מי בדיוק מסמיך את האנשים להיות מסטיקנים?

מי בדיוק מסמיך את האנשים להיות מסטיקנים?

אני רואה בלי סוף ובכל חור מסיטקנים רק השבוע צצה לה כותרת ענק בתפוז בדף הראשי על אירוח מסטיקנית בפורום כפר סבא.. מי שמכיר אותה יודע שהיא "למדה" תיקשור האם באמת יש לה כח לזה? ומה הקטע של התאריכי לידה ושמות? אני מאמין לקלפי טארות כן מאמין לכדורי בדולח שאנשים משתמשים בהם במיוחד אנשים צוענים אני כן מאמין שאנשים יכולים לחזות עתיד ולצפות מרחוק.. אך מה הקטע של כל אלה שיושבים בקניון עם קלפי טארות?או כמה מסיטקנים שמפרסמים עצמם ביוטיוב ולא רואים שום דבר על טבעי... מתחשק לי לשלוט בעל הטבעי ולסתלבט על דוכן אחד בקניון במקום שהיא תגלה לי את העתיד אני יגלה את שלה רק רגע חסר לי משהו שאני לא מבין כיצד עושים צפיה מרחוק?? האמת שכבר לא חסר!(_: כל כך הרבה זמן המתנתי לזה ועכשיו הגיע הזמן לשלוט על זה. כנראה האחד והיחיד החליט "להסמיך" אותי לחיים מוזרים כאלה ולא יודע למה דווקא נבחרתי מתוך אותה משפחה להמשיך את הדבר הזה.כמה שדיברתי על זה יותר ויותר זכרונות עלו בי יותר ויותר דברים הבנתי. טוב, נראה לי החיפוש שלי באנרטנט הסתיים תודה לכל העוזרים ובמיוחד לאיציק
נקווה לעתיד טוב יותר.
 

IBP1

New member
אל תודה לי ידידי ....

אני לא עשיתי כלום על מנת לזכות בתודה. יש לי בעיה עם דברייך , המורה שלי לימדה אותי שעם כוח באה אחריות ולפני שהאדם לא מגלה אחריות למעשיו ,אל לו לעשות שימוש בכוח .כעת יש לי שאלה אלייך . כעת תבחן את עצמך דרך שאלתי הבאה : "מה יביא מדריך כל שהוא לקחת אותך כתלמיד כאשר מה שאתה כותב כאן זה בעצם מה אתה מתכוון לעשות עם הידע שהוא אעניק לך (ציטוט דברייך שלך :מתחשק לי לשלוט בעל הטבעי ולסתלבט על דוכן אחד בקניון במקום שהיא תגלה לי את העתיד אני יגלה את שלה) ?" תחשוב טוב טוב על שאלתי .
 
צודק !

אני לא ישתמש לזה לשם שעשוע תמיד ידעתי שאותו דבר קטן שאני לא מבין הוא צריך להיות מאוד פשוט מסע שהתחיל בגיל 31 לחיפוש העל הטבעי המוזר הסתיים סוף סוף מכל החקירות שלי והעלאת זכרונות ולחשוב מה עוד קרה בעל טבעי? נזכרתי קטע אחד בילדות ,בשכונה. אמרתי לשכן שלי "תראה איזה מגניב ברגע שעוצמים עיניים חזק רואים צבעים" הוא עצם ואמר לי שהוא לא רואה כלום. אני לא הבנתי איך. בדיוק אותו קטע היה לי בגיל 15 רק שדאז נדלקתי מעצבים והיה לי אנדרנלין גבוה שכנראה הפעיל הצפיה מרחוק התחקיר של מיקי הקורא +הסרט הדוקמנטרי שראיתי ביס בהחלט כיוון אותי למקום הנכון. אנסה יום אחד להתקשר לאחת התוכניות רדיו ..ולהפתיע את השדרן וכן אני יפרסם את השיחה ביוטיוב אולי ככה אצליח ליצור קשר עם אנשים בעלי יכולת כמו שלי. כעת נותר לי לנסות לחדור לעתיד של האדם היושב מולי אף פעם לא עשיתי את זה,יש לי עוד דרך ארוכה מאוד כי אני רואה שיש המון מה ללמוד בחוש השישי.
 
אוליי אתה בפורום הלא נכון אתה ספקן וקיצוני

אתה חסר אמונה בעולם הזה אתה בנאדם מאוד סגור אבל מה אתה גם מאוד סקרן וזה אוכל אותך תודה
 

IBP1

New member
בבקשה להירגע .

חברה ,עלינו ללמוד לכבד את הדיעות השונות של חברינו. הרעיון הוא להביע את סך כל הדיעות. אפילו אילו שלא נראים לנו. שכן כפי שאמרו חז"ל לתורה 70 פנים ,אז למיסטיקה יש יותר פנים . לכן מה שנראה לא לנו יכול להתאים לאחר. אני מבקש לכבד אחד את רעהו.
 
למעלה