מי לדעתם חברת התעופה הבאה שתכנס לשוק הישראלי?

Captain Wraith

New member
מי לדעתם חברת התעופה הבאה שתכנס לשוק הישראלי?

אני מדבר על חברות שעדיין לא הכריזו על כוונתם להכנס לשוק הישראלי.
אני סבור ש TAP תהייה הבאה בתור להכריז על כניסה לשוק.. מה דעתכם?
 

tp535

New member
אני לא כל כך בטוח שאתה צודק

סאן דור ניסו להפעיל קו לליסבון וממש לא הלך להם (בלשון המעטה)

איבריה מציעה קונקשנים טובים לפורטוגל כמו כל שאר החברות האירופאיות

קשה לי להאמין (למרות שאני אשמח) שנראה פה את TAP
 

Captain Wraith

New member
סאן דור פעלו כחברת שכר..

בצורה של טיסות P2P...
טאפ נכנסת למשבצת של הטסת ישראלים לכל מפת היעדים שלה ובפרט לדרום אמריקה.. בדיוק כמו שהאוזבקים עושים לתאילנד.
 

guylook

New member
1995

כבר טסו ב95 טיסה שבועית. סגרו אחרי שנה שנתיים.
 

micbahar

New member
מה בנוגע לאחת מהחברות הסיניות?

אולי AIR CHINA בעצמה, או אולי אחת החברות האיזוריות?

המחסור בחברות תעופה סיניות בארץ כמעט צורם
 

RLFD

New member
אייר צ'יינה נכנסו לקודשייר עם אלעל

קשה לי להאמין שהם יפתחו קו בעצמם..
אם יש חברה מהאיזור שתכנס לדעתי אלה Hainan, הם כבר טסים לקהיר ולהמון מקומות באירופה, אז יש סיכוי. (טסים משנגחאי)
 

Captain Wraith

New member
Hainan לא טסים לקהיר..

באפריקה הם טסים רק ללואנדה (מעניין למה דווקא אנגולה )
רובו המוחלט של הצי שלהם אלה הם מטוסים לטווח קצר.
 

RLFD

New member
אז אולי הם הפסיקו

אני יודע בוודאות שהם טסו לקהיר
 

YochaiM

New member
הם אכן טסו לקהיר במשך תקופה קצרה

איפשהו בשלהי 2010 אאל"ט...אנגולה=נפט (חוזה שמן עם China Sonangol אחת מחברות הנפט הגדולות באסיה)
 

micbahar

New member
קוד שייר זה משהו אחד, קו זה משהו אחר

יש ארבע חברות תעופה גדולות מאוד בסין, ואני מניח שיש שוק מספק לקווים בין ישראל לשנחאי, בייג'ין והונג קונג שיציעו גם חיבורים לשאר סין והאיזור. לא הגיוני שאל על תשאר השחקן היחידי שייספק חיבור ישיר בין ישראל לערים הללו.

עם קוד שייר היה פתרון משתלם באמת, כל התחרות בעולם התעופה הייתה הולכת לפח.
 

RLFD

New member
אתה יכול להסכים שאם היה שווה להם לפתוח

קו משלהם, הם היו עושים את זה?
הקודשייר הזה קיים יחסית מעט זמן (שנה-שנתיים לא יותר), אולי אם הם יראו שכן יש ביקוש (ובהתחשב בזה שאלעל מפעילים 76 ישן ומסכן) אז הם יפתחו משלהם. הלוואי...
 

micbahar

New member
מסכים לחלוטין

נושא הדיון הוא חברות תעופה שיכנסו בעתיד לישראל ואני חושב שלפחות אחת מהחברות הסיניות תתחיל לפעול כאן. אולי זו לא תהיה החברה הבאה בתור לפעילות בארץ, אבל יחסית בקרוב.

יש לסינים מגמה שכזו של לעשות הכל בעצמם ולהשתלט על העולם, למה להם לפסוח על ישראל?
 

ונפלון

New member
אם כבר אז צ'יינה סאות'רן

גואנזו (ההאב שלהם) לצד הונג קונג ומקאו הסמוכות (שעה וחצי ברכבת) הם מוקד משיכה לישראלים, גם אנשי עסקים וגם תיירים, ומכל החברות הסיניות הם מציעים קישורים נהדרים לאוסטרליה ודרום מזרח אסיה, כמו לשאר האזורים בסין.

הם לא פועלים יותר מדי באזור המזרח התיכון והפעילות לישראל לא תפגע להם בעסקים מבחינת החרם של הערבים. ה-772 שלהם הוא מושלם לטיסות CAN-TLV, הלוואי ובאמת יטוסו.
 

ונפלון

New member
לדעתי ישרת יותר אירופאים מישראלים

כמה ישראלים מוכנים לנחות ב-Hann או ב-Reus שמרוחקים משהו כמו 100 ק"מ מהיעדים ה"אמיתיים" שלהם מאוחר בלילה ולהתחיל לחפש תחבורה? אמנם איזי מצליחה בישראל, אבל איזי טסה לשדות מרכזיים פחות או יותר - לוטון, בזל וז'נבה.

בשביל אירופאים זה יכול להיות מצוין - לבוא עם האוטו עד לשדה, להחנות אותו לכמה ימים ולבקר בישראל בזול. כמובן שתוספת תיירים זה גם טוב לכלכלה שלנו.

ובינתיים לפי מה שאני יודע ריאן יכולה לטוס רק מאירלנד, מה שאומר שהטיסות לא יהיו מהשדה הגדול של דבלין אלא מקורק או משנון.
 

RLFD

New member
איזי מהבחינה של שדות תעופה מעולים

טסתי איתם מברלין שונפלד לבריסל (ולא לשדה שמרוחק 60 ק"מ אם לא יותר מהעיר).
באותה מידה הם טסים גם לאמסטרדם ולעוד שדות מרכזיים אחרים. רייאנאייר כנראה מתאים לאנשים אחרים שלא אכפת להם לנחות מאוד מאוד רחוק מהעיר.
 
למעלה