מי במגמת מוזיקה פה???

kedeman

New member
שקס מה את עושה ב-20.2??

צליל צעיר!!! אני הולך לאיזה סדנה איתך!!! לא יודע איזה... עוד מישהו פה מגיע לצליל צעיר?
 

שקסי

New member
אני ווקאליסטית להזכירך...

כן כן ה20.2 ...צליל צעיר!!!! אני חושבת שאני הולכת לסדנאת מיומנה וסדנאת אילתור על הקול והעצבים...
 

kedeman

New member
אז אני איתך בסדנת מיומנה

השסדנה השניה שאני חושב שאני אקח היא אחת שהמורה שלי המליץ לי עליה אני חושב שמעביר אותה אבנר בכר (או משהו דומה בשם) שהוא סקסופוניסט מצויין לפי כל מה שאמרו לי ואני רוצה להיות בסדנא שלו
 

שקסי

New member
אני מקווה שהאחראית עליי תרשום אותי

לסדנת מיומנה...ביקשתי..היא מאוד אוהבת אותי אני הסגן שלה- היא קוראת לי הסגן של אלוהים... זה מצחיק האמת...למרות שאני מקבלת את כל הצעקות שלה...אבל גם את המחמאות.. טוב לא חשוב... אז מה שהיא תחילט אני יודיע לך... ואז אולי תיהיה איתי בסדנא!! אני מקוה שאני יהיה במיומנה - נשמע מאוד מופרע!
 

kedeman

New member
את מגיעה?? זה לא רחוק???

מתי יש לך צליל צעיר? כי אני יודע שבתקופה קצרה יש ארבעה מפגשים כאלה ברחבי הארץ אז באיזה תאריך לך יש? ועל מה את מנגנת? אני על סקסופון...
 
למעלה