מי יודע איפה אפשר להשיג תופסן למוטות הזכוכית

מי יודע איפה אפשר להשיג תופסן למוטות הזכוכית

הקטנים שנשארים? ראיתי פעם באיזה אתר והזמנתי ואז החזירו לי אימייל שאזל במלאי ומאז אני לא מצליחה למצוא את זה. זה מין פלאייר כזה או צבת או לא יודעת איך לקרוא לזה, שאיתו אפשר לתפוס את המוטות הקצרים כדי שיתאפשר לעבוד איתם כמעט עד הקצה בלי שהמכשיר מתחמם זה נראה לי מאוד נוח. אולי אמנון ירים את הכפפה וייצר אחד כזה? או שכבר יש לך משהו כזה?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
במקום........

ולחיסכון מושלם. אני מחבר את המוט לפני שהוא מתקצר , החיבור למוט באותו גוון. במידה ובכל זאת נותרים בדלים , אני אוחז אותם המלקחיים שלי שיש להם אף של תוכי והם עמידים החום. מכשיר לאחיזת מוטות יצרתי למען מי שמשתמש בסטריפים, אותם אי אפשר לסובב בצורה רציפה ולכן בא הצורך בחיבור למוט עגול. המכדיר שאת מדברת עליו דומה למגהצ שער , כזה שיש לו בצד אפשרות פתיחת צינור לחצי ונעילתו מחדש.
 

גל1אור2

New member
יש לי מכשיר כזה והוא מאוד יעיל

הוא טיפה כבד אבל בהחלט יעיל מאוד אולי אמנון יוכל לחשוב על משהו דומה קל ונוח יותר. מצרפת תמונה למי שמתעניין יום נפלא לכולם אילנה
 
גם אני עושה את זה אבל לפעמים כשאני מגיעה

לחיבור באמצע עשיית החרוז פתאום החיבור מתנתק לי וזה תוקע אותי לפעמים במצבים ממש לא מתאימים. אתה מייצר דברים שדומים למה שבתמונה שגלאור צירפה?
 

מנו מ

New member
כלים

אני מייצר בעצמי לפי הצורך והמטרה שאני רואה בזמן העבודה בחרוזים ו / או בעבודה בבורו / פיירקס .
 
בדיוק באתר הזה ניסיתי להזמין אותו

וחשבתי שהוא במלאי כי לא היה מצויין אחרת אבל אז חזרו אלי במייל ואמרו לי שאין אותו במלאי. אולי אני אנסה שוב באמת, זה היה לפני כמה חודשים. תודה רבה רבה וסליחה על התגובה המאוחרת
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
גם מוצרי בקישור.

ראו את הכלי הרביעי והחמישי, אלא פיתוחים שלי, מספר חמש זה ה- BAZ-BOX להיט בארצות הברית. ממש כייף לי.
 

גאיליי

New member
חלק ניכר מהכלים אני לא מכירה

וגם לא מבינה מה אפשר לעשות איתם....
 
למעלה