מי הולך ללמוד מדעי המדינה ותקשורת?

מי הולך ללמוד מדעי המדינה ותקשורת?

היום סוף סוף נירשמתי ללימודים!!!! אני מתחילה עם קורס של מבוא לסוציולוגיה ולשון ותקשרת ואת שניהם בהנחיה מוגברת במכללה בפ"ת יש פה אולי עוד מישהו שהולך ללמוד את זה שם?
 

joe001

New member
כמה שילמת?

שאלתי בפורום על הרשמה ונאמר לי שיש תשלום של 2000 שקל לשנה למכללה ללא קשר לקורסים שאקח. צכאן נובע שאם אקח כרגע רק קורס אחד ולא אמשיך במכללה מטעם האוניברסיטה הפתוחה - אצטרך לשלם כ- 4500 שקל - סכום גבוה לטעמי. לכם מעניין אותי באם נרשמת ל-2 קורסים מה העלות שלהם? האם אפשר להירשם ישירות או צריך לעבור שיחה עם נציג שלהם? תודה מראש.
 
אז ככה

אני נרשמתי לשלוחה של האוניברסיטה בפ"ת וכל קורס עלה לי 1952 ש"ח. ואתה יכול להירשם ישירות, הנציג שלהם, לפי דעתי, זה רק היועץ שעוזר לך לבחור איזה קורס לקחת ראשון.
 

bsagi

New member
זה אותו דבר

המקום נקרא מכללת פ"ת וזו שלוחה של האו"פ לכל דבר. בניגוד למכללות כמו מכללת רמת גן, בשלוחה זו _אין_ כל דמי הרשמה והמחיר הוא לקורסים של האו"פ בלבד. אני מתחיל סימסטר שלישי שם, המקום מומלץ בחום. אני לא בטוח בקשר להרשמה, תמיד נרשמתי דרך המזכירות המקומית במכללה.
 
כן, אני מתחילה שם ביום שני

מקום ממש יפה!! וגם אני נרשמתי במזכירות של המכללה שם
 

rachelvip

New member
מדעי המדינה ותקשורת

מזל טוב !!! מבוא לסוציולוגיה הוא קורס די מעניין אבל כמו כל הקורסים תלוי במרצה. תלמדי טוב כי אחוז העוברים לא גבוה במיוחד בקורס הזה. לגבי לשון ותקשורת זה קורס קל מאוד, רוב הסטודנטים שהכרתי כולל אני הוצאנו 95 ומעלה. בהצלחה !
 
למעלה