מי יודע איך קוראים למכשיר הזה!!!
צילמתי את המכשיר של המורה שלי (שמביאה SAM714 , NOKIA 8310) עוד לפני שהם יצאו!! התמונה לא הכי טובה כי משהו הזיז אותי (אז לא לצחוק על המצלמה של 7650 זה לא האיכות הכי טובה ... ) אני יצלם אותו גם מחר אם לא זיהיתם היום...
) הצורה שלו מאוד מוזרה...... לא משווק בארץ..
צילמתי את המכשיר של המורה שלי (שמביאה SAM714 , NOKIA 8310) עוד לפני שהם יצאו!! התמונה לא הכי טובה כי משהו הזיז אותי (אז לא לצחוק על המצלמה של 7650 זה לא האיכות הכי טובה ... ) אני יצלם אותו גם מחר אם לא זיהיתם היום...