מי יפסיד מאי-הפרטת תחזוקת הרכבת?
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000700453 ...תחום התחזוקה (service) נחשב היום לצומח ולרווחי ביותר בסקטור הרכבות בעולם. ניתוח ההוצאות על רכבת מרגע רכישתה ועד סיום חייה (כ-30 שנה) מעלה כי עלויות התחזוקה על פני השנים (25%) גבוהות יותר מעלות הרכישה של הקרונות (22%) (ראו תרשים).... שירותי התחזוקה שמציעה בומברדייה כוללים התקנת מאות חיישנים בכל רכבת, שמאפשרים למתחזק לקבל תמונה מדויקת של מצב המנוע ושל יתר החלקים ולצמצם למינימום תקלות בלתי צפויות. "אנחנו לא זולים", מודה וולפגנג האן, שמנהל מטעם בומברדייה את תחזוקת צי הרכבות של חברת מטרונום הפרטית בגרמניה. "למעשה, אנחנו יקרים יותר ב-20% עד 25% ממחירי הבסיס", הוא מוסיף. "אבל רמת השירותים שלנו חוסכת ללקוח את הצורך לרכוש רכבות חדשות, ועובדה שהוא מאוד מרוצה".... "אתם צריכים רכבת בכל 10-15 דקות ולא בכל חצי שעה", מסביר ברג'ה. "פיתוח הרכבת הוא עמוד השדרה של מערכת התחבורה הציבורית, אבל היא לא תוכל לתפקד ללא השלמות וחיבורים של רכבת קלה ואוטובוסים. רק גישה שמביאה בחשבון את כל המסלול מדלת לדלת תצליח לשנות את הרגלי הנסיעה של הישראלים"... יהודה
מי יפסיד מאי-הפרטת תחזוקת הרכבת?כתבות/הודעות/מאמרים![]()
![]()
השרשור מיום 19/11 עלה על גדותיו. נא לשרשר לכאן חומר חדש.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000700453 ...תחום התחזוקה (service) נחשב היום לצומח ולרווחי ביותר בסקטור הרכבות בעולם. ניתוח ההוצאות על רכבת מרגע רכישתה ועד סיום חייה (כ-30 שנה) מעלה כי עלויות התחזוקה על פני השנים (25%) גבוהות יותר מעלות הרכישה של הקרונות (22%) (ראו תרשים).... שירותי התחזוקה שמציעה בומברדייה כוללים התקנת מאות חיישנים בכל רכבת, שמאפשרים למתחזק לקבל תמונה מדויקת של מצב המנוע ושל יתר החלקים ולצמצם למינימום תקלות בלתי צפויות. "אנחנו לא זולים", מודה וולפגנג האן, שמנהל מטעם בומברדייה את תחזוקת צי הרכבות של חברת מטרונום הפרטית בגרמניה. "למעשה, אנחנו יקרים יותר ב-20% עד 25% ממחירי הבסיס", הוא מוסיף. "אבל רמת השירותים שלנו חוסכת ללקוח את הצורך לרכוש רכבות חדשות, ועובדה שהוא מאוד מרוצה".... "אתם צריכים רכבת בכל 10-15 דקות ולא בכל חצי שעה", מסביר ברג'ה. "פיתוח הרכבת הוא עמוד השדרה של מערכת התחבורה הציבורית, אבל היא לא תוכל לתפקד ללא השלמות וחיבורים של רכבת קלה ואוטובוסים. רק גישה שמביאה בחשבון את כל המסלול מדלת לדלת תצליח לשנות את הרגלי הנסיעה של הישראלים"... יהודה