מי יכול להסביר לי איך

מצב
הנושא נעול.

0415

New member
מי יכול להסביר לי איך

מי יכול להסביר לי איך
מי יכול להסביר לי איך תיראה תמונה שאם אני צורב תמונות מהפורום לדיסק ובחנות צילום הופך את זה לתמונה רגילה. אני יודע שזה לא יהיה הכי מדויק אך האם התמונה תיראה לפחות נורמלית כדיי שיהיה שווה להוציא על זה כסף? בתודה
 

איליה.

New member
התמונות שמועלות לפורום

מי יכול להסביר לי איך
מי יכול להסביר לי איך תיראה תמונה שאם אני צורב תמונות מהפורום לדיסק ובחנות צילום הופך את זה לתמונה רגילה. אני יודע שזה לא יהיה הכי מדויק אך האם התמונה תיראה לפחות נורמלית כדיי שיהיה שווה להוציא על זה כסף? בתודה
התמונות שמועלות לפורום
מוקטנות בכוונה ע"י הצלמים, כדי שהגודל שלהן לא יעלה על 250 קילובייט (הגבלה של תפוז), ולכן הן באיכות נמוכה יותר. אם אתה רוצה להדפיס את התמונות, עדיף שתבקש מהצלמים את התמונות המקוריות, שהן באיכות טובה יותר.
 

fireman

New member
תוספת לדבריו של איליה

התמונות שמועלות לפורום
מוקטנות בכוונה ע"י הצלמים, כדי שהגודל שלהן לא יעלה על 250 קילובייט (הגבלה של תפוז), ולכן הן באיכות נמוכה יותר. אם אתה רוצה להדפיס את התמונות, עדיף שתבקש מהצלמים את התמונות המקוריות, שהן באיכות טובה יותר.
תוספת לדבריו של איליה
השבוע עשיתי ניסיון ראשון של פיתוח תמונות דיגיטליות בגודל של 10 על 15 ס"מ פיתוח תמונה במשקל שמועלה לפורום לא יתן תוצאות שניתן להסתכל עליהן אפילו בשביל תמונה איכותית אתה צריך רזולוציה מינימלית של 1280 על 960 זה קובץ במשקל של 500-650 ק"ב (פי 3 ממה שמעלים לפורום בד"כ) בשביל תמונה איכותית מאוד אני מצלם ב2560 על 1980 רזולוציה ששמורה ואפשרית במצלמות דיגיטליות איכותיות ביותר. גודל קובץ כ 2MB
 

shapira meir

New member
אגלה לך סוד

תוספת לדבריו של איליה
השבוע עשיתי ניסיון ראשון של פיתוח תמונות דיגיטליות בגודל של 10 על 15 ס"מ פיתוח תמונה במשקל שמועלה לפורום לא יתן תוצאות שניתן להסתכל עליהן אפילו בשביל תמונה איכותית אתה צריך רזולוציה מינימלית של 1280 על 960 זה קובץ במשקל של 500-650 ק"ב (פי 3 ממה שמעלים לפורום בד"כ) בשביל תמונה איכותית מאוד אני מצלם ב2560 על 1980 רזולוציה ששמורה ואפשרית במצלמות דיגיטליות איכותיות ביותר. גודל קובץ כ 2MB
אגלה לך סוד
בספר השני שלי על כרתים שצרוב על תקליטור, התמונות בגודל 700 בכוונה כדי שאפשר יהיה לראותן היטב על הצג אבל לא להדפיסן......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה