מי מכירה

אפרת בר

New member
מי מכירה ../images/Emo35.gif

אנחנו הולכים השבוע לראות את גינת אגוז (ליד צומת בית ליד) והמחיר שהוא הציע לנו מאוד מפתה. . . למישהי יש הכרה עם המקום? בנוסף אנחנו הולכים לראות את גן הפיקוס ליד גבעת השלושה - מישהי יודעת משהו על המקום? ודבר אחרון - ראינו שיש הרבה המלצות על הגן הקסום - איך הוא לעומת שני הנ"ל? (למען האמת אנחנו כמעט סוגרים איתו, אבל בודקים עוד כמה מקומות אחרונים. . . ) לכן אני צריכה מאוד את עזרתכן!!! המון תודה לכל היודעת משהו. . .
 

אתי@

New member
לא הייתי בגינת אגוז, אבל שמעתי

המון המלצות על המקום. יש לנו זוג חברים שמתלבטים בין גינת אגוז לגני פנורמה, והם אומרים שהמקום מאוד יפה, מחיר טוב, והיחס טוב ואמין.
 

יעלי2

New member
לגבי גינת אגוז והגן הקסום

גינת אגוז אם מדובר על "אל גינת אגוז" הממוקם בכניסה לרופין (אם אני לא טועה), הינו שם בחתונה של חברים קרובים מאוד. החתונה היתה על הפנים. ממש חתונה במבצע! בקבלת פניםהיה אוכל מגוון מאוד אבל הוגש גם מלאווח (בחתונה!) הארוחה המרכזית היתה במזנונים שזה על הכיפק. אבל: כלי ההגשה נאו כלים צבאיים מנירוסטה פשוטה, לא היו מספיק מלצרים והם היו לבושים בבגדי הקייטרינג אבל לא מגוהץ ולא נראה טוב. היה דג סלמון עם כל העצמות, אף אחד לא רצה להסתכן, והשיא היה שלא פינו לנו את הצלחות המרכזיות עם כל האוכל שנשאר עד סוף הערב כולו. כך שאת הקינוח אכלנו ליד שאריות המנות העיקריות. חבל. לגבי הגן הקסום, שם אני פחות אובייקטיבית כי אחי התחתן והיתי צעירה ובכלל לא שמתי לב איך היתה התנהלות הענינים. אני כן יכולה לנעיד שעבדתי שם אחרי הצבא בקייטרינג והיה פשוט אחלה לעבוד שם. היתה אוירה טובה מהמקום, המקום לכשעצמו יפה והבנתי למאז הוא עבר שיפוצים ושיפורים. אז זה מה שאני יודעת להגיד על שני המקומות. בהצלחה, ותעדכני.
 

dorlim

New member
עדות לא ממקור ראשון

חברים שלנו היו שם בחתונה ותיארו תיאור דומה של "חתונה במבצע"....
 

אלונהב

New member
דעתי בנוגע לשניים

לגבי גן אגוז- היינו אמורים ללכת ומשהו מנע מאיתנו- אולי זה בגלל שהמקום פתוח ?!?! (אין אירועי חורף?!?!?) לגבי הגן הקסום- כשמו כן הוא, אנחנו סגרנו שם ויחס יותר טוב מזה שקיבלנו מגדי כשהגענו לדבר איתו וכשסגרנו, לא קיבלנו בשום מקום והיינו בהרבה מקומות לפני שסגרנו איתו, ומעבר לזה שהאוכל שלהם ממש מוצלח... מבחינתי באיזור השרון ובמחירים סבירים ולא מנופחים על סתם- הוא במקום הראשון!!
 

אפרת בר

New member
אנחנו רשומים כבר באופציה

אצל ברלב בגן הקסום, אנחנו נלך מחר לראות את גן הפיקוס (ליד גבעת השלושה) ואז נחליט. בסה"כ כל דבר מוביל אותנו בחזרה לגן הקסום, אבל אנחנו רוצים להיות בטוחים שניסינו הכל.טוב, לא להגזים, שניסינו כמעט את הכל. מתי אתם מתחתנים? שיהיה
 

אפרת בר

New member
יו זה ממש קרוב, , ,איזה כייף../images/Emo6.gif

אנחנו מתכננים לכיוון הקיץ... עם איזה די.גי סגרתם? ארז, במקרה?
 

zontar

New member
אפשר להיות חצוף ??

ולשאול מה טווחי המחירים שהגעתם בגן הקסום ובגינת אגוז?? + מה דעתכם על הטירה (ליד געש) ??
 

אלונהב

New member
טווחי המחירים תלויים בכמה מצ´פרים

את המנה, אני מאמינה שללא כל צ´יפורים היא 35$ לפני מע"מ... בגן הקסום. בגינת אגוז לא הייתי כלל בגלל שהחתונה חורפית.
 

limor 2

New member
היי ! היי! היום אנחנו נפגשים עם מק

מקסימום !אני לא יודעת עם מי. אולי ספרי לי עליהם ?
 

אלונהב

New member
אני אספר לך....

אנחנו פגשנו את דרור, אחרי המלצות בלבד!! והוא היה אחד האנשים היותר נחמדים ומקסימים שפגשנו וזה בעצם הדבר שהוליך אותנו עד עכשיו (עד כמה שזה נשמע בנאלי..)- דרור היה מקסים וסחבק כזה.. וגדי מהגן הקסום היה כמו איזה בן-משפחה כזה- נחמד וחמים . בקיצור, לגבי מקסימום - שמענו עליהם מחברים שהם היו ה-DJ ומאז שומעים רק דברים טובים. דבר אחד נוסף- לא הצלחנו להתמקח יותר מדי על המחיר..
 

מרץ

New member
אני אני אספר לך...

אנחנו לקחנו את עופר חן ממקסימום מוסיקה-יש להם שלושה:דרורתאלעד ועופר הוא פשוט מדהים!! לקחנו אותו אחרי שנפגשנו אצלו בבית!!! פעמיים ןואחרי שכמה המליצו לנו עליו וגם המחיר נהדר-אנחנו מתחתנים במרץ והוא לוקח 990 דולר ממליצה בחום עליו
 

מיה :)

New member
גן הפיקוס = הגן הרומי

אני התחתנתי שם. המקום יפה והאוכל מעולה!! אבל - צריך להקפיד שכל מילה שיצאת להם מהפה וכל הבטחה שלהם תיכתב ותיחתם! בהצלחה!
 

אפרת בר

New member
היי מיה../images/Emo13.gif

זה די מעודד לשמוע סוף סוף תגובה על גן הפיקוס. אנחנו הולכים לראות את הגן הערב. את יכולה לספר לי בבקשה למה צריך להקפיד לחתום על הכל? נתקלתם בבעיה? יש לך המלצות בדיעבד? ועוד דבר - אמרו לי שהרבנות לא מחתנת בגן הפיקוס - מה עשיתם? ועוד דבר אחרון. . . אמרת שהאוכל מעולה - ואני הבנתי שצריך להביא קייטרינג מבחוץ, את במקרה יודעת עם איזה קייטרינג עבדו אצלכם בחתונה? מצטערת על המגילה - ו-
רבה מראש. אפרת.
 

מיה :)

New member
אני קוראת את ההודעה קצת באיחור...

יש להם קייטרינג הבית שנקרא קיסל. הקייטרינג מעולה. קיבלנו המון פידבקים על האוכל. אצלי בחתונה היו המון פשלות, אבל אני לא אפרט (מייגע), הסיפור נמצא בטאג ליין. כמו שאמרתי, אם אתם מחליטים לסגור איתם, תכניסו כל פרט הכי קטן לחוזה ותחתימו אותם! הרבנות כן מחתנת בגן הפיקוס. היתה כאן בפורום עוד בחורה, אורית, שהתחתנה שם. ניסיתי למצוא לך את הסיפור שלה. הבנתי שהיא היתה מאד מרוצה. אבל גם הבנתי שהיו להם קשרים עם המקום... בכל מקרה, אם יהיו לך שאלות ספציפיות, אני אשמח לענות. ביי ויום טוב.
 
למעלה