מי התחרה בתחרות דרסז בפארק??

dearanita

New member
מי התחרה בתחרות דרסז בפארק??

מישהו יודע מי לקח את רמה א´ ומי ב-ב´??? מי מתחרה בטורניר לזכר הילה ברגר בנצר סירני??? איזה תנועות יהיו ברמה א´ ב´ משולב???
 

angel457

New member
אמממ אני רוכבת בחוות הפארק אבל.....

לא הלכתי לראות את התחרות כי תאמת דרסא´ז משעמם אותי.. התרגילים חוזרים על עצמם.. אז לא הלכתי.. אבל אני ישאלב יום שני... ואני יודיע לך...
 
למעלה