מי גונב את בובות הירוקים?

מי גונב את בובות הירוקים?

בשבוע שעבר הוצבו בובות בדמות "האיש ההולך" של הירוקים בצמוד לכלובי מחזור הבקבוקים. האנשים הירוקים שעוצבו כאייקון של מפלגת הירוקים, מודים לאזרחים הממחזרים בקבוקים. רשימת הירוקים קוראת לכל מי שיודע פרטים על מיקומם של האנשים הירוקים ליצור קשר. לפוסט בתפוז. לפוסט בקפה דה מרקר.
 
וודאי תשמח לדעת שיש במשטרה מי שמחפש אותם

המשטרה מרכזת מאמצים וכנראה שבקרוב נראה כבר תוצאות.
 

דא

New member
הם הוסרו מכיוון שהם בניגוד לחוק הבחירות

די חוצפה להשתמש ברכוש האחר ללא רשותו למען פירסום בחירות חינמי. ועוד להתלונן על גניבה......
 
אתה טועה ומטעה

לא היה מדובר בשלטי בחירות אלא ביוזמה חופשית של בשמת ניראון – אמנית תל אביבית שתומכת באג'נדה של הירוקים. הדבר לא נעשה במימון שלנו אלא כחלק מהמאמץ להגביר מודעות למחזור.
 

diy

New member
אתם. את כולם, כל הזמן

זה היה במסגרת פעילותכם הברורה. ראו התמונה המצורפת. אבל בטח, את ה"תמונה האמנותית" שבצילום תלה האומן זוכמיר....... אם דיקטים המפרסמים במפורש את הירוקים לפני הבחירות לא אתם/לטעמכם - מדוע התבכינתם על הסרתם? יש גבול לציניות וללעג לתבונת הציבור.
 
ושוב טעות והטעייה

אין קשר בין שתי הפעילויות: הראשונה נעשתה ע"י בושמת ניראון – אין בו שום רמיזה פוליטית או ללכת להצביע , פשוט "תודה למי שמחזר" ואין אנו מתבכיינים – פשוט הבאנו את זה לידיעת הציבור לאחר שבובות שלה נעלמו, אז הבאנו את זה בצורה הומוריסטית לידיעת הציבור – סה"כ נעלמו 4 מתוך 10. הפעילות השניה היא קמפיין בחירות של הירוקים – הוא נעשה בצורה הכי מינורית ונקייה – לא ע"י תלייה פרועה או הדבקה אלא שלט קטן שפשוט מודה לאזרחים על כך שהחליטו למחזר.
 

diy

New member
עושים צחוק? "אין בו שום רמיזה פוליטית". - חוץ

מכיתוב "הירוקים", מה אין לנו עיניים? - 1). תלית שלט תעמולת בחירות על רכוש זר, ללא הסכמה -2). אבל לך תסביר התנהלות נאותה למי שמוטמעת אצלו כבר הרבה זמן "תרבות" ההטעיה.
 
למעלה