מי יודע מתי יוצא הדיסק החדש?!..

  • פותח הנושא GC14
  • פורסם בתאריך

GC14

New member
מי יודע מתי יוצא הדיסק החדש?!..

ואם כבר..אז איפה אני משיגה ת'דיסק.. ההכי חדש כרגע?
 

EleVaTioN

New member
לפי מה ששמעתי.../images/Emo129.gif

הדיסק החדש אמור לצאת בחופש הגדול, באוגוסט או משו ואת הישנים אפשר למצוא בכל חנות דיסקים ואם לא מוצאים תבקשי בחנות שיזמינו
 
אהה ממש לא!

אני חיפשתי שנה וחצי את הדיסק האחרון של ג'י סי, ואף אחד בחנויות המזדיינות לא ידע מיהם, ובטח חא הסכימו להזמין לי כי הם חשבו שאני ממציאה רק כדי לעצבן אותם (טמטום של אנשים!) עד שנסעתי לאילת לפני שבוע ומצאתי את הדיסק תקוע שם! (יוו אני עדיין לא מאמינה שיש לי אותו!!!!!!!) מישהו יודע כמה דיסקים יש לג'י סי? ובכלל הדיסק החדש יגיע לארץ? אניח ושבת שכדאי לכם להתחיל לראות טי אר אל וכאלה כי תמיד מביאים לשם אני בנגקי וג'ואל שקורה איתם משו וגם לפעמים את כל הלהקה... מי ששומע משו חדש עליהם שיכתוב פה!
 
למעלה