מי לדעתכם ה- 125 החזק ביותר

LOVEBIKE

New member
מי לדעתכם ה- 125 החזק ביותר

חזק קרי שיוכל לנסוע בנסיעות בין עירוניות ע"ב יומי ושיהיה קל (אני כבד מאוד) המחיר לא משנה התודה
 

mico

New member
בטח איזה הונדה

עכשיו תגלה שהמחיר יכול לשנות, כי אם לא היה משנה היית קונה כלי גדול יותר
 

LOVEBIKE

New member
אז..

זהו שהמחיר שהקצבתי לקטנוע בלבד ללא נלווים כגון : ביטוח +מיגון הוא עד כ- 24000 ש"ח לקטנוע והלוואי ויכולתי אבל אני מוגבל רשיון ולא יכול כרגע לשדרג.
 

בועז בר

New member
במוטו האחרון יש מבחן בין 6 125ים.

על הנייר אכן 2 ההונדות, PS ודילן מוציאים את מירב כ"ס המותר בקטגוריה (14), אבל דוקא ה-HD של סניאנג מגיע למהירות המירבית הגבוהה ביותר (120) בגלל יחס העברה סופי ארוך. אם תחכה שבועיים שלושה אני מאמין שתראה את אותו מבחן באתר מוטובייק, ואם אתה קצר בזמן , תמיד תמצא את מוטו בדוכן
. מי שחסר לי במבחן הזה הוא/הם נציגי עופר-אבניר שכנראה 'זוכים' להתעלמות בגלל הסכסוך בינם לבין מוטו, הקימקואים: ניו-דינק, הגרנד 125 וה"פיפל" החדש אצלנו (גלגלים גדולים - תואם ל-HD וה-PS). למען ההגינות אציין שאין לי מידע אם אכן הקטנועים האלה נמצאים כבר בארץ וזמינים לנסיעות מבחן, אבל באתר של אבניר הם נמצאים, כך שהיו ראויים לאיזושהי התייחסות במבחן.
 

LOVEBIKE

New member
תודה על הסקירה ושאלה חשובה נוספת

אכן ראיתי את הHD ואני מכוון אליו אבל ראיתי גם את הSH של הונדה שלא נבחן וממש מתלבט עליו, הונדה-אמינות-איכות-יפני-הזרקת דלק ע"פי האתר של הונדה יש לו צריכת דלק של כ- 40 ק"מ לליטר לסיכום ה- HD או ה- SH שההפרש בינהם כמו עוד 50 סמ"ק אחד
 

בועז בר

New member
אם כמו שאמרת,

"המחיר לא משנה"
לך על האיכות. בכל מקרה תתאם רכיבת מבחן על הכלי הפוטנציאלי. מבחן דרכים בעיתון והתאמה אישית לכלי יכולים להיות שני דברים שונים לגמרי. גם מהירות מירבית תלויה באיך הכלי מרגיש בפול-גז לאורך זמן. אני יכול להגיד לך שעם הגרנד דינק אני כמעט אף פעם לא מגיע למהירות הסופית בגלל ההרגשה שהמנוע נקרע כדי לתת אותה.
 

krishon34

New member
אפשר להוסיף את ההונדה PS

שלום, יש לי היתלבטות דומה, אבל הנתונים שלי מעט שונים (אני לא כבד במיוחד ואני די נמוך) להיתלבטות שלך, אם אין בעיה של כסף, היתי מוסיף את ההונדה PS שאמורה להחליף את הדילן. הדילן, על פי הכתבה, מצויין לעיר, וקצת פחות מחוץ לעיר. לגבי הנמוכים שבינינו, ההונדה קצת פחות מתאימה והג'וי רייד נותן מענה מצויין + תנוחת ישיבה מעולה, שחשובה לנסיעות בין עירוניות יקרות. לסיכום, נמוכים צריכים ג'וי רייד ויש להיתחשב בנוחות הישיבה, בכל מקרה שמדובר ברכיבה רצופה של מעל 20 דקות
 
המנוע שיש בדילן הוא אותו המנוע שיש

ב PS (למעט הזרקת דלק), שניהם נוסעים בבין-עירוני בדיוק אותו הדבר, נסעתי על שניהם לא מעט ק"מ למרחק של 35 ק"מ לכל כיוון (נסיעה של כ 25-30 דקות) ולא מורגשת בעית נוחות. בטווח גדול יותר אני מניח שהתנוחה הזקופה כבר לא אידיאלית כמו בכורסאות הממונעות למיניהן. ההבדל בגובה המושב בין ה PS לדילן הוא 1 ס"מ (80 ס"מ במקום 79 ס"מ) ואני מאותגר הגובה מסתדר יופי עם שניהם.
 
אותו הדבר בדיוק כמו ה PS והדילן,

היתרון הוא הגלגלים הגדולים שנותנים יותר יציבות. לנסיעות בינעירוניות יומיומיות עדיף קטנוע בנפח 250 סמ"ק אך אם ישנה מגבלת הרשיון אז הדילן/SH/PS יכולים להתאים עם יתרון בכוח המנוע, צריכת דלק, עלויות טיפולים, אמינות ואיכות.
 
למעלה