מי נוסע ../images/Emo73.gif ומה מביא|../images/Emo21.gif../images/Emo72.gif../images/Emo48.gif ?
המפגש מחר. מי מביא מה (רק כדי שנקבל פרספקיטיבה ולא יהו 20 בקבוקי שתייה ו-0 ביגלה) ומי נוסע איך (וי עדיין לא סגר לעצמו את הטרמפ"??) אני אביא שני סוגי סלטים, וכנראה גם איזהמאפה/עוגה. דפנה - נדבר מחר לראות מה הכיוון שממנו אני באה ואיך אנחנו נפגשות מי מצטרף לרשימה?
המפגש מחר. מי מביא מה (רק כדי שנקבל פרספקיטיבה ולא יהו 20 בקבוקי שתייה ו-0 ביגלה) ומי נוסע איך (וי עדיין לא סגר לעצמו את הטרמפ"??) אני אביא שני סוגי סלטים, וכנראה גם איזהמאפה/עוגה. דפנה - נדבר מחר לראות מה הכיוון שממנו אני באה ואיך אנחנו נפגשות מי מצטרף לרשימה?