מי נוסע
ומה מביא|
?

מי נוסע ../images/Emo73.gif ומה מביא|../images/Emo21.gif../images/Emo72.gif../images/Emo48.gif ?

המפגש מחר. מי מביא מה (רק כדי שנקבל פרספקיטיבה ולא יהו 20 בקבוקי שתייה ו-0 ביגלה) ומי נוסע איך (וי עדיין לא סגר לעצמו את הטרמפ"??) אני אביא שני סוגי סלטים, וכנראה גם איזהמאפה/עוגה. דפנה - נדבר מחר לראות מה הכיוון שממנו אני באה ואיך אנחנו נפגשות מי מצטרף לרשימה?
 

tulkin

New member
עדיף 20 בקבוקי שתיה ו0 בייגלה מאשר להיפך ../images/Emo13.gif

 
../images/Emo45.gif These pretzels are making me thirsty

ניצת: מצטערת, אף אחד לא הביא שתייה. אולי תאכל עוד קצת בייגלה במקום.
 

פצית219

New member
אני מגיעה מפתח תקוה (יש אוטו) ומביאה עוגיות

חלבה ואגוזים, וכנראה סוג נוסף של עוגיות.
 

d a p h n a

New member
אני כנראה אגיע איתך, אם כך ../images/Emo13.gif

ואני יכולה להביא משהו קנוי. מאחר ונראה שאף אחד לא אמר עדיין שתייה, אני יכולה להביא.
 

מעיןבר

New member
אני מגיעה עם אוטו מלא ../images/Emo13.gif

כי גם מממאיה ברשימת הטרמפיסטיות. >תזכורת לעצמי - לקחת את המכונית לשטיפה היום כדי שלא לפדח< באמתחתי - עוגיות של זיו, אמא מאי? טעמים - לפי מה שיתחשק לו להביא איתו...
 

מממאיה35

New member
אה בדיוק באתי לכתוב ש

אני מתכוונת להגיע ברכבת שנוחתת ברחובות בסביבות 20:30, ואשמח לטרמפ מהתחנה. ובכל מקרה אני צריכה טרמפ בחזרה מרחובות איכשהו לתחנת השלום (אם אני מגיעה ברכבת). אבל אם אני מגיעה איתך ברכב מהאזור שלנו, אז כל התוכנית של הרכבת מבוטלת. טוב במקום להתלבט פה עם עצמי - שולחת לך מסר
 

polinomialy

New member
לדאבוני הבייביסיטר שלי מרותק למיטה...

תהנו בלעדי. אני אשב לי לבד בחושך.
 
למעלה