מי כתב את ההאדר הזה?

מי כתב את ההאדר הזה?

אין בו ולו חצי קשר לשם המקורי של הפורום. וגם לא ברור ממנו מה מטרת הפורום הגוסס הזה כיום.
אולי באמת הגיע זמנו למות...
 

tzachy

New member
אני חושב שהכוונה היתה חיובית ואופטימית

אבל מסכים איתך שזה לא בהכרח מתחבר לנושא הפורום.
 
אופטימיות זה יופי אבל מה התוכן?

האם זה סתם עוד פורום כללי שכולם מדברים על הא ועל דא? האם זה פורום של הומור ובדיחות?
ככה זה נשמע..
 

tzachy

New member
את מוזמנת להעלות נושאים לדיון


אגב, אפשר, אני משער, לפנות למנהל הפורומים (המנהלת כאן בפורום לא ענתה לי), בנושא הזה.
 
למעלה