מי יודע איך קוראים למכשיר הזה!!!

assaf747

New member
מי יודע איך קוראים למכשיר הזה!!!

צילמתי את המכשיר של המורה שלי (שמביאה SAM714 , NOKIA 8310) עוד לפני שהם יצאו!! התמונה לא הכי טובה כי משהו הזיז אותי (אז לא לצחוק על המצלמה של 7650 זה לא האיכות הכי טובה ... ) אני יצלם אותו גם מחר אם לא זיהיתם היום... :)) הצורה שלו מאוד מוזרה...... לא משווק בארץ..
 

BuBlikon

New member
לא כתוב עליו../images/Emo35.gif מה זה האותיות

הקטנות מתחת למסך? מה כתוב שם?
 
לא נראה לי....

בתמונה שהוא נתן ניתן לזהות מקש ניתוק גדול למעלה... בשונה ממבנה המקשים של פאנטק.. זה מכשיר אחר.
 

castroman

New member
הוא נמכר בפלאפון לא ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo80.gif

 

oleg_kh

New member
LG 200 ... ../images/Emo56.gif

מכשיר GSM מעפן..וכן, אין בו כלום
 

ido k

New member
לLG יש מכשירים GSM?

אם כן, אז למה הם לא מופיעים בGSMARENA?
 

shahf

New member
אפשר כשיש רוח זה קצת קשה אבל מסתדרי

ם אולג ככה אתה מזלזל באופניים?! חוצפן
 
למעלה