מי יודע איך אני עובר עם הטלפון שלי חברה , מסלקום לאורנג' . יש לי טלפון 6310 של נוקיה והוא של סלקום , ואני רוצה להעביר אותו לאורנג , ויש קידוד שלא מאפשר זאת אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה לירן