מי יודע למה הסורק שלי שאני אוהבת

  • פותח הנושא cris
  • פורסם בתאריך

cris

New member
מי יודע למה הסורק שלי שאני אוהבת

כה, החליט ללבוש על עצמו שני פסים רחבים וגדולים המופיעים בכל סריקה? הבעיה הזו נשמעת מוכרת ? :-(
 

איה@

New member
כן בעיה מוכרת מאד.......... :-(

הנה הפתרון: :cool: תסתובבי בבית ותאספי את כל הדברים הכי כבדים שיש לך שהבסיס שלהם חלק. אני לקחתי את כל ספרי האנציקלופדיה שיש לי ועל זה ליתר ביטחון הוספתי פטיש B-p ותניחי את זה על המכסה של הסורק. תכסי את הכל בבד שחור ובזמן הסריקה תשעני חזק חזק על המכסה. תראי שזה מצליח....והמשקל ``מפחיד ומבריח`` את הפסים הנודניקים האלה B-) עד....שיהיה תקציב לסורק חדש. בהצלחה איה.
 

איה@

New member
גל- אני דואגת מאד!!!!! B-()

יש על ידך מישהו שיכול לדפוק לך על הגב.......??? B-) אני לא רוצה ש``החנק`` ירבוץ על מצפוני......... B-p איה
 
איה, זה רק צחוק

לדמיין את התמונה שלך מעמיסה מכל טוב על הסורק ומשמשת כמשקולת ניירות אישית מטעם הגרביטציה הרגה אותי מצחוק. זו פעם שניה שאת מתארת את השיטה הזו וזה פשוט קוטל :)
 

oren*

New member
כל עוד היא לא מזמינה שכנים ומשפחה

שישבו על הסורק, הכל בסדר. באמת התפלאתי לאן נעלם האבטיח שקניתי אתמול.
 
למעלה