מי מפחד מסקרי הוראה?

נכון? מעולם לא חשתי רע ככ בשביל קבוצת ביקורת


 
לא נכנסתי למאמר.

אילו עוגיות היו? לא שוקולד עם מנטה של בנות הצופים, נכון? כי אם כן, אני לגמרי איתך.
 

ayulli

New member
לגמרי

אפשר לעשות רפליקציה עם המבחר של Ben's Cookies?
 

tristis

New member
נחמד, אבל לקוי. הסטודנטים שלא קיבלו עוגיות מרגישים מקופחים.

קראתי את המאמר. מכיוון שהסטודנטים הם כולם מאותה כיתה, ברור שבאיזשהו שלב בסמסטר התברר להם שחלקם קיבלו עוגיות שוקולד וחלקם לא.
ההטייה שנובעת מהידיעה הזו כבר מחרבת את כל התיאוריה של החוקרים.
 

L Bloomer

New member
גמני רוצה לעשות מחקרים על הסטודנטים שלי

למה ללכת רחוק?...

אגב, אצלנו לא לוקחים את הסקרים האלה יותר מדי ברצינות. עדיין המוסד מבזבז על זה זמן ומתעסק בפרסום וכו', אבל ידוע שסקרי הוראה מוטים מאוד. רוב הסטודנטים לא טורחים למלא אותם, כך שמי שממלא אלה הקצוות שנורא חשוב להם להלל או להשמיץ. ולעתים קרובות אין מספיק משיבים והסקר לא קביל.
אבל אני מודה ששיטת העוגיות לוקחת בענק. אדאג להצטייד לפני הסקר הבא...
 

22ק ו ס ם

New member
הם לא רק מוטים מהסיבות שציינת

גם אם כל הסטודנטים היו משתתפים בסקר הוא עדיין היה מוטה לטובת מרצים שרמנטים, מצחיקים, קורסים קלים ומה שיותר חשוב, לא בטוח שלסטודנטים יש בכלל יכולת להעריך נכון את התרומה של הקורס. אני הייתי עושה סקר הערכה כללי בסוף התואר או לפחות בסוף השנה כלסטודנטים יש יותר פרספקטיבה לגבי החשיבות של הקורסים.
 
השנה יותר מתמיד אני מסכימה איתך

הקורסים שלימדתי השנה הם הקשים והתובעניים ביותר בלימודים, ו.. גם אני לא כל כך פשוטה ונחמדה בציונים (לתת ציונים גבוהים הפך היום לספורט לאומי באקדמיה, ובמכללות בפרט, מתברר).
כמובן, ציוני התלמידים שלי היו נמוכים בהרבה מציוניהם בקורסים האחרים, וגם הדרישות שלי היו רבות משל האחרים, ו.. בפעם הראשונה בחיי הם מחו באמצעות סקר. כלומר, היו גם אלה שהבינו והעריכו, אבל היו מי שכתבו שהרמה הייתה קשה מדיי, שהקורס היה אינטנסיבי וכו. והכול כמובן, לרעה.
מה שהם עדיין לא מבינים הוא שברגע שהם יצאו אל העולם של ה"גדולים", הקורס הזה יהיה הדבר הכי חשוב שקרה להם בחיים המקצועיים.
בעוד שנתיים, הם יהיו הרבה יותר מבינים ומעריכים.
אוף.
 
כמו דירוגי אוניברסיטאות על פי "שביעות רצון הסטודנטים"

זה מאוד מקובל אצלנו באנגליה, אבל איזה מדד אידיוטי!
<משחררת קיטור>
 

22ק ו ס ם

New member
את צודקת

ואני אומר את זה בתור האוניברסיטה שנמצאת בטופ שבטופ, אבל לפחות זה עדיף על דירוגים לפי מסיבות שיש בארה"ב. מה שכן, בבריטניה לפחות יש לדירוגים הללו חשיבות כי מועמדים מסתכלים על הדירוגים הללו. זה חשוב במיוחד לאוניברסיטאות שהן לא ראסל גרופ שלהן לא בעייה למשוך סטודנטים.
 

אור302

New member
אגב, איך מבצעים אצלכם סקרים?

אצלנו הסטודנטים מקבלים לינק לאתר שבו משיבים על השאלות. הלינק מופעל בזמן השיעור, הם נכנסים במחשב או בסלולרי ומשיבים שם על השאלות. מאז הסמרטפון זה קורה הרבה יותר. איך לכל הרוחות הם מצליחים להקליד על הטלפון אין לי מושג. מי שמפקח על האירוע זה המזכירה או מרצה אחר וניתן גם להשלים את התהליך מחוץ לשיעור עד 24 שעות עבור תלמידים שנעדרים.
&nbsp
מהשנה שינו אצלנו את הנוסח: ויתרו על שאלון עם מספרים ודירוגים לטובת שאלות פתוחות שמנסח המרצה עצמו ביחס למטרות שהקורס אמור לממש.
 
למעלה