מי הגאון שתיכנן את מחלף זיתים ומתי יתלו אותו בכיכר העיר?

Ccyclist

Well-known member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
 

846

Active member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
להזכירך, גוגל מפות הוא שרות חינמי
לא חייב לך כלום
 

ערןל1

Active member
להזכירך, גוגל מפות הוא שרות חינמי
לא חייב לך כלום
על פי ההודעה לא יידעו את גוגל, אבל אם היו מיידעים היה אסור לו להטעות בצורה שגורמת נזק בדיוק כפי שאסור לעשות שום עבירה לאדם אחר גם אם הוא לא משלם.
 

846

Active member
על פי ההודעה לא יידעו את גוגל, אבל אם היו מיידעים היה אסור לו להטעות בצורה שגורמת נזק בדיוק כפי שאסור לעשות שום עבירה לאדם אחר גם אם הוא לא משלם.
אבל גוגל לא חייב לך כלום.....
הוא בוחר מה להציג לך, זה חינמי.... אתה לא משלם ואין חוזה מחייב.
כל מה שגוגל מפות מציג זאת המלצה.....
 

Ccyclist

Well-known member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
גוגל זה שירות טוב שהשתמשתי בו בעשרה מדינות לפחות בכל מני מצבי צבירה מהולך רגל ועד נהג ד3ך תח"צ.
 
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.

בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.


בעניין מחלף הזיתים -
אכן מחלף בעייתי (גם מחלף אדומים סובל מקשיים דומים ובאופן חלקי מסיבות דומות).

המתכנן אכן יסביר לך שהכביש הראשי אכן ממשיך ישר דרך מנהרות נעמי שמר (הר הצופים) לכיוון מרכז ירושלים.
היציאה למה שמסומן כיום ככביש 1 הוא כניסה לכביש הטבעת המזרחי/ צפוני שנמצא בבניה/ תכנון.
ולפיכך - בהמשך לטון שלך - בכל עיר בעולם באופן אוניברסלי הכביש הראשי נכנס למרכז העיר ופניה לטבעת נעשית ב אמצעות יציאה.
השילוט של הכביש כדרך 1 היה אמור כבר להשתנות - כך שזו רק תפיסה שלך שזו הדרך הראשית וזו לא, ובכל מקרה במקרים רבים הכביש העורקי עוקף את העיר דווקא דרך הטבעת.


מה שכן - המחלף אכן סובל בצורה ניכרת מהמצב הגאו-פוליטי של ירושלים מבחינות רבות והשינויים הביטחוניים, המנהליים והחברתיים שהאזור חווה לאורך השנים עם עליות ומורדות.
בעת פתיחת המחלף (ומנהרת נעמי שמר - הר הצופים) התפיסה הייתה שהכביש החדש דרך המנהרות הוא בעצם "עוקף" וכביש חדש שמחליף את הכביש הישן בעל הנתיב הבודד והמסוכן הצמוד למחנה הפליטים שועפט ולעיסוויה. הנוסעים לתל אביב הופנו לנסוע דרך המנהרות ולפנות צפונה לצומת הגבעה הצרפתית בדיוק כפי שעשית.
בהמשך הגיעה רגיעה ביטחונית, בניית חומת/ מכשול ההפרדה, ופקקים שנוצרו בכביש החדש (בעיקכר בשעות הבוקר) ולאט לאט חזרו נוסעים לנסוע בבטחה בכביש הישן.
בהמשך לפני כעשור הכביש עבר שדרוג והרחבה, ונוסעים ממערב למזרח חזרו להשתמש בכביש המקורי והמחודש.

נוסיף לכך את העובדה שבמרחב הכביש לקראת המחלף מנוהל ונשלט בידי משרד הביטחון - עקב קיומו של המחסום, וכמו כל המעברים באיו"ש השילוט באזור המעברים תקול ולקוי ואף אחד לא פועל לתקן אותו. האחראיות הניהולית היא של משרד הביטחון, והוא גם לא נותן לגורמים האחרים להיכנס ולהתערב במרחב שלו.

מוריה הקימה שלט במחלף עצמו. שינויים שעשה משרד הביטחון במבנה המעבר והכביש הפכו אותו ללא רלוונטי כי הוא מופיע ברגע האחרון ללא יכולת לעבור מנתיב שמאל ליציאה.
בשנים האחרונות דווקא הותקנו שלטים חדשים לפני המחסום בו מופיע כביש 1 -תל אביב עם חץ ימינה.

שלטים עיליים תקינים יותר לא מותקנים מ-2-סיבות.
1. המחלף עומד לעבור שינוי משמעותי במבנה שלו עם פריצת המנהרות והקמת כביש הטבעת מצד דרום. מחכים לתוצר ולמבנה הסופי של המחלף (שמתעכבת מסיבות גאו-פוליטיות כבר שנים רבות) להתקנת שילוט חדש ומודרני כולל מספרי כביש חדשים.
2. יש הרבה תוכניות ושינויים במרחב המחסום שלא מנוהלים בידי נתיבי ישראל או מוריה (שאחראית על הכבישים בתחומי ירושלים - קרי מהמחלף עצמו מערבה) אלא בידי משרד הביטחון. לכך יש להוסיף אני מניח שהעובדה שהמחלף נמצא ממש על קו התפר במעבר בין גבולות ירושלים, מדינת ישראל ויהודה ושומרון (אמירה מנהלתית נטו) התיאום, התכנון הביצוע בין הגופים השונים לוקים בחסר וכל המרחב עובר שינויים כל כמה שנים בראייה נקודתית של משרד הביטחון והמצב הגאו-פוליטי.
ותכלס - לא באמת דחוף לגוף מסוים לשלוח נוסעים לתל אביב דווקא בדרך מסוימת, במיוחד כיום בעידן הוויז עד כדי התקנת שילוט יקר שישתנה ויהיה צורך להחליפו בשנים הקרובות.

הטענה שלך צריכה להיות למשרד הביטחון שכנראה יגלגל את האחראיות לנתיבי ישראל שיעבירו אותך למוריה שיחזירו אותך למשרד הביטחון. בהצלחה.

בעניין צומת הגבעה הצרפתית -
הפניה שמאלה בצומת עצמה אסורה מזה כ-14 שנה לפחות (מאז הנחת מסילות הרכבת הקלה). הטעות של גוגל תמוהה מאוד.
הפניה שמאלה מתבצעת באמצעות רמפת יציאה (שניה) מדרך נרקיס (כביש 60) מזרחית לצומת (עם גישה לרמפה גם מכיוון הגבעה הצרפתית).

ברמה הפרקטית - מתכנן השלטים הירושלמי של מערכת הרמפות והגשרים של שד' נרקיס כנראה ציפה שהנוסעים לתל אביב יבינו לבד שהם ממשיכים ישר בכביש הראשי עד להוראה חדשה בדמות השלט הקטן והפתאומי שלהם לצאת ימינה לכיוון תל אביב (כביש 1).
בפועל - יש 2 רמפות קרובות וצמודות מאוד.
השילוט ליציאה השנייה לתל אביב מופיע רק אחרי היציאה הראשונה (וברגע האחרון), ורבים שרואים בשלט היציאה הראשונה את המילים "הגבעה הצרפתית" (הכוונה לשכונה) או ששומעים את מערכת הניווט מורה להם לצאת ולא שמים לב שההוראה היא 250 מטר קדימה - מבצעים יציאה (כמו שעשית) ברמפה הראשונה. (הפתרון במקרה שלך אגב, אילו גוגל היה פועל נכון, היה לפנות ימינה לתוך שכונת הגבעה הצרפתית, פרסה בכיכר ומיד ימינה לחיבור לרמפה השנייה).
 

Ccyclist

Well-known member
בעניין מחלף הזיתים -
אכן מחלף בעייתי (גם מחלף אדומים סובל מקשיים דומים ובאופן חלקי מסיבות דומות).

המתכנן אכן יסביר לך שהכביש הראשי אכן ממשיך ישר דרך מנהרות נעמי שמר (הר הצופים) לכיוון מרכז ירושלים.
היציאה למה שמסומן כיום ככביש 1 הוא כניסה לכביש הטבעת המזרחי/ צפוני שנמצא בבניה/ תכנון.
ולפיכך - בהמשך לטון שלך - בכל עיר בעולם באופן אוניברסלי הכביש הראשי נכנס למרכז העיר ופניה לטבעת נעשית ב אמצעות יציאה.
השילוט של הכביש כדרך 1 היה אמור כבר להשתנות - כך שזו רק תפיסה שלך שזו הדרך הראשית וזו לא, ובכל מקרה במקרים רבים הכביש העורקי עוקף את העיר דווקא דרך הטבעת.


מה שכן - המחלף אכן סובל בצורה ניכרת מהמצב הגאו-פוליטי של ירושלים מבחינות רבות והשינויים הביטחוניים, המנהליים והחברתיים שהאזור חווה לאורך השנים עם עליות ומורדות.
בעת פתיחת המחלף (ומנהרת נעמי שמר - הר הצופים) התפיסה הייתה שהכביש החדש דרך המנהרות הוא בעצם "עוקף" וכביש חדש שמחליף את הכביש הישן בעל הנתיב הבודד והמסוכן הצמוד למחנה הפליטים שועפט ולעיסוויה. הנוסעים לתל אביב הופנו לנסוע דרך המנהרות ולפנות צפונה לצומת הגבעה הצרפתית בדיוק כפי שעשית.
בהמשך הגיעה רגיעה ביטחונית, בניית חומת/ מכשול ההפרדה, ופקקים שנוצרו בכביש החדש (בעיקכר בשעות הבוקר) ולאט לאט חזרו נוסעים לנסוע בבטחה בכביש הישן.
בהמשך לפני כעשור הכביש עבר שדרוג והרחבה, ונוסעים ממערב למזרח חזרו להשתמש בכביש המקורי והמחודש.

נוסיף לכך את העובדה שבמרחב הכביש לקראת המחלף מנוהל ונשלט בידי משרד הביטחון - עקב קיומו של המחסום, וכמו כל המעברים באיו"ש השילוט באזור המעברים תקול ולקוי ואף אחד לא פועל לתקן אותו. האחראיות הניהולית היא של משרד הביטחון, והוא גם לא נותן לגורמים האחרים להיכנס ולהתערב במרחב שלו.

מוריה הקימה שלט במחלף עצמו. שינויים שעשה משרד הביטחון במבנה המעבר והכביש הפכו אותו ללא רלוונטי כי הוא מופיע ברגע האחרון ללא יכולת לעבור מנתיב שמאל ליציאה.
בשנים האחרונות דווקא הותקנו שלטים חדשים לפני המחסום בו מופיע כביש 1 -תל אביב עם חץ ימינה.

שלטים עיליים תקינים יותר לא מותקנים מ-2-סיבות.
1. המחלף עומד לעבור שינוי משמעותי במבנה שלו עם פריצת המנהרות והקמת כביש הטבעת מצד דרום. מחכים לתוצר ולמבנה הסופי של המחלף (שמתעכבת מסיבות גאו-פוליטיות כבר שנים רבות) להתקנת שילוט חדש ומודרני כולל מספרי כביש חדשים.
2. יש הרבה תוכניות ושינויים במרחב המחסום שלא מנוהלים בידי נתיבי ישראל או מוריה (שאחראית על הכבישים בתחומי ירושלים - קרי מהמחלף עצמו מערבה) אלא בידי משרד הביטחון. לכך יש להוסיף אני מניח שהעובדה שהמחלף נמצא ממש על קו התפר במעבר בין גבולות ירושלים, מדינת ישראל ויהודה ושומרון (אמירה מנהלתית נטו) התיאום, התכנון הביצוע בין הגופים השונים לוקים בחסר וכל המרחב עובר שינויים כל כמה שנים בראייה נקודתית של משרד הביטחון והמצב הגאו-פוליטי.
ותכלס - לא באמת דחוף לגוף מסוים לשלוח נוסעים לתל אביב דווקא בדרך מסוימת, במיוחד כיום בעידן הוויז עד כדי התקנת שילוט יקר שישתנה ויהיה צורך להחליפו בשנים הקרובות.

הטענה שלך צריכה להיות למשרד הביטחון שכנראה יגלגל את האחראיות לנתיבי ישראל שיעבירו אותך למוריה שיחזירו אותך למשרד הביטחון. בהצלחה.

בעניין צומת הגבעה הצרפתית -
הפניה שמאלה בצומת עצמה אסורה מזה כ-14 שנה לפחות (מאז הנחת מסילות הרכבת הקלה). הטעות של גוגל תמוהה מאוד.
הפניה שמאלה מתבצעת באמצעות רמפת יציאה (שניה) מדרך נרקיס (כביש 60) מזרחית לצומת (עם גישה לרמפה גם מכיוון הגבעה הצרפתית).

ברמה הפרקטית - מתכנן השלטים הירושלמי של מערכת הרמפות והגשרים של שד' נרקיס כנראה ציפה שהנוסעים לתל אביב יבינו לבד שהם ממשיכים ישר בכביש הראשי עד להוראה חדשה בדמות השלט הקטן והפתאומי שלהם לצאת ימינה לכיוון תל אביב (כביש 1).
בפועל - יש 2 רמפות קרובות וצמודות מאוד.
השילוט ליציאה השנייה לתל אביב מופיע רק אחרי היציאה הראשונה (וברגע האחרון), ורבים שרואים בשלט היציאה הראשונה את המילים "הגבעה הצרפתית" (הכוונה לשכונה) או ששומעים את מערכת הניווט מורה להם לצאת ולא שמים לב שההוראה היא 250 מטר קדימה - מבצעים יציאה (כמו שעשית) ברמפה הראשונה. (הפתרון במקרה שלך אגב, אילו גוגל היה פועל נכון, היה לפנות ימינה לתוך שכונת הגבעה הצרפתית, פרסה בכיכר ומיד ימינה לחיבור לרמפה השנייה).

עקרונית הסבר מעניין לבעיית השילוט. תודה.

אני הייתי במסלול הימני ביותר אבל משום שלפני המחסום היה איזה שלט לא-זעים ואחריו השלט המבלבל לתל אביב ומעלה אדומים שהחלטתי לא לצאת ביציאה הזו מהכביש.

היעדר השילוט העילי לפני ומייד אחרי המעבר אכן בילבל.

אבל - עקרונית כביש ממוספר לא מתחבר לעצמו דרך איזו רמפה של מחלף. הוא ממשיך באותו המפלס והרמפה אמורה להוביל לכבישים אחרים. מהבחינה הזו אולי מקובל שיהיו 4 נתיבים, 2 לכביש 1 ו 2 למנהרת הר הצופים כמו מה שקורה עם כבישים 6 ו 1 בבן שמן, אבל לא מצב שכביש 1 "יוצא" כדי להתחבר להמשך שלו. משהו בתיכנון הזה מאד פגום.

גוגל אכן לקחה אותנו דרך הגבעה הצרפתית, אבל לפנייה הבלתי חוקית והכניסה המפחידה לשכונה שמצפון לצומת הגבעה הצרפתית.
 
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
מצטערים, כיכר העיר סגורה ל 5 השנים הקרובות לרגל עבודות בלתי נגמרות בכביש, או רכבת קלה, או כל תירוץ אחר.
 

em28

Well-known member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
דווקא גוגל מראה את הדרך הנכונה, כנראה שהמשכת לעבר כביש 1 הפנימי של ירושלים, כביש 60 הארצי (המסלול שסימנתי בצהוב).
 

קבצים מצורפים

  • ‏‏לכידה.JPG
    ‏‏לכידה.JPG
    KB 119.9 · צפיות: 16

Ccyclist

Well-known member
דווקא גוגל מראה את הדרך הנכונה, כנראה שהמשכת לעבר כביש 1 הפנימי של ירושלים, כביש 60 הארצי (המסלול שסימנתי בצהוב).

זה מה שקרה, אבל בעיצוב ושילוט נכונים זה לא היה אמור לקרות.

בכל מקום שנהגתי בו (5 מדינות ו 2 טריטוריות) העיקרון הוא שהכביש הממוספר הראשי ממשיך ישר והמחלף מחבר כבישים אחרים. זה כלל אוניברסאלי שתקף בכל מקום.

אני נסעתי נסיעות של 2,500 ק"מ בין ביתי שבאנגליה לדירת הנופש שלי בספרד.

במקרה הזה ה"פנייה" היתה המשך הכביש הראשי וה"המשך" היה פניה לכביש אחר - בניגוד מוחלט לצורת עיצוב הכבישים המקובלת.

בזמן שבין השלט ימינה לא-זעים לפני חציית המחסום, לחציית המחסום עצמו - לא היה שילוט בולט מספיק לעשות את הפניה ימינה שאחרי המחסום. הפניה שהיתה ממש אחרי המחסום נראתה משנית יחסית והשלטים שלה הזכירו גם את מעלה אדומים.
 

846

Active member
זה מה שקרה, אבל בעיצוב ושילוט נכונים זה לא היה אמור לקרות.

בכל מקום שנהגתי בו (5 מדינות ו 2 טריטוריות) העיקרון הוא שהכביש הממוספר הראשי ממשיך ישר והמחלף מחבר כבישים אחרים. זה כלל אוניברסאלי שתקף בכל מקום.

אני נסעתי נסיעות של 2,500 ק"מ בין ביתי שבאנגליה לדירת הנופש שלי בספרד.

במקרה הזה ה"פנייה" היתה המשך הכביש הראשי וה"המשך" היה פניה לכביש אחר - בניגוד מוחלט לצורת עיצוב הכבישים המקובלת.

בזמן שבין השלט ימינה לא-זעים לפני חציית המחסום, לחציית המחסום עצמו - לא היה שילוט בולט מספיק לעשות את הפניה ימינה שאחרי המחסום. הפניה שהיתה ממש אחרי המחסום נראתה משנית יחסית והשלטים שלה הזכירו גם את מעלה אדומים.
את כל זה צריך להסביר לרשות המתאימה
אבל לא לבוא בטענות לגוגל
 

Ccyclist

Well-known member
את כל זה צריך להסביר לרשות המתאימה
אבל לא לבוא בטענות לגוגל

גוגל הדריכה אותי בהצלחה מסעות באורך של חמש מדינות ישראל, וכן בישראל מראש הניקרה ועד מצפה רמון. אם המידע על איסור הפנייה לא קיים עליה אז זה עניין של חוסר פרסום מתאים וחוסר איסוף ידיעות (מדובר בבעלים של וויז).
 

846

Active member
גוגל הדריכה אותי בהצלחה מסעות באורך של חמש מדינות ישראל, וכן בישראל מראש הניקרה ועד מצפה רמון. אם המידע על איסור הפנייה לא קיים עליה אז זה עניין של חוסר פרסום מתאים וחוסר איסוף ידיעות (מדובר בבעלים של וויז).
אתה לא מבין את הטענה שלי..
אם היית משלם לגוגל עבור שירות ניווט, יש לך את הזכות המלאה לבוא בטענות על הטעיה ואולי סיכון.
אתה מקבל שירות חינמי, זה תמיד על תנאי.
אם מחר הבעלים של גוגל יחליט להפסיק את השירות החינמי ולהתרכז בשירות תמורת תשלום אותו הוא מספק גם כן, אז לא יהיה לך יותר שירות ניווט......
אותו דבר וייז ואותו דבר וואטסאפ, פייסבוק, טיקטוק וכל האפליקציות והשירותים החינמיים שאתה מקבל.
ואם נקרא את האותיות הקטנות ( דבר שגם אני לא עשיתי או עושה) נמצא שם סעיף שאומר בדיוק את מה שאמרתי. השירות חינמי ואינו מחייב והוא גם בגדר המלצה בלבד.
 

amub

Member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
מזמן התייאשתי משילוט בארץ והגיון העומר מאחוריו. לפני כל נסיעה למקום לא מוכר בודק את המסלול באינטרנט ונוסע בזהירות יתר.
 

Ccyclist

Well-known member
מזמן התייאשתי משילוט בארץ והגיון העומר מאחוריו. לפני כל נסיעה למקום לא מוכר בודק את המסלול באינטרנט ונוסע בזהירות יתר.

הצלחתי להגיע מנתב"ג לכתובת מדוייקת ברחובות החד סיטריים שמסביב לאחוזה ברעננה דרך גהה בלי GPS ב 3 בבוקר - בפעם הראשונה שנהגתי בארץ.

אם מחלף מסוגל להטעות נהג ברמה כזו - הוא יכול להטעות את כולם.
 

שמונו

Active member
בכבישים מהירים הנוהל הרגיל הוא שהכביש ממשיך והמחלף מחבר לכבישים אחרים. זה נוהל אוניברסלי.

בנוסף ל"גאונות" של המשך כביש 1 באיזו יציאה צדדית במחלף וחיבור מנהרת הר הצופים אליו כאילו היא ההמשך הישיר של הכביש "דאגו" לבטל את הפנייה שמאלה לכביש 1 בצומת הגבעה הצרפתית מבלי ליידע את גוגל.

הייתי צריך לבצע סיבוב פרסה ברחוב הראשון בבית חנינא כדי לעשות פניה חוקית שמאלה חזרה לצומת הגבעה הצרפתית. סיכנו לי אוטו מלא נוסעים.

לא היה שילוט בולט לכביש 1 לת"א בתור למחסום א-זעים, אם היה הייתי מסתדר בנתיב הנכון.

אינני חייב להיות בכיכר בעת הארוע עצמו, או לצפות בשידור חי. מספיק לי לקרוא שמי שסיכן את חיי בא על עונשו.
לפני חודש קרה לי דבר דומה
יצאתי מהדסה הר הצופים לעלות לכביש 1
הוא כיוון אותי לפנות שמאלה בצומת המוקפת בעיגול בתמונה הראשונה, אך באמת זה היה אסור..

מה שבפועל קרה שהייתי חייב להמשיך ישר ולחזור דרך איזו שכונה, עיכוב של רבע שעה (תמונה 2)
1650794604080.png 1650794691730.png
 

Ccyclist

Well-known member
לפני חודש קרה לי דבר דומה
יצאתי מהדסה הר הצופים לעלות לכביש 1
הוא כיוון אותי לפנות שמאלה בצומת המוקפת בעיגול בתמונה הראשונה, אך באמת זה היה אסור..

מה שבפועל קרה שהייתי חייב להמשיך ישר ולחזור דרך איזו שכונה, עיכוב של רבע שעה (תמונה 2)
צפה בקובץ המצורף 46373 צפה בקובץ המצורף 46374

בדיוק אותה פנייה, אבל במקום דאחל - דאחל עשיתי פניית פרסה ברחוב שזה אמר גם לי וגם לך להכנס - ומשם היה חוקי לפנות שמאלה ולהמשיך בכביש לרמות.

20220424_205748.png
 
למעלה