מי יעוף השבוע לדעתכם?

pumiki25

New member
../images/Emo3.gif לא-לא, חסה וחליל. חסה וחליל...

 
הלוואי שמאור

ואפילו עדיף שהוא יעוף מאשר דוד, כי די ברור שדוד לא יגיע לגמר (ומה שבטוח- הכוכב הנולד הוא לא יהיה)... מאור יותר "מפחיד" אותי בקטע הזה. אנחנו לא צריכים עוד מויאל, ועוד בגרסה הרבה הרבה פחות טובה.
 

IDODC

New member
חחחחחחחח מתוחכמת ../images/Emo8.gif....

דוגרי, צודקת.... הוא לא בקרסוליים של הראל מויאל. הוא פונה לקהל הרבה יותר מצומצם, פחות מוזיקלי [הראל אחרי הכול גיטריסט ואומן אמיתי! ממאור פיניה מה ייצא, עוד עידן יניב כזה מעאפן? די!], זמר פחות טוב.. ועושה רושם פחות בן אדם [הראל לא היה שמח לאיד כשחבריו מודחים..]. דוד סלם דווקא נראה נחמד אבל באמת די חסר סיכויים להגיע לגמר. ונקווה שזה באמת ככה.
 
בינתיים,

כל המדינה לא יכולה להוציא מהראש את השיר של עידן יניב הזה אז לא נראה לי שכל כך גרוע להיות עידן יניב או משהו בסגנון...
 

IDODC

New member
../images/Emo4.gifמה אתה רואה שאני לא.

חחח איכזבת שלומי! עד שאמרת דברי טעם [כמו שעידן -משימה הושלמה-, דוד ומאור צריכים לעוף]..?
 
שמעי בתכלאס הוא לא משהו

מבחינת זה שהוא תימני ושר עם ח' זה ממש לא מראה על איכות ועל ווקאל. אבל אי אפשר להתעלם הוא גונב תהצגה עד הטונים והצעקות שלו. עידן כמובן צדקתי ומאור גם אני יהיה צודק.. וככה לגבי דוד סלם אבל לדעתי דוד יעוף השבוע אחרי שבוע הבא אני יגיד לך בדיוק מה יעוף שבוע הבא. יש מצב שזאת תיהיה בחורה שאני עוד לא יגיד את השם שלה.
 
עדיף להיות עידן יניב מאשר

חיקוי עלוב של עידן יניב (או אייל גולן או כל זמר מזרחי אחר שכן יודע לשיר). מה גם, שאם הרוב אוהב משהו, זה לא אומר שהוא טוב...
 

Jason2

New member
זו לא דוגמה

לגבי שושן היא עוד להיטים כמו "בראשית" ו"להשתטות לפעמים". ובקשר לשיר הזה של עדין יניב, אני מקווה שהוא ישקע במהירות לתהומות הנשייה.
 

IDODC

New member
מצטער, אני לא מכיר את השניים שהזכרת

בכל מקרה, זה אחרי הכול מקרה של בן אדם שהצליח לו לשתי שניות, ועם להיט בולט אחד, ואחר כך לא שמעו עליו כמעט. ויש לי הרגשה שככה יהיה גם עם עידן יניב [שגם לו יש עוד איזה להיטון פחות ידוע]. הקול של עידן נשמע לי כמו ציוצים, החיוך מלאכותי ורק השיר דביק ונחמד בסכ"ה. אומן הוא כנראה לא. אבל טוב שהביאו אותו כי הוא בעיקר הוכחה מבחינתי לזה שאסור לתת למאור פיניה לנצח. יש לנו בשפע זמרי קריוקי כאלה.
 

Jason2

New member
לא לא לא

גבי שושן לא היה זמר שהצליח לו ל-2 שניות, חוץ מהשירים שציינתי (שכחתי גם את ילדונת ואגב אין לי ספק שאתה מכיר לפחות את "להשתטות לפעמים") הוא היה חבר בלהקת "אחרית הימים" שדי עיצבה את עולם הרוק הישראלי. מצטער אם יש כאלה שלא אוהבים את ההסברים שאני נותן אבל כדאי שתכירו עוד דברים ואולי תאהבו.
 

IDODC

New member
בשמחה.. אולי אני לא מעודכן מספיק.

בשורה התחתונה, אם הבנתי נכון שנינו לא מתלהבים מאוד מעידן יניב, אז עולם הדימויים הוא המיותר פה. [ומקבל את הסברייך
].
 
למעלה