מי יכול להסביר לי איך
מי יכול להסביר לי איך תיראה תמונה שאם אני צורב תמונות מהפורום לדיסק ובחנות צילום הופך את זה לתמונה רגילה. אני יודע שזה לא יהיה הכי מדויק אך האם התמונה תיראה לפחות נורמלית כדיי שיהיה שווה להוציא על זה כסף? בתודה
מי יכול להסביר לי איך
מי יכול להסביר לי איך תיראה תמונה שאם אני צורב תמונות מהפורום לדיסק ובחנות צילום הופך את זה לתמונה רגילה. אני יודע שזה לא יהיה הכי מדויק אך האם התמונה תיראה לפחות נורמלית כדיי שיהיה שווה להוציא על זה כסף? בתודה
התמונות שמועלות לפורום
מוקטנות בכוונה ע"י הצלמים, כדי שהגודל שלהן לא יעלה על 250 קילובייט (הגבלה של תפוז), ולכן הן באיכות נמוכה יותר. אם אתה רוצה להדפיס את התמונות, עדיף שתבקש מהצלמים את התמונות המקוריות, שהן באיכות טובה יותר.
התמונות שמועלות לפורום
מוקטנות בכוונה ע"י הצלמים, כדי שהגודל שלהן לא יעלה על 250 קילובייט (הגבלה של תפוז), ולכן הן באיכות נמוכה יותר. אם אתה רוצה להדפיס את התמונות, עדיף שתבקש מהצלמים את התמונות המקוריות, שהן באיכות טובה יותר.
תוספת לדבריו של איליה
השבוע עשיתי ניסיון ראשון של פיתוח תמונות דיגיטליות בגודל של 10 על 15 ס"מ פיתוח תמונה במשקל שמועלה לפורום לא יתן תוצאות שניתן להסתכל עליהן אפילו בשביל תמונה איכותית אתה צריך רזולוציה מינימלית של 1280 על 960 זה קובץ במשקל של 500-650 ק"ב (פי 3 ממה שמעלים לפורום בד"כ) בשביל תמונה איכותית מאוד אני מצלם ב2560 על 1980 רזולוציה ששמורה ואפשרית במצלמות דיגיטליות איכותיות ביותר. גודל קובץ כ 2MB
תוספת לדבריו של איליה
השבוע עשיתי ניסיון ראשון של פיתוח תמונות דיגיטליות בגודל של 10 על 15 ס"מ פיתוח תמונה במשקל שמועלה לפורום לא יתן תוצאות שניתן להסתכל עליהן אפילו בשביל תמונה איכותית אתה צריך רזולוציה מינימלית של 1280 על 960 זה קובץ במשקל של 500-650 ק"ב (פי 3 ממה שמעלים לפורום בד"כ) בשביל תמונה איכותית מאוד אני מצלם ב2560 על 1980 רזולוציה ששמורה ואפשרית במצלמות דיגיטליות איכותיות ביותר. גודל קובץ כ 2MB