תאומים... ../images/Emo8.gif
איך יכול להיות שלא? כאלה חמודים, ניחנו בקסם אישי יותר מכל מזל אחר...! הם כל כך אינטילגנטים... ותמיד אפשר ללמוד מהם משהו - אף פעם לא משעממים, ולמעשה הם המזל הכי מצחיק - שרמנטי עם חוש הומור. אבל רגע! אבוי! בעצם הפטפטת שלו לפעמים יכולה להוציא אדם מדעתו! והצביעות שלו - בלתי נסבלת! ויחס - לא תקבלו ממנו כל כך מהר - הוא עסוק מידי בשבילכם - ויש לו 1001 מקומות אחרים להיות בהם. כך ש... אולי טלה? גם הוא ניחן בקסם אישי וחוש הומור... המזל השה יכול לארגן לך כל מה שרצית ב- 30 שניות. יותר ספונטני ממנו לא תמצא. הוא יצחיק ויבדר אותך.... ובטח שתמיד יעשה את הכל עם "אש" (מיסוד האש, או לא?)... רק מה הבעיה? הוא עצבני חם מזג... יותר מידי בטוח בעצמו - ועקשן כמו שור (נו, טוב, כמו טלה
) אז מי נשאר השור? ובכן, הוא באמת אחלה מזל! תמיד יהיה לידך שתוכל לסמוך עליו - לשפוך את הלב... ותהיה מוך ובטוח שממנו זה לא יוצא. הוא רגוע ושלו, אוהב לחיות טוב.. ממש בן זוג אידיאלי - נאמן, מסור, מפנק (ופר הרבייה...
). אבל עקשן ממנו לא תמצאי! סמכי עליי - אפילו לא בן מזל טלה!! להניא אותו ממחשבותיו - משימה בלתי אפשרית! והוא כזה שקט... אפשר להשתגע! שיעמום לכל החיים. אוקיי.. אז איזה מזל הכי טוב? לא תאומים, לא שור, לא טלה... אולי עקרב? גם הוא נאמן מאוד... ופסיכולוג מצויין... שווה אחד כזה בתור ידיד. אופי חזק - יודע מה הוא רוצה! אך אויה! לא כדאי לנו להעקץ על ידו, נכון! הוא גם יותר מידי נקמני לטעמי... אז אולי סרטן? באמת בחור לבבי, חם יש לו את הקטעים שלו - אבל בסה"כ - תמיד יעזור, איכפתי, מפנק, מבשל ארוחות טובות - מה עוד צריך! רגע.. רגע... מה לגבי מצבי הרוח? הרגשנות המעצבנת? הרכרוכיות??? לא.. זה לא בשבילי..! טוב! התייאשתי! שאלת שאלה שאני ממש לא מצליח לענות עליה...! וזה בד"כ לא קורה
... צר לי - אולי מישהו אחר יצליח לענות על הקושייה שלך... אבל עכשיו שאלה לי אלייך - מי אדם יותר טוב? מיקי מהמכולת או מוטי מהקיוסק? שלך, שבי