מי התחרה בתחרות דרסז בפארק?? מישהו יודע מי לקח את רמה א´ ומי ב-ב´??? מי מתחרה בטורניר לזכר הילה ברגר בנצר סירני??? איזה תנועות יהיו ברמה א´ ב´ משולב???