מי ימין ומי שמאל

vector mask

New member
מי ימין ומי שמאל

הזוהמה הימנית זו שאנו מגדירים כשמאל ציונות מפגינה את הזוהמתיות שלה מאז פרצה המלחמה שאינה מתנשאת למעלת מלחמה כדבעי בסטנדרטים שמאל ציונים תיקניים.






אתה שואל מה קורה פה הרי במלחמה הקודמת בניהול האבודה וקדימה, או בניהול שמאל ציוני כבר היו מעל אלף הרוגים, משפחות שלמות נעלמו מעל פני האדמה, בשם הומניזם כמובן, הומניזם צלול וזך.


והנה מנהל הימין המוצהר ליברמן את ביבי בצירוף קולקטיבי מעוטר מלחמה או מבצע ואין אפילו מאה הרוגים, והיו מאות גיחות, האם זה מיקרי?



אני רק יכול לאחל שמחר אם לא היום מלחמה או המבצע הזה תקראו לו באיזה שם ציוני שתרצו יפסק לחלוטין לפני הסתבכות נוספת.
 

vector mask

New member
כל פעם שבוחרים שמאל ציוני

צריך לזכור ולצפות, המלחמות כאן פורצות אחת לכמה שנים, במלחמה השמאל ציוני הוא יצור רצחני, מבית אבא הוא למד להרוג, לרצוח ולאנוס, זו המורשת.


מי שעיניו בראשו, ולא מתלהם, ולא נסחף לעברי פי פחת שמאל ציוני או כהניסטי למהדרין יודע שהזבל הימני הכי חלאתי הוא השמאל ציונות על נגזרותיה.

משם באו כל מעשי ההרג המושחתים, כל הטיהורים האתניים ופשעי המלחמה, זה לא מיקרי, זה סטנדרט.

משם הגיע הכיבוש והחיסול, המלחמות, וחשבון הדמים שאין לסוף.
 

שילת של

New member
לא שמעתי על כל אונס במלחמות האחרונות

אדרבא החיילים על פי מחקר שנעשה נחשבים לגזענים, משום שאינם נמשכים לנשות הכיבוש.
 

vector mask

New member
היו מקרי אונס

בעבר, כשאני מתיחס למורשת השמאל ציונית עלי לציין את המורשת כולה.

לגבי הטענה הגזענית הזו הדיבור הזה מוכר ומופרך עד כדי גיחוך, מה גם שהיו בהחלט מעשי אונס בעבר. לפי הטענה הזו אם לא רצחת מישהו סימן שאתה בז לו.

מהכרותי עם עם ישראל, כל מעשה נבלה לא זר לו. ואם נחזור לנושא השמאל ציונות היא חזירות חלאתית רצחנית מובנית, זו המורשת, ואם הייתי צריך תזכורת למה אני לא אהיה שם, באה המלחמה וההתלהמות השמאל ציונית ללמדני ממה עלי להתרחק.

אין פה יום שהמזוהמים המוכרים בניקיהם המוכרים כמו מקהלה מטיפים לרצח ולהרג, זה הקטע המוזר, היית מצפה לכאורה שזו תהיה מנת חלקו של הכהניסט המצוי, והנה פה מזומנת "הפתעה".
 

שילת של

New member
בעבר , לכן ציינתי מלחמות אחרונות

אגב טוב שלפעמים אתה מופתע?

הבן אף אחד לא מימין ולא משמאל רוצה לראות חפים מפשע נהרגים
אולי מתי מעט שהצהירו זאת בשרשור שנפתח במכוון על ידי אחד המוגדר כשמאלני במכוון (הרג המשפחה בעזה) כדי לגרוף תגובות מתלהמות כאלו שאף אדם אנושי ימין או שמאל, שמצופה ממנו לא להגיב כך.

לצערי ,מסתבר שתגובות תמיד תפתענה שוב ושוב.
 

vector mask

New member
אני לא ממש מופתע

ואני לא מסכים איתך שאף אחד מימין ומשמאל לא רוצה לראות חפים מפשע הרוגים, זו סתם אמירה ריקה שאין לה על מה להתבסס, המציאות מוכיחה בפועל עד כמה היא ריקה.

מליצות לא ממש מיצגות את המציאות שלנו אני דווקא רואה קשר הדוק בין הרצון להיות קאפטליסט חזירי והיצר לחסל משפחות ואלפים, ואת זה תמצאי בשמאל ציונות וביבי עוד לא למד להיות חזיר כמו אחרון השמאל ציונים, יש לו עוד הרבה פרקים לשנן. אין לך חזירים גדולים יותר מהשמאל ציונים. את הזוהמה שהם מפיצים וההסתה שלהם למלחמות צריך ללמד וללמוד להמנע מהפח היקוש הזה.

אני רואה הזוהמה השמאל ציונית איזה קבלן מחליא שבונה התנחלויות ומדבר בשם השמאל, או תרח זקן שמלהג בלי סוף וחולם בלילה איך מחסלים 700 פלסטינים, כמובן יש את הימין הכהניסטי, הנפשע , שהיה אמור להיות מחוץ לחוק, פלא שעבריין כמו אולמרט הוא נביאט הזעם השמאל ציוני? הוא הגנב ואשתו הרמאית המחליאה הם סמל שמאל ציוני כופפו את מערכת שלטון החוק למענם ומה קנה הכי הרבה את השמאל ציונים? ההרס והחורבן שהמחליא הזה העביא על עזה ועל לבנון, התיאבון שלו לרצוח, את זה מוקירים בשמאל הציוני, לרצוח ולדבר דברי מוסר כלפי אחרים, חלאות מדורתייא.

אני מופתע? כמה קרבות ניהלתי ועד כמה נמאס לי לחוות מחדש את ההתרגשות הזו עאלק רק אני יודע.
 

שילת של

New member
תראה בהתנסחות ובהיגיון

אין עליך בכל הנט, ואני לא מתביישת לכתוב זאת בריש גלי
ולא מתוך חנופה, אלא כי זו אמת מוכחת

אני מסכימה איתך בדברים רבים, על אף שאני מצד פוליטי שונה משלך
והאמת היא שאפילו אני לא יודעת להגדיר מאיזה צד
כי כפי שכתבתי אין הבדל רב בין ימין או שמאל היום.

ובענין הרג חפים מפשע, במצב מלחמתי הרוחות מתלהמות והמילים קולחות
ואך טבעי להביע רגשות שנובעים מזעם ומתחושה של חוסר אונים
על מאבק מזויין בינינו לבין הערבים מאבק שלא נגמר
מאבק שמשפיע גם על בעיות הפנים, החברתיים הכלכליים
שלא מאפשרים חיים נורמליים ברצף
אנו מאויימים תמידית, ולרוב לא באשמתנו
לכן כשהמצב בלתי נסבל יש לשים לו קץ
אם דיבורים לא עוזרים, אין מנוס מהחיים על חרבותינו
ולא מתוך אהבת ההרג, מתוך אילוץ שנכפה עלינו
בעצם היותנו מוקצים בתוך לבנט שרובו מוסלמי.
 

vector mask

New member
מצבים בלתי נסבלים

נגיד שדווקא במצבים האלה, קור רוח, חוסר התלהמות זו התכונה הנדרשת, ואני בהחלט לא נמצא במקום שאת מיחסת לי ולא מטעמי צניעות אני אומר זאת.

בכל זאת עיקביות צריך לקושש דווקא אצל אלה שהיא כביכול הייתה אמורה להיות אצלם חלק מהתפיסה, מה פתאום השמאל רודה ומלהג תוקפנות ביחס לביבי, מה ההגיון?


היחידה שלא מנסה לאגף אותו מימין זו מרץ, וגם שם הקולות מינוריים, כמעט בלתי נשמעים, במציאות בה אין שמאל, וזה המצב, אין שמאל כרגע, אולי לא היה מעולם שמאל, אז מה נשאר למדוד מי מתלהם יותר, אזכיר ראש ממשלה טוב שההיסטוריה מוקירה והיה הססן, מר לוי אשכול, הססנות במצבים שיכולים להביא לאסונות, בעיני נקראת טוב, היא תכונה של אדם ראוי, אני לא צריך אוטומטים וחלאות בהגה שמחסלים אלפים וקוברים את הסיכוי לשלום לדורות.

אולמרט הרצחני המטונף הוא בתקשורת ובתודעה השמאל ציונית רודף שלום, מה צריך יותר מלטעון שמדובר בחבורת נוכלים מסוכנת לציבור?

ההזיה השמאל ציונית במילא התנפצה.
 

שילת של

New member
השמאל שכאן יתקוף את ביבי, גם אם היה

נכנס קרקעית לעזה, המטרה שלו היא בכל מצב בין שהוא יהיה מתון ובין אם ייכנס בעוצמה בעזתים, להכריז עליו כלא ראוי
ואני מתפלאה עליך שלא הבנת זאת כך.

תכונות נדרשות של קור רוח וחוסר התלהמות היתה בעמים מאד מאד נאורים, לא הייתי רוצה לכלול אותנו בתוך אותם עמים
מדינה מזרחית מן הסתם אנשיה לעיתים קרובות מתלהמים בהתלהבות יתירה, אין זה מעיד אכן על אופיים האמיתי, לפעמים המנומסים מבהילים אותי יותר. .

מאולמרט נקווה לא לשמוע יותר.

מנהיג הססן לא בהכרח מנהיג טוב, אך גם לא בהכרח מנהיג גרוע.

במזרח התיכון הססנות משמעה מוות ליהודים.
 

vector mask

New member
התלהמות זה לא טוב

ואני כל כך טוב הבנתי את המטרה שאין לך מושג, אין לי ברירה במצבי בהשקפותי אני לא יכול להיות ימינה מביבי, את זה אני משאיר לשמאל ציונים שבאים בלהקות.

אני לא שייך לעדר הזה ולא אהיה שייך אליו.

אתן לך דוגמה להוכיח את טעותך, אסד האבא היה אדם בלתי מתלהם בתכלית, הוא היה רוצח המונים, אבל הייתה לו סבלנות ברזל וחוסר התלהמות מופגן, כשאת מיחסת התלהמות למזרח את מאמצת השקפה גזענית מערבית, או במילים אחרות סטיגמה, פרופ סעיד עליו השלום כינה זאת אורנייטליזם.
 

שילת של

New member
אמרתי שהמנומסים מפחידים אותי יותר

מהמתלהמים, אין זו גזענות לומר שהמזרחיים מתלהמים (לא כולם, אך רובם) זו עובדה ולא גזענות על אף האוריינטליזם של פרופ' סעיד.

בנו של אסאד בשאר מתלהם וגם רוצח המונים.

אם הבנת נכונה את שמאלני הפורום, מתנצלת שהערתי על אי הבנתך.
 
למעלה