מי חשב שנגיע לזה?

Remirat

New member
מי חשב שנגיע לזה?

התחלנו את הרייד אתמול כרגיל בסביבות 7 וקצת זמן שרת... ב10, כל MH היה נקי. היה מטורף, הwipe הראשון היה על ארצ'י, וגם עליו, רק אחד! כל כך הרבה rep, כל כך הרבה DKP!! אני שמחה
 

JaneLame

New member
כיף לכם + אוףףףף

הקבוצה שלי עדיין מעדיפה לחרוש את גרול (שלא היה לנו ווייפ עליו כבר שנים) מאשר ללכת להתאבד קצת על מגת'רידון או על לארקר. משעמם אותי לחרוש בוסים "בטוחים" בשביל ציוד, אין אתגר. מה גם שנראה לי שאף אחד לא באמת צריך יותר ציוד משם, אייטמים נמכרים ב-DKP אפסי כמעט. והמנהיגה שלנו (הייתי ההילרית הפרטית שלה בכל רייד ורייד) עזבה, וזה לא אותו דבר בלעדיה. וגם הגילדה שלי לא פעילה בכלל ואף אחד כמעט לא אונליין במשך השבוע. משעמם לי! אני אתן לזה עוד שבוע-שבועיים לפני שאני עוברת שרת.
 

JuffoWup

New member
המצב לא יהיה יותר טוב בשרת אחר

את פשוט צריכה למצוא קבוצות אחרות. אבל הגילדה באמת מתה, זה היה נחמד לשבוע שבועיים- but it gets old real quick. תחפשי בשרת, בטח יש שם גילדה איכותית ששווה להצטרף אליה בלי לזרוק עוד כסף לפח בשביל שרת שאולי גם בו לא תמצאי את הישועה. נ.ב אם בכל זאת תחליטי לעבור אז יש לך מזל שקיצרו את הזמן שצריכים לחכות בין מעברים לחודש מחצי שנה
 

JaneLame

New member
אין אצלינו הרבה קבוצות בשלב הזה

שעונות על הקריטריונים שלי (לא עוסקות אך ורק בפארמינג של קארא-גרול כל היום אבל גם לא סיימו את כל הבוסים במשחק כבר, עושים ריידים שלוש פעמים בשבוע ולא יותר). אם הסתובבת אצלינו בטחת שמעת שיש שלוש קבוצות בדיוק, אחת מהן כל-כך ישנה ומגובשת, אלו האנשים שפתחו את השערים של AQ ומאז ההרכב לא השתנה. האמת היא שיותר מעניין אותי למצוא איזושהי התארגנות של אנשים שעושים רק ריידים ישנים של רמה 60, אבל אני לא יודעת איפה אמצא דבר כזה. לעבור זו לא כזו השקעה כספית גדולה עבורי. אני צריכה את הרענון הזה מפעם לפעם. והשרת שלנו עבר למצב של recommended מאז שהגעתי, זה לא יכול להיות טוב.
 
תמיד אפשר לארגן התארגנות במקום לחכות לאחת

אם את מחליטה להשאר בכל זאת, אנחנו יכולות להרים משהו כזה ביחד.
 

JaneLame

New member
אההמממ זה מעניין, מה שאת אומרת

יש לי ידיד טוב שמנהיג פאגים לריידים ישנים כבר הרבה זמן, מאוניקסיה ועד נאקסראמאס, והוא מחוסר גילדה כרגע. אהההמ. אני אנסה לראות מה אפשר לעשות.
 
ברגע שתהיה קבוצה, יהיה לזה ביקוש

אני יכולה לחשוב על כמה וכמה ידידים בגילדה שיתעניינו ביוזמה כזאת. ברגע שאני חוזרת מחו"ל (נוסעת היום :)) אני אסתער על כך במלוא המרץ.
 

JaneLame

New member
ביקוש בחיים לא יהיה

היו כמה יוזמות כאלו בעבר (מכירה אלפית בשם NOH?). אין מה לעשות, כולם רודפי LOOT בסופו של דבר.
 

JaneLame

New member
ואת יודעת מה הכי מעצבן

המנהיגה ההיא שעזבה את הקבוצה עמדה להוביל טיול ל-BWL ב-17 לחודש. אוף.
 
למה היא עזבה? RL?

אגב, אני לא בטוחה שיוזמה כזאת חסרת סיכויים לחלוטין. יש מלא casual players על השרת שלא ממש אכפת להם מT5 או מה שזה לא יהיה. לא ננסה עד שלא נדע :)
 

JaneLame

New member
שחקני קז'ואל

זה לא בשביל Naxxramas. צר לי. הייתי וראיתי, זה לא מקום שאפשר לנקות בקלות. מי שלא מוכן לספוג כמה ווייפים טובים כדי להוריד בוסים, אין בעיה, שימשיך לעשות דייליז בשביל כסף ולחרוש נקודות כבוד או Badges of Justice ל-Welfare epics, שיהיה לו בכיף. אנשים שאומרים "חבר'ה, אני צריך בדיוק ללכת עכשיו" אחרי הווייפ הראשון מוציאים אותי מדעתי.
 

JuffoWup

New member
החברה שלי הם די Casual והם עושים באמת וויפים

על Naxx, אבל זה לא אומר שהם עוזבים. אני אישית מתכוון לחכות עד שזה יגיע מחדש ב-WotLK ונעשה את זה בצורה רשמית- אין לי כבר כוח בסופי שבוע לשחק.
 

JaneLame

New member
ב-WOTLK זה יקבל את האימ-אימא של ה-NERF

וזה לא יהיה בפלייגלנדז. וזה כבר לא יהיה כייף. ובכלל, נאקס 2 זה משהו שג'ף קפלן דיבר עליו פעם כרעיון בלבד לאיזשהו אתר משחקים קטן. בינתיים יש מודלים של אוטגרד קיפ וכאלה, אבל אין אפילו אבן אחת מנאקס 2. לך תדע מה יהיה ומתי ואיך. אבל כידוע, אני פסימיסטית כרונית, אל תקשיב לי :)
 

Kingeh

New member
למה NERF?

פשוט יתאימו את המקום לשלב 80 ויעשו אותו מתאים ל25 אנשים במקום 40. הם ישלבו יחד עם זה את כל הסיפור של ההירו קלאס ויהיה טוב. תהיי אופטימית. אם תשחקי ב WOTLK סביר מאוד מאוד שאת תורידי את קלת'זוד.
 

JaneLame

New member
מה 25 איש במקום 40, מה זה אמור להיות!

2.5 הורסמן במקום 4? :) אני מקווה שאתה צודק?
 

Kingeh

New member
חחח

ממה שאני יודע ובדרך כלל אני צודק כשזה נוגע לנושאים האלו, נאקס 2 יכיל בדיוק את אותם בוסים שהיו בראשון... פשוט יתאימו את המקום ואת הציוד לרמות החדשות. לכן אני מאמין שבקרוב יתחילו לצוץ יותר אנשים שרוצים לראות את נאקס המקורי כדי להכיר את המקום ואת הטקטיקות. מצד שני, כיוון שהם הולכים להוסיף הירו קלאסס, אי אפשר לדעת איך הם ישנו את הבוסים ואת היכולות שלהם. עדיין שווה ביקור.
 
זה יותר עניין של אופי מאשר זמן משחק

דווקא שחקני קאזו'אל, לפי תפיסתי, פחות רודפים אחר אפיקים והתקדמות במשחק, אלא משחקים יותר בשביל החוויה.
 
למעלה