מי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
מי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה

מי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
 

ה דרומי

New member
מקרוב מאוד

מי יודע מה זה האוטובוס צ'פה הזה
קצת גשם וכבר מלוכלך מה מי למה ואיפה?
מקרוב מאוד
הסיפור הוא כזה הגעתי לתמח"ת "הרמתי"
ל846 שאלתי אותו האם אתה בנמצא? אמר כן איפה אתה אמרתי לו קומה 6תמתין אני כבר מגיע ואיתי הפתעה נפגשנו פגשנו הסתבבנו ראיתי את משרדי אגד \תמח"ת הבמשך נפרדנו מדני הגדול {לא ההוא המקורי} זה שכותב כאן בפורום . נפרדנו ממנו המשכנו לסיר הדרכה מושלמת תודות לגק'סון הוא 846 בהמשלךנפרדנו כול אחד לדרכו וזהו אני במרכז. ד.א יוצא יקר נסיעה בקווי אגד .
 
אני מכיר אותו....

מי אמר דני ולא קיבל
אני מכיר אותו....
חברים אני מכיר אותו קוראים לו דני והוא נהג של סניף רחובות פעם עשיתי ביקורת אוטובוסים במסגרת המשמר האזרחי ודני הגיע עם אוטובוס מרצדס בנץ O303 בקו 48 רחובות יבנה רחובות בשעה 21:10 והוא לא ידע איך לעשות את המסלול ממתנ"ח יבנה לרחובות והוא שאל אותי את המסלול ואני הסברתי לו את המסלול ואפילו הצעתי לו שאני הסע מקדימה והוא אחרי והתשובה שלו לא תודה. תודה מראש: ערן הובר.
 
אוקי, אז הנה התשובות:

מי אמר דני ולא קיבל
אוקי, אז הנה התשובות:
ה דרומי - אחלה תמונות, תודה! היה נעים להכיר אותך ואת ג'קי! מרוקאי - המכונה שצולמתי איתה היא מאן ברק 86-812-01. אני לא יודע לאן היא שייכת, אבל מה שמעניין זה שלחלק האחורי שלה יש את הצורה הישנה(חלון מלבני). ערן הובר - נכון! היה מקרה כזה בדיוק לפני שנה, כשרק התחלתי לעבוד. מאז נתקלת בי עוד כמה פעמים במתנ"ח. mister K - אני לא מתקרב למפרקיות, בטח שלא לעגלה כמו 83-193-01... ;)
 
ידעתי שהוא יכור את המקרה הזה

אוקי, אז הנה התשובות:
ה דרומי - אחלה תמונות, תודה! היה נעים להכיר אותך ואת ג'קי! מרוקאי - המכונה שצולמתי איתה היא מאן ברק 86-812-01. אני לא יודע לאן היא שייכת, אבל מה שמעניין זה שלחלק האחורי שלה יש את הצורה הישנה(חלון מלבני). ערן הובר - נכון! היה מקרה כזה בדיוק לפני שנה, כשרק התחלתי לעבוד. מאז נתקלת בי עוד כמה פעמים במתנ"ח. mister K - אני לא מתקרב למפרקיות, בטח שלא לעגלה כמו 83-193-01... ;)
ידעתי שהוא יכור את המקרה הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה