מי זה???!!! (גרייט קאלי חחחח)

favor

New member
זה ג'יאנט סילבה

גם הוא היה ב-WWF בזמנו ואפילו התאבק עם הגרייט קאלי ב-NJPW במחנה של צ'ונו אם אני לא טועה.
 

The Bad H

New member
לא שמעתי עליו..

לא שמעתי עליו אף פעם איזה מוזר..אבל לפי הסטטיסטיקה הוא סתם אפס..הוא היה נגד פידור? בסרטון מראים את פידור גם..
 

The Bad H

New member
עם אתה קורא למה שיש לו מאזן אחי...

זה כבר על הפנים! חחח
 
ג'יאנט גונזלס

אתם זוכרים אותו 2.44 סילבה וקאלי נראים לידו גמדים מעניין מה היה קורה אם היה לומד קצת MUI TAY וBJJ מה אתם אומרים הוא היה מצליח? בכל זאת לא הייתי רוצה לקבל מוואשיגרי מרגל 1.80 חחחח......
 

favor

New member
יותר לכיוון ה-2.29

וכדורסלן בגובה הזה הוא לא הצליח להיות את לוחם MMA?
 

Indego

New member
אין סיבה שלא,

ע"פ המבנה גוף שלו הוא יכל להיות לוחם מפלצתי במשקל הכבד. אבל מה לעשות, לפי מה שראיתי, אני זוכר לוחם לא אינטלגנטי במיוחד, שממש לא יודע להלחם, סוג של פריק שהיפנים אוהבים לראות. לא יותר מזה.
 

favor

New member
למה אתה חושב

שלוחם בגובה שלו זה יתרון ב-MMA? הוא לא יכול להתאמן כראוי אז הוא לא יכול להשתפר והתמקצע. בדרך כלל אנשים כאלו סובלים פיזית ובריאותית, הם מגושמים ולא יוצלחים במיוחד. נעזוב את העובדה שהוא סופר הביווייט כי הוא שוקל 210 ק"ג. זה ממש לא יתרון להיות כזה ענק ב-MMA אלא חיסרון לדעתי במיוחד שיש את אפקט ההכנעה.
 

Indego

New member
מה הקשר צחי?

הוא נראה כמו שהוא נראה, בגלל שהוא היה פדלאה כל החיים שלו, ולא התאמן, ולא שיפר את יכולת הגמישות שלו. יאו מינג הוא גם כן גבוה ענק, אז זה אומר שהוא "סובל פיזית ובריאותית"?
 

favor

New member
ברוב המקרים

זה מה שקורה עם המוטציות האלו ואפשר לראות את זה הכי טוב בכדורסל. יאו מינג הוא אחד לאלף ובגלל זה הוא הצלחה. עובדה, ג'יאנט גונזלס התחיל ככדורסלן, ועובדה שהוא לא הצליח להגיע רחוק, זה אומר משהו. אגב, מינג רק ככדורסלן מרבה להיפצע בגלל המימדים שלו אז תאר לך כלוחם MMA? היה כבר הופך לנכה.
 
מה הקשר שהוא לא התאמן כל החיים שלו

הרי "מספיק לו"שנה\שנתיים אימונים להיות לוחם MMA"
 
למעלה