מי יודע איך אני עובר עם הטלפון שלי

liran1ro1

New member
מי יודע איך אני עובר עם הטלפון שלי

חברה , מסלקום לאורנג' . יש לי טלפון 6310 של נוקיה והוא של סלקום , ואני רוצה להעביר אותו לאורנג , ויש קידוד שלא מאפשר זאת אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה לירן
 

segman1

New member
המכשיר שלך נעול למפעיל שלך, אתה

יכול ללכת לסלקום ולפתוח אותו תמורת תשלום.
 

segman1

New member
יש, אבל לא על גבי הפורום (זה מנוגד

לחוקים). אולי מישהו יהיה מוכן לעזור לך.
 
למעלה