נכוןרנדי יותר חתיך א-ב-ל החלטנו שהודעות מתוחכמות כאלה לא נשים יותר בפורם- יש גבול לכמה אפשר לדון בזה. אז לא להפגע מזה שאני עונה ככה - זה לא משהו אישי , פשוט עברנו כבר את השלב הזה כמה פעמים
זהו. כדי לא לעודד הודעות כאלה חלאס אל תענו יותר לזה. באמת- סליחה שאני גסה אבל אמרנו שלא נעשה דברים כאלה יותר- הודעות מפגרות. אז סליחה הילה ונטע שאני קוטעת את הדיון הזה..דווקא איתכן הייתי ממשיכה אותו, אבל בואו נפסיק את זה כאן אם מישהי חושבת שאני לא בסדר אז שתכתוב אבל אם אתן מסכימות איתי וסתם ממשיכות את השרשור הדבילי מתוך שעמום אז בואו נפסיק ונפתח אחד אינטליגנטי יותר
איזה קהילה לא ידידודית יש פה אלוהים ישמור...אני מעדיפה את הקהילה ההומו-לסבית. מה אתם מתנפלות עליי כמו חתולות מיוחמות? ועוד על בראיין הרשע עם מבט הרוצח בעיניים? לא יפה. אני חושבת שג´סטין בון בון אמיתי ואם תתנו לי איתו חצי שעה אני הופכת אותו לסטרייט.
דבר ראשון את לא יכולה להפוך אותו לסטרייט ואין מה לעשות ודבר שני...ההודעה שלך...לא נראית טיפה שטחית? אני לא ידועת כמה זמן את צופה בפורום אבל כאילו...לפחות שימי את זה בשרשור ולא הודעה חדשה
בדיוק מה שנטע אמרה. אגב, אין שום סיבה בעולם שתהפכי אותו לסטרייט- אנחנו אוהבות אותו ככה. מצטערת על ההתנפלות אבל היית כאן 5 דקות ושמת לנו 2 הודעוןת שונות שנראות כאילו האי קיו שלך עומד להתאבד...אז סליחה אם אני נשמעת לא נחמדה אבל זה קצת מוריד לנו כאן את הרמה (זה לא שהרמה שלי מי יודע מה גבוהה) ועוד דבר קטנטן: אם הקהילה הומו-לסבית יותר נחמדה מאיתנו את מוזמנת לפנות את עצמך מפורומינו, ננסה להתגבר.