מי חשב שנגיע לזה?

JaneLame

New member
נו אופנס, אבל

האלט שקינגה מחזיק צריך לפחות עוד כמה שבועות של לבלינג כדי להיכנס לנאקס :) וזה לא רייזורגור ב-BWL שאפשר לעשות עם 9 אנשים, אנחנו נפלנו על טראש ב-abomination wing רק בגלל שלא היה לנו מספיק AOE
 
נשמע מעניין

אני אשמח להצטרף לגילדה על בסיס הפורום הזה, כמו שאומרים כאן - זה לא יהיה קל לארגן, אך בכל אופן.. לעשות את כל המבוכים המוזנחים של ה END GAME הישן נשמע אחלה רעיון ( אני אישית מאוד אוהב LORE )
 
ההצעה שלי עדיין עומדת בעינה

הגילדה שלי תמיד שמחה לקבל לשורותיה חברים חדשים וידידותיים, אם כי לצערי היא לא תפתור לך את בעיית השעמום בריידים. אולי תנסי להיות Champion of the Naruu? :)
 

JaneLame

New member
זה אומר שאני אצטרך לעשות את כל ההרואיקס שוב

נשבר לי בריבוע מהרואיקס.
 
אל תצפי לבשורות

אם אני לא טועה, הם בקאראזאן, זול אמאן גראאל, יחד עם הפטרול ה23. גם מעטים מתוכנו משתתפים בריידים האלה עקב בעיות לוח זמנים. מצד שני מדובר בגילדה פעילה, כך שלפחות את בעיית השיממון בguild channel היא יכולה לפתור לך.
 

Aountrio

New member
איזה כיף ..

אצלנו ה DKP הוא PER RAID לא PER BOSS וזה די עצוב. אבל בתור HUMAN REP בMH הוא נשפך כמו מים.
 

Remirat

New member
אהההה

לא נראה לי... sheep fear dps down בעקרון מה גם, שאתמול היה לנו טנקאדין... easy mode
 

Aountrio

New member
UNHOLY FRENZY

זאת היכולת של הכהנים האלו .. וראיתי קבוצות שהגיעו ל5K DPS בקרבות איתם (MELEE ולא CASTER) זה הבאפ הכי מטורף במשחק לדעתי.. Unholy Frenzy15 Mana 30 yd range Instant cast Increases an ally's attack speed by 100% for 20 sec., but also inflicts 500 Nature damage to that ally every 2 sec.
 

Kingeh

New member
UF

זה היה הבאף אולי הכי טוב בWC3... זה ובלודלאסט של השאמאנים..... ההרס שהייתי עושה עם זה אחחחחחחחחח הקטע של הנזק זה שטויות, הרי ברמה הזו ריניו וריגרות' מרפאים באיזור 600-900 בכל טיק... אתה פשוט לוקח דרויד שישים 2 לייפבלום+ריגרואת' על אותו אחד שסובל מהבאף הזה והרי לך..... שאלה אליך, ידוע לך אם הבאף הזה עובד גם על קסטרים? כלומר אם זה מגביר גם את מהירות הקאסטינג?
 

Aountrio

New member
למיטב ידיעתי רק MELEE

וראיתי נתוני WWS של 3 רוגים שכל אחד מהם עובר את ה 5K DPS
 

I3lackM

New member
של קאסטרים זה נקרא

HASTE לא? בכוונה ההגדרות שלהם מדויקות.
 
למעלה