מי ביקש תמונות של האוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

TDR

New member
בלתי הגיוני

לא התכוונתי לרחובות קטנים פנימיים,
אלא מסלולים ראשיים רחבים. נניח שהשאלה תאורטית ויש מספיק מקום בכבישים לאוטובוסים שכאלה, האם יש מניעה כלשהי להשתמש בהם בתוך העיר?
בלתי הגיוני
מפרט הרכב אינו מתאים לדרישות אין ברכב כסאות (אולי 5-6 לקשישים) מתבסס על כמות גדולה למרחק קצר קימת מגבלת רוחב קימת מגבלת ראיה לנהג מרחק הסרנים דורש רדיוס גדול יותר ועוד כמובן ניתן לשנות מפרט אך זוהי אופרה אחרת סוג זה נבנה במיוחד כמותאם לשדות תעופה
 
השאלה האם כדאי.....

בלתי הגיוני
מפרט הרכב אינו מתאים לדרישות אין ברכב כסאות (אולי 5-6 לקשישים) מתבסס על כמות גדולה למרחק קצר קימת מגבלת רוחב קימת מגבלת ראיה לנהג מרחק הסרנים דורש רדיוס גדול יותר ועוד כמובן ניתן לשנות מפרט אך זוהי אופרה אחרת סוג זה נבנה במיוחד כמותאם לשדות תעופה
השאלה האם כדאי.....
יכול להיות שתצרוכת הדיזל (דיזל?) שלהם גבוהה בנסיעות ארוכות, סה"כ אינ בטוח שקו 2 בכפר סבא (פנימי) עושה מסלול יותר ארוך ממה שהם עושים מהטרמינל למטוס. בכל מקרה, עצם העובדה שאין מקומות ישיבה, הופכת אותו לסיוט עירוני.
 

טיפ_טיפ

New member
מדובר באוטובוסים תעופתיים

השאלה האם כדאי.....
יכול להיות שתצרוכת הדיזל (דיזל?) שלהם גבוהה בנסיעות ארוכות, סה"כ אינ בטוח שקו 2 בכפר סבא (פנימי) עושה מסלול יותר ארוך ממה שהם עושים מהטרמינל למטוס. בכל מקרה, עצם העובדה שאין מקומות ישיבה, הופכת אותו לסיוט עירוני.
מדובר באוטובוסים תעופתיים
בעלי תו תקן מתאים בתהיותם כאלה
הם מיועדים לנסיעות קצרות ודורשים טיפולי מוסך מיוחדים האוטובוסים נמוכים יחסית, בעלי ידיות אחיזה לכל אורכם ושטח פנימי רחב לצורך הכלת הנוסעים על כבודתם
מסלולי הנסיעה בשדה התעופה רחבים מאוד לפיכך האוטובוסים ממש "תפורים" למשימה אותם הם מבצעים
אין בידי תו תקן שכזה אבל אני רק יכולה לספר שבאיטליה ,משל ניתן למצוא בשדה תעופה אוטובוסים זהים מבחינת מראה וחלוקת שטח פנימי
(ואתה לומד להוקיר את הדברים האלה אחרי נסיעות ארוכות והטלטלות עם התיקים)
אשמח לקרוא שירשורים נוספים בנושא שדות תעופה
 

alantan

New member
יתכן שבמת"צ לקו ספציפי ייעודי

בלתי הגיוני
מפרט הרכב אינו מתאים לדרישות אין ברכב כסאות (אולי 5-6 לקשישים) מתבסס על כמות גדולה למרחק קצר קימת מגבלת רוחב קימת מגבלת ראיה לנהג מרחק הסרנים דורש רדיוס גדול יותר ועוד כמובן ניתן לשנות מפרט אך זוהי אופרה אחרת סוג זה נבנה במיוחד כמותאם לשדות תעופה
יתכן שבמת"צ לקו ספציפי ייעודי
אולי שימוש באוטובוס כזה יכול להיות פרקטי במסלול תחבורה ציבורית הבנוי ברוחב גדול מהרגיל מתוך כוונה להשתמש בו בשביל האוטובוס הזה. אבל אני לא ממש רואה את היתרון בכך לעומת אוטובוס עירוני סטנדרטי נמוך רצפה. אם יש צורך ליותר שטח עמידה ממה שקיים היום, אפשר להסיר את כל המושבים בצד אחד של האוטובוס. אפשר אולי להתקין כסאות צד מתקפלים (שהמצב ברירת המחדל שלהם מקופל) לאורך דפנות האוטובוס. יש עוד פתרונות שלא דורשים אוטובוס ברוחב שרמן.
 

tzvika pick

New member
לא יודע אם מישהו כבר ציין את זה...

מדוע האוטובוסים הללו לא יכולים לשמש
עבור תחבורה ציבורית במרכזי ערים? הם מאוד שקטים, נמוכים, דלתות רחבות שמאפשרות העלאת עגלות (בעיקר באזורי קניות ושווקים כמו מרכז פתח-תקווה). האם הם תוכננו במיוחד עבור שדה-התעופה נתב"ג, או שאפשר לראות אוטובוסים דומים גם בשדות תעופה אחרים בעולם? (עד היום בכל שדות התעופה בהם ביקרתי נכנסנו למטוס דרך שרוול).
לא יודע אם מישהו כבר ציין את זה...
אבל הם גם מאוד מאוד נמוכים. ובכבישים כמו שיש בתל-אביב - זאת בעיה גדולה. למעשה, לא נראה לי שאוטובוס כזה יכול לעבור אפילו "במפר" ממוצע..
 

טיפ_טיפ

New member
היום אגב,,,

לא יודע אם מישהו כבר ציין את זה...
אבל הם גם מאוד מאוד נמוכים. ובכבישים כמו שיש בתל-אביב - זאת בעיה גדולה. למעשה, לא נראה לי שאוטובוס כזה יכול לעבור אפילו "במפר" ממוצע..
היום אגב,,,
נסעתי באוטובוס ה-VIP
מדובר בעצם במידיבוס משודרג הכולל מושבים נוחים מ-א-ו-ד
מזגן אישי בכל נקודה כמעט באוטובוס וגם ...בר משקאות
מי יתנני VIP בנתב"ג
חוצמזה, מה דעתכם על הטרמינל החדש? האם מישהו חושב שיתכן ובעוד שנה
נצעד כולנו בטרמינל 3 ונשאיר את טרמינל 1 הנוחכי לנוסטלגיה?
האם ייתכן שהם יספיקו לבנות את מסילת הרכבת המתוכננת וגם להשלים את כל הפערים הפיזיים שיש כיום במבנה הטרמינל
 

tzvika pick

New member
בטח שיספיקו לבנות את המסילה

היום אגב,,,
נסעתי באוטובוס ה-VIP
מדובר בעצם במידיבוס משודרג הכולל מושבים נוחים מ-א-ו-ד
מזגן אישי בכל נקודה כמעט באוטובוס וגם ...בר משקאות
מי יתנני VIP בנתב"ג
חוצמזה, מה דעתכם על הטרמינל החדש? האם מישהו חושב שיתכן ובעוד שנה
נצעד כולנו בטרמינל 3 ונשאיר את טרמינל 1 הנוחכי לנוסטלגיה?
האם ייתכן שהם יספיקו לבנות את מסילת הרכבת המתוכננת וגם להשלים את כל הפערים הפיזיים שיש כיום במבנה הטרמינל
בטח שיספיקו לבנות את המסילה
היא אפילו תושלם כמה חודשים לפני פתיחת הטרמינל החדש.
 
ראיתי חניון שלהם

מדוע האוטובוסים הללו לא יכולים לשמש
עבור תחבורה ציבורית במרכזי ערים? הם מאוד שקטים, נמוכים, דלתות רחבות שמאפשרות העלאת עגלות (בעיקר באזורי קניות ושווקים כמו מרכז פתח-תקווה). האם הם תוכננו במיוחד עבור שדה-התעופה נתב"ג, או שאפשר לראות אוטובוסים דומים גם בשדות תעופה אחרים בעולם? (עד היום בכל שדות התעופה בהם ביקרתי נכנסנו למטוס דרך שרוול).
ראיתי חניון שלהם
ליד ראשון יש חניון של כל האוטובוסים האלה ובנוגע לכלל נמלי התעופה... בנמל החדש בבודרום אין שרוולים ויש אוטובוסים דומים וגם באנטליה
 
הם לא בנויים לכל הבורות בכבישים

ראיתי חניון שלהם
ליד ראשון יש חניון של כל האוטובוסים האלה ובנוגע לכלל נמלי התעופה... בנמל החדש בבודרום אין שרוולים ויש אוטובוסים דומים וגם באנטליה
הם לא בנויים לכל הבורות בכבישים
בבן גוריון ובכל נמל תעופה הכבישים רחבים מאוד וישרים האוטובוסים האלה יכולים להסתדר רק שם ודרך אגב הסיבובים שלהם מצוינים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה