מי מכיר את ההליך המסודר להחלפת מס'

menyk

New member
מי מכיר את ההליך המסודר להחלפת מס'

שלדה ? מהו ההליך המסודר לעשות כן ? בידיי כל הניירת :אישור הטבעת מס' שלדה , אישור מכס , מס' השלדה הישן (קטע שנחתך מהשלדה הקודמת) אישור מוסך על ביצוע החלפת השלדה. מה עוד אני צריך לעשות כדי להעביר את המס' החדש ????
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

 

eyaleshet

New member
מה ההבדל אותה שלדה בדיוק עד 2003

וכל אופנוע כבד עושה בעיות בשילדה כשהוא מתלבש על עמוד....
 
לבקר במשרד הרישוי...

בעבר הרחוק (מאוד) שהחלפתי מספר מנוע הופנתי לבוחן במשרד הרישוי בחולון (את ההפניה קיבלתי ממשרד הרישוי) זה אישר את תקינות ההתקנה וצייד אותי בטופס אשר נמסר לפקידה החביבה אשר עדכנה את הפרטים במחשב. בכל מקרה, ממליץ להתייעץ עם המוסך שלך, ייתכן שניתן לפשט את התהליך או חלילה לסבך אותו..
 

ליאורEN

New member
תהליך פשוט ומעצבן ,תקום מוקדם בבוקר

ותתפוס תור במשרד הרישוי כשתגיע תעיר את אלו שהגיעו ב2400 בשביל להיות ראשונים. כשיגיע התור שלך תן לבוחן את הניירת הוא יסתכל עליך ויבקש שתקריא לו את מס' השילדה ישים חותמת על הטופס וישלח אותך לפקידה בפנים. לאחר מכן תלך לדואר תשלם 76 ש"ח בדיקת בוחן ויש לך רשיונות חדשים בהצלחה ליאור
 

black enigma

New member
אני לא מבין דבר אחד אם זה נחשב

לפאק של החברה למה היצרן לא לוקח על זה אחריות ? ונותן שלדה או ב מחיר מסובסד נאמר 50% או אפילו בחינם כמו שיאה לעשות ... ? או שזה קיים ולא ידוע לי ? כי מישהו אמר משהו בקשר ל 9000ש"ח לשלדה משהו זכור לי לפני כמה שבועות כאן ...
 

Bearing

New member
MENYK בבקשה כנס-->

ספר בבקשה על התהליך של החלפת שלדה עד כה בפרטים - מי, כמה, למה- זה מאד יעזור לי, תודה.
 

nimiz

New member
מעניין איך זה שאני לא מוצא שום

איזכור לבעיות שילדה במשפחת הנינג'ות בעיתונות מחו"ל.
 
למעלה