פעמים לתוצאה דומה (לא זהה) עם הד הוט ניסיתי על ראד מאקס עם בוטאן- בנתיים לא הצלחתי להגיע לצבע
 

גאיליי

New member
ילנה - איזה חרוזים יפים :)

אילית, יש את זה כבר די הרבה זמן בגיל רפאל. אני לא אהבתי לעבוד עם הלבן, אני לא חושבת שהיה שחור כשקניתי. אני מאודדדדדדדדדדדדדדדד אוהבת לעבוד עם הצהוב, תיכף אחפש תמונות של חרוזים שהכנתי איתו. גם עם האדום נהנתי לעבוד ואת הכחול אני לא בטוחה שניסיתי.
 

גאיליי

New member
אני מאוד לצרוב את הצבע הזה

המראה החלבי הזה מאוד יפה בעיניי. הנה משהו לא צרוב.
 
למעלה