מי היה זה שאמר שיהיו הפתעות בתקציב?

מי היה זה שאמר שיהיו הפתעות בתקציב?

ובכן, הנה ההפתעות (באדיבות השקמה, מקור המידע האמין היחיד באזור): 1. נוספה לנו רזרבת ראש העיר של 1.4 מיליונים לשימושו של לחיאני. 2. עתודת מנכ"ל של 800,000 ש"ח. 3. סעיף הוצאות בלתי צפויות של 600,000 ש"ח. הכל ביחד 2.8 מיליון ש"ח. אתם קולטים את הסכום הגדול הזה שאף אחד לא מבין למה הוא משמש וכולו נמצא בשליטתו האישית של לחיאני ללא צורך בשום אישור? ומה אומר לחיאני? "זה סכום למטרות דחופות שאין זמן לאשר במועצה" או שאולי הוא לא רוצה לאשר במועצה. ועוד הוא אומר שזה קיים גם בתל אביב. יופי. אז נהיינו תל אביב? יש עוד דרך ארוכה לפנינו. שוב אנחנו רואים שמדובר על זלזול בחוק למראית עין. וכמובן שהגזבר יאשר הכל. אחרי הכל מי הביא אותו לעירייה ולג'וב החלומי הזה?
 
זילזול בחוק

תראה,אני חושב שליפני שאתה כותב שמר שלומי לחיאני מזלזל בחוק לך ותיבדוק את החוק,אולי זה חוקי להחזיק קופה בסכום זה למטרות דחופות.
 
מראית עין.

אין צורך שאצא ללמוד מה זה מראית עין יודע וגם יודע,אז מה אתה מציע למראית עין לפרסם את מה שהציבור רוצה לשמוע והלכה למעשה לבצע דברים שונים? זה מה שאתה מציע? מר גנרל חתולון.
 

דוד ברק

New member
על כל דבר אוכל להתווכח...

אבל לומר: "באדיבות השקמה, מקור המידע האמין היחיד באיזור". ממש הצחקת אותי, ידידי...
 

gooly

New member
אז בוא תסביר מר ברק

מה מטרת הכספים דלעיל לשימושו הפרטי של ראש העיר המנכ"ל והגזבר שלא רוצים להעבירם בהחלטת מועצה הרי יש לו במילא רוב במועצה?
 

ה צ ל ם 1

New member
חברים יקרים ,נשמע מסריח

כלכך מסריח שעושה חשק לברוח מהעיר הזו ומהר . חשבתי שבחרו ראש עיר טהור שלא עושה קומבינות עוקפות דמוקרטיה ומינהל תקין . מה קרה??? כלכך מהר ה"שתן עולה לראש" מדהים ממש . אירגן לעצמו קופה קטנה בצד של מעל מיליון שקל לשימושו הפרטי , מדהים! וכולם שותקים???? פלא שיש עובדים שמוכנים לשכב על הבלטות הרעואות של בניין העיריה. הרי מאיפה הוא מסדר לעצמו את הקומבינה הזו מהמשכורות שלהם . יכול להיות שזה קשור להליכי הוצאה לפועל שיש נגד ראש העיר???? ניראה לי שהסכומים דומים שם לא???? מישהו מה"מקורבים והדוברים" ודאי ידע לענות על הסוגיה המוזרה הזו . אגב אם כן ואני בטוח שלא זה העניין .. הייתי מציע לראש העיר לארגן משעל חברים במפלגה שלו ואם יהיה רוב לחייב את כל תושבי העיר . וזו הצעתי . לקחת את כל חובותיו של ראש העיר ושאר קרוביו ומקורביו לחלק למספר תושבי העיר ולחלק ב 12 תשלומים ,אנחנו כל תושבי העיר שאוהבים אותכם מאוד נממן את העניין רק מאהבה וככה לא יהיה תקציב מיוחד כזה בשנה הבאה גם. מה דעתכם ?? נכון נחמד . זה מה נקרא הכי טוב . גם חסכנו את התשלום של שנה הבאה וגם ראש העיר וחבורתו תצא נשכרת שיוכלו לנהל את העיר בלי לשאול את מועצת העיר .
 
הצלם 1

שלום לך הצלם 1,אני מציע לך לא להסחף אחרי כל מיני פטפטנים שלא יודעים מה קרה אתמול בישיבת המועצה. בישבת המעצה שהתקיימה אתמול ראש העיר משך את הצעת התקציב בחזרה על מנת לעשות בדק בית חוזר וזאת על פי בקשת שאר חברי המועצה. אז ליפני כל ההחפשות המתינו לאישור סופי של התקציב במועצה.
 

gooly

New member
זה רק מוכיח שזה מסריח

קצת היגיון מרמור חיים לא יזיק לאדם בגילך
 

ה צ ל ם 1

New member
אני מצפה שישב עם חברי האופוזיציה

ויבנה תקציב מתקבל על הדעת בלי חשבונות פרטיים למניהם ויקבע סדר עדיפות לעיר . לפי מה ששמעתי במהלך מערכת הבחירות אין הרבה מרחק בדעותיהם של הצדדים שם . אם אני לא טועה היה זה אלי יריב שאמר בכל חור שצריך לפטר עובדים ואת סטולר ראשונה . יפה עשה ראש העיר שפיטר אותה עכשיו רק שלא יביא לשם עוד חבר שלו בסכום אגדי כמו שלה. לדעתי יש להם הרבה נושאים שהם ישמחו לשתף פעולה עליהם ולהסכים אז יפה יעשה אם ילך אליהם ויבנה פעם ראשונה תקציב שמבוסס על כל הפלגים שם . אולי ככה הוא יקנה שקט תעשיתי עד סוף השנה ואנחנו התושבים נרויח משהו מבחירתו . שיגלה קצת מנהיגות , לא יזיק לו ולו לנו . אם כבר במנהיגות דיברנו ,יעשה את זה תוך כבוד לחצי השני של חברי מועצת העיר ולא בכפיה . איך היתה הסיסמא שלו ? "באהבה" לא????.. בו ניראה אותו עומד בדיבורו בו נראה שהאיש לא עוד אחד שמרח את בוחריו בסיסמאות נבובות אלא אחד שיחזיר משהו על האמון שנתנו לו .
 

האזרח 10

New member
כתבתה יפה.

הצלם 1 ,הבהרתה את שעל ליבך בצורה מכובדת,שא ברכה. אפשר להביע חששות ציבוריים באופן שמכבד את הכותב.
 
יש רק בעיה אחת.

הבעיה היא שהרעיון של לחיאני הוא שדווקא על הקופה הזו לא יהיה פיקוח. מי יפקח על הקופה הזו? הגיזבר שכולנו יודעים מי הביא אותו, או מנכ"ל העירייה? כל הצמרת מתמלאת לאט לאט באנשי אמונו של לחיאני ואין מי שיפקח על החתול והשמנת.
 

hayonkoby

New member
על כל הוצאה במגזר הציבורי יש פיקוח

והיא עומדת לביקורת בהתאם לחוק המכרזים . ולכן גם כל סכום שייצא מהקופה הקטנה היה חייב להיות על פי הנורמות של חוק זה . ללחיאני יש אופוזיציה ותפקידה יהיה להקפיד שהכספים שיוצאים מהקופה לא מוצאים לריק .
 

gooly

New member
ואיך בדיוק יתקבלו דיווחים

על 2.8 מיליון ש"ח? זה נראה לך קופה קטנה זה 14% מהגרעון השנתי של העיריה לא היה כדאי להפחית הגרעון במקום זה?
 
למעלה