מי לדעתכם צריך לזכות?

אוף..

שוב מח' אבידות??!
כל הזמן שולחים אותי ב"לכי ושובי"
 

איבונה3

Well-known member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
יש לי רעיון שבני ואורטל יעשו מעשי צדקה ../images/Emo197.gif

ועוד משהו לסיום הגיע הזמן לילד מספר 11 מאורטל לבני
 

מיק101

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רק שחלילה לא יהיה ממזר
 

פזוקי

New member
לא מגיע למייקל לזכות הזכייה מגיעה לבני אלבז!

המשפחה של מייקל הקימה מטה לקידום ההצבעות בשבילו אם הוא זוכה זה רק בזכות המשפחה שלו ועוד כמה אנשים שחושבים שהוא מסכן ולא יהיה לו הצבעות כמו שכתבו פה. הבנאדם לא מצליח להוציא משפט בעברית ,לא מכיר שירים ישראלים צרח בשירים כי חשב שעשה רוק הפרצוף שלו היה תשעה באב כל העונה, לעומתו בני אלבז עשה את כל העונה ,בלעדיו לא היו צופים בתכנית ותפסיקו להוציא לו שם של כעסן ולפסול אותו בגלל זה ,זו שטות גמורה בני אלבז היה ענק ,ככה צריך להתנהג ,לכבד נשים כמו שהוא כיבד ,צריך ללמוד ממנו ,בני זה זמר שאני עוקבת אחרי המוזיקה שלו כבר שנים יש לו קול מיוחד ,וזאת תהייה אכזבה אם הוא לא יזכה.
 
זה אחת מהשירים שרוחמה תשיר בגמר

http://www.youtube.com/watch?v=wqcfFEXNs8k בהופעה שלה לפני שניים וחצי או שלוש בערך רוחמה סיפרה לקהל שאחרי פטירתה של אחותה השניה ממחלת הסרטן, היא ניכנסה לדיכאון ומישהו אמר לה לשנן את מילות השיר, כי מילות השיר עוזרות מאוד ושומרות עלינו מלמעלה, הכתיבה לכולנו את הפסוקים, וכמעט מדי יום אם אני לא שוכחת אני גם משננת אותם.
 
מאוד מקווה שלא. השיר ממש לא מעניין

שתשיר את בארץ אהבתי, חלומות/ההר הירוק תמיד ואת השיר שבחרה בהגרלה ושבארץ אהבתי יהיה האחרון
 

izmeral1

New member
../images/Emo6.gifרקפת רקפת ישר לפסטיגל בלי ציפוש רק קיפוש :

 

אילנה194

New member
אני חיבת להגיד משהו,

אניהאים אתם חושבים שלא מגיע לבני לזכות בגלל שהוא ערס, או בגלל שהתגלה לכם זמר ניפלא שלא רואה אף אחד ממטר עים הביצועים הכי יפים בהיכל, אתם התבלבלתם קצת עים האח הגדול ששם לא צריך כישורים לכלום רק להיות בן אדם, פה צריך קול טוב ווקליות חזקה, ואת זה נתן בני אלבז בגדול,אבל לשפוט לפי ערס זה ממש לא לענין, חוץ מזה שהוא לא ערס בכלל.
 
בסדר אילנה, שיהיה לבני בהצלחה, שיהיה לכולם

בהצלחה. גם לאילנה אביטל בסרט החדש ,בדיסק החדש, בסינגל החדש, בדי וי די החדש. במחזמר החדש. בפסיכיאטר החדש אם יש.באיש החדש אם יש. בקיצור לכולם בהצלחה.
 
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

וואו כמה הצעות אילנה קיבלה
 

יוליקה

Member
מנהל
וזה שהוא מאוהב בעצמו לא נחשב???

מדבר על עצמו בגוף שלישי.... במשך כל התחרות מתח ביקורת כמעט על כל אחד.... כל מי שביקר אותו - הוא אפס.... בכלל מה לדוס בשירה של חילוניים?? הרב אישר לו לשיר בנוכחות קהל מעורב? הרי כל זמר דתי שהופיע עד היום - הרב החרים עד שהבטיח לא לשיר בפני קהל מעורב.... בני מוכן להגבלה הזאת???
 
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gifבדיוק מה שטענתי כאן לאורך העונה

אבל מעריצות לכלוכית לא יכולות לצאת מהמחשבה המקובעת והצרה שלהן. הן עדיין בפורמט האח הגדול.
 
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

הבנתי רק עכשו ראיתי את התגובה המנומקת לכינוי לכלוכית צריך כל הזמן לגולל עד למטה
 
למעלה