מי יודע איפה ניתן לקבל ת.יושר לידיים ?

doctor80

New member
מי יודע איפה ניתן לקבל ת.יושר לידיים ?

שלום לכולם. אני מעוניין לקבל את תעודת היושר ביד. הבנתי שזאת ניתן לעשות אם פונים למשטרה ומבקשים את התעודה עבור שגרירות של מדינה כלשהי... עכשיו השאלה ,לאיזה שגרירות אפשר לקבל את זה ביד ? אודה לעזרה!
 
יש כמה דרכים

1) או שתבקש את זה לאיזו שגרירות של מדינה מפגרת כגון בוסניה או קזחסטן, ואז תלך אל אותה שגרירות ותגיד שהמשטרה שלחה להם בטעות ובעצם זה היה צריך להגיע לשגרירות טורקמניסטן ואתה צריך שהם יתנו לך את זה בשביל שתוכל לתת את זה אישית בשגרירות הנכונה. 2) תגיד לשוטר שמוציא את התעודות שאתה צריך את זה עבור מדינה שאין לה שגרירות בישראל (סורינאם או משהו כזה) ואתה צריך לתרגם ולשלוח להם בדואר. אולי הוא יתן לך את זה ביד. מצד שני, עלול לעבור בסביבה שוטר שיודע לקרוא והוא אמור לדעת שבמקרה כזה שולחים לקונסול כבוד של סורינאם בישראל, או לשגרירות של המדינה שמייצגת את האינטרס של סורינאם, כגון הולנד. עם כל זאת - מה זה יעזור לך, תכלס? נגיד שגילית שיש לך רישום, אתה כבר בסוף התהליך. מה עכשיו תלך ותפנה לנשיא שימחק לך איזו עבירה זניחה? זה יקח לך שנים עד שזה יתבצע. אתה במצב של פינגווין שעומד על צוק ובים יש כריש. אם ימשיך לעמוד, ימות ברעב. אם יקפוץ למים, יש מצב שהכריש יאכל אותו. אם תקבל תעודה נקייה, אז לא הרווחת כלום. אם תקבל תעודה עם רישום, אולי הקנדים יעבירו אותך ואולי לא. מה שבטוח זה שאם תקבל תעודה עם רישום אתה לא מתקדם לשום מקום מעצם זה שאתה יודע שיש לך רישום. *הכותב אינו עו"ד, אבל הוא בעל תעודה עם רישום שקיבל ויזה SW בלי בעייה מיוחדת.
 

doctor80

New member
תודה על ההתייחסות. העניין הוא לא בקיום של

תיק כזה או אחר כמו שדיברנו ,אלא על עצם ההצהרה של יש תיק או אין . זאת הבעיה . ש ק ר . תקן אותי ,אבל בטפסים שאתה ממלא יש שאלה שנוגעת בזה , הלא כך ? אז בעייה זה שאם אתה אומר לא ובפועל זה כן.
 
אני כבר לא זוכר איך נראו הטפסים

עבר הרבה זמן מאז. אז תרשום שהיה לך משהו קטן ובסוף לא יהיה כלום בתעודת יושר. מה הבעייה?
 

doctor80

New member
כן ולך אח"כ תחפש מסמכים וכל הדראק הזה

מהצבא. אבל נראה לי בסדר. התקשרתי למדור המידע הארצי לירושלים ושם אמרו לי שזה שני ניירות זהות לגמרי , מה גם שהר"פ הוא יותר מפורט מהנייר לשגרירות. ז"א על פניו נראה שזה בסדר.
 
יאללה, העיקר שתגיע כבר לקנדה

רק תתן התראה של כמה שעות לפני הלנדינג שלך, שכל הבחורות בפורום יעשו שפם ושחי.
 

doctor80

New member
רן, מה בקנדה הבחורות שעירות ? :(

האמת חבל להן להוציא כסף על סכיני גילוח . אני נשוי + תינוקת. אגב מעניין האם הבחורות בקנדה שונות באופי שלהן מהישראליות ?
 

doctor80

New member
הזכרת לי מקרה של בנאדם שיש לו הכל

והוא משיג הכל לכולם. מסדר את כל החברים והקרובים שלו . ולבסוף מרב הנדיבות שלו הוא נשאר בלי כלום וכאשר הוא זקוק למשהו הוא מוצא את עצמו לבד :) האמת עשיתי ש.ב על זה , חרשתי על אמא של המידע ובהחלט יש צורך להירגע כי הר"פ יותר מפורט מתעודת יושר.
 
למעלה