מי המזל הכי מועדף? |ëúø|

מי המזל הכי מועדף? |ëúø|

הא? מה המזל עם הכי פחות חסרונות? ואל תגידו ש:"לכל מזל יש את הפלוסים שלו ואת המינוסים שלו...." די! פעם אחת ולתמיד אני רוצה לדעת...... אז כולכם מוזמנים לענות.....
 
תאומים... ../images/Emo8.gif

איך יכול להיות שלא? כאלה חמודים, ניחנו בקסם אישי יותר מכל מזל אחר...! הם כל כך אינטילגנטים... ותמיד אפשר ללמוד מהם משהו - אף פעם לא משעממים, ולמעשה הם המזל הכי מצחיק - שרמנטי עם חוש הומור. אבל רגע! אבוי! בעצם הפטפטת שלו לפעמים יכולה להוציא אדם מדעתו! והצביעות שלו - בלתי נסבלת! ויחס - לא תקבלו ממנו כל כך מהר - הוא עסוק מידי בשבילכם - ויש לו 1001 מקומות אחרים להיות בהם. כך ש... אולי טלה? גם הוא ניחן בקסם אישי וחוש הומור... המזל השה יכול לארגן לך כל מה שרצית ב- 30 שניות. יותר ספונטני ממנו לא תמצא. הוא יצחיק ויבדר אותך.... ובטח שתמיד יעשה את הכל עם "אש" (מיסוד האש, או לא?)... רק מה הבעיה? הוא עצבני חם מזג... יותר מידי בטוח בעצמו - ועקשן כמו שור (נו, טוב, כמו טלה
) אז מי נשאר השור? ובכן, הוא באמת אחלה מזל! תמיד יהיה לידך שתוכל לסמוך עליו - לשפוך את הלב... ותהיה מוך ובטוח שממנו זה לא יוצא. הוא רגוע ושלו, אוהב לחיות טוב.. ממש בן זוג אידיאלי - נאמן, מסור, מפנק (ופר הרבייה...
). אבל עקשן ממנו לא תמצאי! סמכי עליי - אפילו לא בן מזל טלה!! להניא אותו ממחשבותיו - משימה בלתי אפשרית! והוא כזה שקט... אפשר להשתגע! שיעמום לכל החיים. אוקיי.. אז איזה מזל הכי טוב? לא תאומים, לא שור, לא טלה... אולי עקרב? גם הוא נאמן מאוד... ופסיכולוג מצויין... שווה אחד כזה בתור ידיד. אופי חזק - יודע מה הוא רוצה! אך אויה! לא כדאי לנו להעקץ על ידו, נכון! הוא גם יותר מידי נקמני לטעמי... אז אולי סרטן? באמת בחור לבבי, חם יש לו את הקטעים שלו - אבל בסה"כ - תמיד יעזור, איכפתי, מפנק, מבשל ארוחות טובות - מה עוד צריך! רגע.. רגע... מה לגבי מצבי הרוח? הרגשנות המעצבנת? הרכרוכיות??? לא.. זה לא בשבילי..! טוב! התייאשתי! שאלת שאלה שאני ממש לא מצליח לענות עליה...! וזה בד"כ לא קורה
... צר לי - אולי מישהו אחר יצליח לענות על הקושייה שלך... אבל עכשיו שאלה לי אלייך - מי אדם יותר טוב? מיקי מהמכולת או מוטי מהקיוסק? שלך, שבי
 
את שומעת אותי? לא ידעתי שאפשר! ../images/Emo9.gif

רק רציתי להראות לך שבדיוק כמו שאי אפשר להגיד על מיקי מהמכולת שהוא אדם טוב יותר ממוטי מהקיוסק - כך אי אפשר להגיד שטלה טוב יותר מתאומים, או ששור טוב יות מגדי וכדומה - אין כזה מזל הכי טוב! ולא משנה כמה את רוצה שיהיה...
 
הכי מעדף?המזל ששואל הכי פחות שטויות

ומכיון שזה באמת לא תלוי במזל עצמו אלא באיש, אז כדאי באמת לשאול פחות שטויות מהסוג הזה, משהו כמו ´איזה שם עדיף - משה או איציק ?´ לכל מזל פלוסים ומינוסים. מצד שני, שבי חושב שזה תאומים כמובן, אז אולי הוא יצליח לשכנע אותך שזה נכון. אבל בגדול, קשה לי לשמוע שאלות שטותיות כאלה. האמנם הזדקנתי ?..
 
יאיר, חמוד, קראת את התשובה שלי בכלל ../images/Emo35.gif

לא זכור לי שאמרתי שתאומים הכי עדיף... האומנם הזדקנתי?..
 
שבי´לה - אכן, הזדקנת..

ואיבדת את חוש ההומור התאומי הידוע, אבל מצד שני - זכית במעריצה (אולי בגלל ההערה שלי..) שלא מבינה איך עדיין לא זכית באהבה אחרי 17 שנים רצופות.. לדעתי, סרטנית באופק אריה רק תעשה לך טוב ! דרך אגב, קיבלתי את המייל, ומבחינתי - בכיף, אשמח לעזור, ואין שום בעייה בכלל. בקרוב גם אכנס לשם, ואראה מי נגד מי (שבי נגד שבי מן הסתם, כמו כל תאומים אופייני..
)
 
קודם כל, אני שמח שהאגו שלך עובד

שעות נוספות
ביטחון עצמי אכן יש לך, אה? אך מה גורם לך להיות בטוח שזו ההערה ש-ל-ך שהביאה לי את המעריצה הצמודה? וכמדומני גיל 17 עדיין נחשב לצעיר, כמו גם המזל... ועל כן שוב הלכתי וקראתי את מה שכתבתי - ולתדהמתי גיליתי שאכן לא אמרתי שתאומים המזל המועדף! כי אחרי שהגעתי למסקנה שהוא בעל חסרונות בדיוק כמו המאזניים, ככה כתבתי שאין לי תשובה לשאלה קשה זו. אבל אני שמח שלפחות לאחד משנינו (או שלושתינו) נשאר החוש הומור...
לגבי האתר - התראה תבוא במהרה... הרי מי הכי טוב לתת ביקורת, אם לא אתה?! שלך, שבי :cool:
 
פקח עינים, שבי, לא רק את האגו.. ../images/Emo13.gif

ותראה שכתבתי ´אולי שבי יצליח לשכנע´.. לא כתבתי שאמרת ! התכוונתי שדווקא אתה, עם כל הקסם האישי הזה, יצליח לשכנע - ישירות או בעקיפין - שמזל תאומים, וכו וכו.. ולגבי ההערה - אכן, השבתאי שלך יושב כבד על המרס ההוא.. די עם הכובד הזה: לא באמת חשבתי שזה בגללי.. צוחקים, אחיקמוס !!! מה הרצינות התאומית הזו ?..
 

epitaph

New member
שאלה לי אליך יאיר...

ומה יעשה רק טוב לעקרב עם אופק מאזניים וירח בדגים?
ואיך בדיוק אתה קובע את ההתאמה זו?
 
אפיטף, כפרה, עיניים שלי...

אולי תשלח כבר את התמונות?! הנשמה יצאה לי!! יאללה - מאדים חוזר למסלול רגיל... אז קדימה לעבודה! (קח את הזמן, יש לי את כל ה- 5 דקות הבאות
) שבי, בעל הרצינות התאומית...
 

kurin

New member
מזל אריה

לכל מזל יש חסרונות ויתרונות , לאריה יש בדרך כלל את כושר המנהיגות בדרך כלל תמצאו אותם בתפקידים בכירים ומנהלים , כי הם לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות . ואם הם יהיו בתפקידים קטנים הם פשוט לא יאהבו את זה. הם אוהבים ספורט ומתלבשים יפה ולכן יש להם הופעה יפה. לפעמים יש להם יותר מידי גאווה עצמית ועצלנים . אני אישית אוהבת את המזל דגים .
 
למעלה