מי מכם יהיה מספיק נחמד יקפוץ לפורום שלי [של ירמי] וימליץ על משינה כאומן הכי מגניב שיש בארץ? עזרו לי עם הפינה החדשה שלי בפורום ירמי עם המלצות על אומני מוסיקה שווים... והקאץ' הקטן שיש שם [למצוא קשר לירמי] אל תדאגו אני אמצא