מי מכיר, מי נתקל

מי מכיר, מי נתקל ../images/Emo141.gif

לאחרונה נתפרסמה ידיעה על עתירה לבג"ץ לקיום צו מוחלט שניתן ע"י הבג"ץ לפני 25 שנים, ובו נקבעו תנאי-המינימום לשמירה על כבודם וכו' של אסירים או עצורים (כגון מיטה לכל אסיר/עציר). עכשיו המדינה טוענת שבהעדר משאבים היא לא יכולה לעמוד בתנאים האלה, וההגנה הנוכחית שלה היא שאם היא תיאלץ לקיימם, לא תהיה לה ברירה, אלא לשחרר אסירים לפני הזמן. מישהו נתקבל בדבר הזה לאחרונה, ויכול לתת לי לינק, או לפחות מראה מקום?
 

י ש י ר

New member
צו מוחלט שניתן ע"י הבג"ץ לא מזמן

ידוע על עתירה לבג"ץ לקיום צו מוחלט שניתן ע"י הבג"ץ לא מזמן {בשנת 2003 התקבל פסק דין עקרוני בעקבות עתירת ארגון הרופאים לזכויות אדם. אז אסרו השופטים על רשויות הכליאה בישראל להלין אסירים על רצפת בתי המעצר. עתירה נוספת של לשכת עורכי הדין הניבה פירות קונקרטיים יותר. "ניתן בזה צו מוחלט", כתבו השופטים, "לפיו לא יאוחר מיום 1.6.04 יינתנו לעצורים בכל מתקני המעצר והכליאה שבאחריות משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר מלוא זכויותיהם על פי סעיף 9 לחוק סדר הדין הפלילי". בהודעה מוסכמת לבית המשפט מצד המדינה ומצד לשכת עורכי הדין, הצהיר המשרד לביטחון פנים כי לצורך העניין יוקצו למעלה מ-100 מיליון שקלים} לכתבה המלאה והמעניינת מאתר :ממקור ראשון מאת:יאיר שפירא http://www.makorrishon.co.il/article.php?id=4125
 
תודה, זה חשוב ומעניין, אבל..../images/Emo141.gif

זה לא מה שאני מחפש. אני מדבר על ידיעה שהתפרסמה ממש;בימים האלה, על עתירה חדשה לבג"ץ, בה נדרשת המדינה לקיים צו של הבג"ץ מלפני 25 שנים, שאמר את אותו הדבר עוד לפני שנחקק החוק בו דובר בבג"ץ משנת 2003.
 

י ש י ר

New member
ואולי לזה התכוונת

לכתבה מאתר : במבלי מאת : אריה דיין http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?news_id=12067&sivug_id=1
 
../images/Emo51.gif אין כמוך../images/Emo70.gif ../images/Emo141.gif

זה בדיוק מה שהתכוונתי, אם כי אני ראיתי את זה במקום אחר, אבל סיפקת לי בדיוק את הסחורה שביקשתי. שבוע טוב.
 
למעלה