מזווית אחרתמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
כבר לא רמז השמאלי זהמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
מקרוב מאודמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
מי אמר דני ולא קיבלמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
אני מכיר אותו....מי אמר דני ולא קיבל
אני בטוח שנסעתי איתו פעם!מי אמר דני ולא קיבל
נעים לדני 1 להכיר את דני 2מי אמר דני ולא קיבל
אוקי, אז הנה התשובות:מי אמר דני ולא קיבל
ידעתי שהוא יכור את המקרה הזהאוקי, אז הנה התשובות:
ה דרומי - אחלה תמונות, תודה! היה נעים להכיר אותך ואת ג'קי! מרוקאי - המכונה שצולמתי איתה היא מאן ברק 86-812-01. אני לא יודע לאן היא שייכת, אבל מה שמעניין זה שלחלק האחורי שלה יש את הצורה הישנה(חלון מלבני). ערן הובר - נכון! היה מקרה כזה בדיוק לפני שנה, כשרק התחלתי לעבוד. מאז נתקלת בי עוד כמה פעמים במתנ"ח. mister K - אני לא מתקרב למפרקיות, בטח שלא לעגלה כמו 83-193-01...![]()
גברת כרטיס יש?מי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
החמסה של דני גדול אבל קטןמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
איך עובדת השיטה הנהג מגיע ומצמידמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
זה נקרא מודולאיך עובדת השיטה הנהג מגיע ומצמיד
הכרטיס חכם {שחכתי את השם של זה}
מהצד השני הקופאי נהגים מקבל אצלומי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
המכונה מקרוב זו מכונה רק שלקופאימי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
מידי פעם גם קצת כרטיסיםמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
הקופאי של הנהגים איש חביב ונחמדמי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.