מי בא רייסים עם מתנ"א?

R750-Girl

New member
מי בא רייסים עם מתנ"א?

ומה על ההוראות האוסרות במפורש לנהל מרדפים העלולים לסכן שלא לצורך הן את הבורח והן את אנשי את"ן הדולקים בעקבותיו? לאחר היסוס קל עונה הבכיר: "אנחנו בפירוש נגד מרדפים. אבל אני חייב שתהיה לי היכולת. רק כך אצליח להרתיע באמת". check it out: הניידות החדשות של מתנ"א. אולי בכל זאת שווה ללכת להתנדב קצת
 

R-יק

New member
check out comment #9 ../images/Emo6.gif

"ממנה לא תעיזו לברוח, הא אופנועני ספורט?"
 

black enigma

New member
חחח עם ER אני בורח להם

אז עם איזה 600 מודרני ? רוכבים מזגזגים נכנסים לעיר שלום על ישראל ...
 

Le Duke

New member
עם ER אתה לא בורח מאף אימפרזה טורבו

או לאנסר evo. אתה באמת חושב שה-ER/GS/GPZ יותר מהיר מאימפרזה טורבו? חשוב שנית.
 

Agent5

New member
GPZ? תלוי

מדיון שהיה כאן לגבי הנושא הזה לפני כשנתיים הוסכם שמהירות סופית כניראה שהאמפרזה מנצחת בלי בעיה אבל בתאוצות עדיין יש יתרון לאופנועים עד שניגמר הכוח.. היתרון של האופנוע זה היכולת שלו להשתחל בפקק ולהעלם.
 

Agent5

New member
אמרתי רול-און?

הכוונה שלי יותר לעניין היחס הספק משקל- ברור שאם תיקח את שניהם לרול-און מ120 קמ"ש אז אין מה לדבר, כן?
 

Le Duke

New member
אולי התכוונת ,אבל לא אמרת. תאוצה

זה לא רק מעמידה. סתם לידע כללי.
 
הגזמת לגמרי

הGPZ לא נוסע הרבה יותר טוב מכל GTI ממוצעת ואפילו לא מתקרב לתותחים בכתבה בשום אספקט של ביצועים, בטח לא בכביש ההמהיר. אם תקח 0 ל 100 כמדד, קשה לי לאמין שאופנוע 500 ירד מ 7 שניות לעומת ה 5 ומשהוא של האימפרזות, ובמהירות הסופית באמת שאין מה להשוות. לתפוס GPZ בכביש מהיר ללא הרבה תנועה אפשר גם עם האקורד הסטנדרטית של מתנ"א. בנדיט 1200 או פייזר 1000 זה כבר סיפור אחר.
 

black enigma

New member
7 שנים ? פחות מ 5 שניות?

פה אני לא מסכים אופנוע 500 בכיף יכול לעשות סביב 6 שניות 0-100 דבר שני WRX שרוב הסיכויים שיקנו אותה לא עושה פחות מ 5 שניות ל100 איזה 6 שניות נקודה 2 אם אני זוכר ... וחוץ מזה עשה לי טובה עם הנהגים שלהם... אבל כביש רק בקטע בין מחלפים .... יש מצב טוב שיתפסו ... אבל ביניינו ישראל זה לא אמריקה ומספיק שבעוד 4 קילומטר קוראים לניידת לחסום כביש ואין צורך בכלל לניידות כאלו ... חבל על כספי משלמי המיסים אחר כך יגידו שהוכלים לבטחון ... משטרה מטומטמת .
 

זאבלה50

New member
גם ככה אין מקום!!

בארץ הקטנה ומפוצצת מכוניות שלנו אין מקום בכלל לעשות מ0 ל100 רצוף על מה תם מדברים! ואם כבר יש אז כל שניה יש מכונית! אין מקום בארץ למרדפים מהירים! מזה אירופה או אמריקה שיחס המכוניות לכביש הוא רבע מפה?!?!
 

Agent5

New member
דווקה ה-0-100 הGPZ הכי כוכב!

נותן 0-100 באיזור ה 4 שניות מלמטה. לעומת זאת בבדיקת רבע מייל זה הולך להיות קשה ST תסגור פער מאוד מהר כאשר הGPZ יעבור את ה140 קמ"ש להערכתי. -דוד
 

זאבלה50

New member
אין מקום בארץ בכלל!

עד שהGPZ יגיע ל140 ועד שהמשטרה תצמצם... או שיגמר הכביש או שיגיעו לפקק! אין מקום בארץ לכאלה דברים!
 

black enigma

New member
אחי אתה חי בסרט

על כביש מספר אחד נסעת ? רכבת ? בשעה בוא נאמר ...ממממ 3 בלילה ? יש לך קטעי כביש ריקים וארוכים ...הבעיה שאין ממש לאן לברוח עד שאתה מגיע לתל אביב או משהו ...
 

black enigma

New member
לא יותר מהיר אבל יש לו תאוצות לא רע

רעות ואל תשכח שרוב הזמן יש ים מכוניות על הכביש שגם סירנה לא מפנה אותן כראוי . משתחל פה ושם נכנס לעיר ונעלם ...
 

עידו 750R

New member
אני לא יודע מה איתכם

לי טייפון 50 יספיק, בעיר כמובן.. אבל מה קורה שאסתי (STI) שועטת אחריך כשאתה על ג'י אס בחוצה שומרון, בגהה, או באיילון בשעת לילה מאוחרת..
 
למעלה