מי יותר חתיך - בראיין או ג´סטין???

סילביא

New member
מעיין-תצילי אותיייי

נכוןרנדי יותר חתיך א-ב-ל החלטנו שהודעות מתוחכמות כאלה לא נשים יותר בפורם- יש גבול לכמה אפשר לדון בזה. אז לא להפגע מזה שאני עונה ככה - זה לא משהו אישי , פשוט עברנו כבר את השלב הזה כמה פעמים
 

הילה ר

New member
בריאן יותר טעים!

זה נושא שדשנו פה מלא, הרב אוהבות את בריאן, חלק ג´סטין וחלק אוהבות את מייקל, אין לי מושג למה. בכל מקרה, אני מעדיפה את בריאן!
 

סילביא

New member
אבל הכי הכי

טעים זה גפילטע פיש..... חח..סתם סתם סתם, פשוט ההוןדעה הראשונה כאן הייתה כל כך חכמה שהחלטתי להמשיך את השרשור באותה רוח ספורטיבית
 

LeeCooper69

New member
אית´ן שולת../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

למה שולת עם ת´ ולא עם ט´? כנראה שזה יותר מגניב.....
 

netaK

New member
זה שאלה אחת או 2?

מי יותר חתיך? על הפרינציפ...אית´ן ואם ג´טסין יותר מתוק? מאיזה בחינה? כי כנראה שכן... (ניסיון להתייחס להודעה בחכמה)
 

סילביא

New member
סוף לטמטום

זהו. כדי לא לעודד הודעות כאלה חלאס אל תענו יותר לזה. באמת- סליחה שאני גסה אבל אמרנו שלא נעשה דברים כאלה יותר- הודעות מפגרות. אז סליחה הילה ונטע שאני קוטעת את הדיון הזה..דווקא איתכן הייתי ממשיכה אותו, אבל בואו נפסיק את זה כאן אם מישהי חושבת שאני לא בסדר אז שתכתוב אבל אם אתן מסכימות איתי וסתם ממשיכות את השרשור הדבילי מתוך שעמום אז בואו נפסיק ונפתח אחד אינטליגנטי יותר
 

netaK

New member
ברור שמסכימה

גם אני בד"כ לא יודעת מה לעשות בכאלה מקרים ואני מתעלמת...
 

NancySpungen

New member
אני פה לראשונה בנות לא להתנפל

איזה קהילה לא ידידודית יש פה אלוהים ישמור...אני מעדיפה את הקהילה ההומו-לסבית. מה אתם מתנפלות עליי כמו חתולות מיוחמות? ועוד על בראיין הרשע עם מבט הרוצח בעיניים? לא יפה. אני חושבת שג´סטין בון בון אמיתי ואם תתנו לי איתו חצי שעה אני הופכת אותו לסטרייט.
 

netaK

New member
לא מתנפלות

דבר ראשון את לא יכולה להפוך אותו לסטרייט ואין מה לעשות ודבר שני...ההודעה שלך...לא נראית טיפה שטחית? אני לא ידועת כמה זמן את צופה בפורום אבל כאילו...לפחות שימי את זה בשרשור ולא הודעה חדשה
 

סילביא

New member
זהו

בדיוק מה שנטע אמרה. אגב, אין שום סיבה בעולם שתהפכי אותו לסטרייט- אנחנו אוהבות אותו ככה. מצטערת על ההתנפלות אבל היית כאן 5 דקות ושמת לנו 2 הודעוןת שונות שנראות כאילו האי קיו שלך עומד להתאבד...אז סליחה אם אני נשמעת לא נחמדה אבל זה קצת מוריד לנו כאן את הרמה (זה לא שהרמה שלי מי יודע מה גבוהה) ועוד דבר קטנטן: אם הקהילה הומו-לסבית יותר נחמדה מאיתנו את מוזמנת לפנות את עצמך מפורומינו, ננסה להתגבר.
 

lolly1

New member
יעל..

אני לא חושבת שנצליח..
 

Ladycat

New member
וובכן, את שניהם הייתי מקבלת למיטתי!

יש מספיק מקום לשניהם! סקסים שזה מפחיד, אפילו אותי!
 

ilana b

New member
בא-מת!../images/Emo11.gif

אני מבינה שיש התעקשות לשאולא את אותה השאלה בפעם המיליון וחמש?! סורי שזה נשמע כאילו אני יוצאת עליכן-אבל באמת.....זו שאלה שדשנו בה כבר מיום הוולדנו(
)--->ואין טעם לחזור ולהגיד ש: שניהם! שניה מהממים,סקסיים,יפים,הורסים,חתיכים,אין אין מילים!
וקשה לי להחליט מי! שניהם פשוט יותר מידי ... מושלמים!
 
למעלה