מי אתה באמת ג'ון סינה/אדג'/קורט אנגל/קיין?

MysteriOfir

New member
ניטפיקינג

קרב I QUIT מסוים מוסר לך שלום, דופק לך יותר מכות כיסא לראש ממה שתכננתם (אתה והוא) ולא הולך לשאול לשלומך אחרי הקרב. אבל היי, אל תיתן למציאות לשבור לך את הלב או לתת לך להתבגר.
 

MysteriOfir

New member
לא אמרתי שהוא התכוון לפגוע

על פי פולי דובר על X מכות כיסא לראש אבל בקרב רוק נתן 2X - הוא פשוט נסחף. על פי פולי הוא גם לא הלך לראות את פולי אחרי הקרב כדי לראות שהוא בסדר (בעוד מתאבקים אחרים כן). הכוונה שלי כאן הייתה בסך הכל להראות שאנשים מושלמים זה באגדות.
 

RKO12345

New member
ראית את "בהיינד דה מאט"?

יש שם קטע שרוק הלך לפולי ודיבר איתו על הקרב ושתיהם לחצו ידיים והודו אחד לשני על הקרב. בספר של פולי הוא מדבר על זה שרוק נתן יותר ממה שהוא ציפה אבל זה לא היה חשוב מאוד ופולי עצמו היה גם אשם בזה כי הוא יכל ליפול אחרי מכה אחת והוא המשיך לקום...רוק מכר את זה בשלמות ושתיהם יצאו מהקרב הזה כמו מיליון דולר. עוד פרט שאתה כנראה לא יודע זה שרוק היה צריך ללכת להתארגן מהר כי הוא היה צריך לחזור ולהערב בקרב הראמבל בעוד שפולי היה צריך ללכת לקבל תפרים.
 

MysteriOfir

New member
שוב

מדובר על הערב עצמו, לא מה שהיה אחריו. ופולי מתאר את זה בצורה קצת שונה, מצד שני הוא אינו מאוהב
 

The Mic Check

New member
מה שאני חושב (אף פעם אי אפשר לדעת בוודאות)

זה הכל לפי דברים שאני קראתי ותחושות כמובן פאנק הוא טיפוס מגעיל, עם גישה דפוקה, שתופס תחת על אנשים והרבה פעמים על כאלו שגדולים ממנו בביזנס ולא רואים אותו ממטר מבחינת המורשת שלהם אורטון בנאדם חרא, כשמשהו או מישהו לא מוצא חן בעיניו הוא הולך ומיילל עליו לוינס יש את אלה שהם כנראה די חארות כמו טריפל טייקר הוגאן אבל יש לזה בסיס כי הם אגדות ויש להם סיבה לחשוב תצמם יש את קווין נאש שנראה לי חלאה אמיתי ולפי דיווחים עליו לאורך השנים זה כנראה באמת נכון. זה לא משנה תעובדה שהוא אגדה בביזנס בראט הארט נראה כמו בנאדם טוב שלא משחק לפי פוליטיקות..... באותה משבצת אני שם את אדי גררו שון מייקלס היה אחד החלאות הגדולים מאחורי הקלעים יש כאלה שאני לא בטוח לגביהם כמו אנגל ורוק.... אף פעם לא היה משהו חד משמעי איתם. אז אני יביא להם תקרדיט שהם בסדר. הם לא היכו אף פעם תנשים שלהם כמו אוסטין זה בטוח
 

rainman84

New member
בקשר לאנגל

אני לא יודע אם זה נכון,אבל היו דיווחים שהוא יצא עם ראקה קאן והיכה אותה
 

MysteriOfir

New member
אני משתדל מאוד לעשות את ההפרדה

דמויות הן דמויות. הם לא האנשים האמיתיים - במקרה הכי טוב הקצנה של מי שאותו אדם במציאות. אדם יכול להיות מתאבק גדול אבל עם אשיות בעייתית עד רצחנית. ולכל אחד הפאקים שלו. אנשים מושלמים לא קיימים ואני מרחם על מי שנאחז בקש הזה, זה רק מעיד על חוסר בגרות.
 

METAL15

New member
האמת שהכל זה מדברים שאני זוכר מהחדשות

זכור לי שאורטון השתין בתיקים של מתאבקות בWWE פעם, ככה שאני מחשיב לאדם טיפש. גולדברג ניסה כמה פעמים לפגוע בג'ריקו אבל קיבל השפלה מג'ריקו, ככה שאיך שאני רואה את זה גולדברג הוא הבור המנופח, וג'ריקו הוא החכם והקטן. שון מייקלס הודה שיש לו תקופות, מה שמראה כבר שהאופי שלו לא יציב אז אני לא אתפלא אם הוא התנהג כמו אידיוט כמה פעמים, אך הוא נראה כמו אדם טוב לב. סינה נתפס אצלי כאדם טוב מאחורי הקלעים, למרות הדעה שיש לי עליו בתור מתאבק. ידוע שטייקר מקצוען, כמו הפז"מניק שעוזר לכולם. לדעתי מדובר באחד האנשים הפופולריים מאחורי הקלעים. טריפל H הוא כבר חצי איש הנהלה וזו הסיבה שהוא כנראה בעל אגו גדול ומנופח. עוד כמה אנשים עם תכונות טובות לדעתי: מסטריו, כריסטיאן, אדג', פאנק, דניאלסון, קאלי, AJ סטיילס, כריסטופר דניאלס, מיק פולי. כמה אנשים בעייתים: מייקל קול, האלק הוגאן, קווין נאש, סקוט הול, הארדקור הולי, גרגורי הלמס.
 

OZ M1

New member
שרשור מעניין

זה הרושם שלי: החבר'ה הטובים: ג'ון סינה, אדג' (למרות כל הסיפור עם מאט הארדי וליטה, קיין, ריי מיסטריו, אלברטו דל ריו, שיימוס, מיז, דניאלסון, ג'ריקו, בת' פניקס, אנג'לינה לאב (אפילו יצא לי לצ'וטט איתה בטוויטר בחורה ממש נחמדה), וולוט סקיי (כנ"ל), כריסטיאן, ויקי גאררו, דולף זיגלר, הרוק, מיק פולי, פאנק. החבר'ה שלא כדאי לעצבן אותם ביום רע: טריפל אייץ', אנדרטייקר, שון מייקלס, אוסטין, קווין נאש. החבר'ה הרעים: אורטון, מלינה, מוריסון, מאט הארדי, ואל וינס, הולק הוגאן, ג'ף הארדי, קורט אנגל.
 

The Mic Check

New member
../images/Emo45.gif

איך שכחתי את פולי, נראה ונשמע בנאדם זהב ולפי דיווחים לאורך השנים הוא באמת כזה ואיך שכחתי ברעים את מישל מקול, כל כך רואים שהיא ביץ'...... נראה לי שגם מיקי ג'יימס וטריש אותו דבר
 

Frostey

New member
כל חברי הקליק הם חלאות פוליטיקאיות...

כבר איזה 30 מתאבקים אולי בריאיונות שוט,מספרים בלי סוף עד כמה שהקבוצה הזאת נחשבת לסרטן של עולם ההיאבקות. הוגן והווריר לא רחוקים מהם מבחינת פוליטיקה וקבירה של אחרים,אבל רק במקום השני.
 

AMEOBI

New member
אני יתן דוגמא בקשר לסינה...

אאת בדמות שלו אני לא סובל כבר כמה שנים טובות..אבל זה שהבן אדם נותן את הנשמה שלו וגם את הגוף לעסק גורם לי מאוד להעריך אותו...גם לא קראתי על איזשהי בעיה מיוחדת איתו מאחורי הקלעים והוא דווקא נראה לי בנאדם נחמד מאוד במציאות(למרות שלא פגשתי אותו ואין לי מושג זאת רק השערה לפי דיווחים)...בשנים באחרונות שנאתי מאוד את הדמות שלו אבל עכשיו זה מתחיל להשתנות אצלי בעיקר בגלל איך שהוא במציאות...
 

רם חיים

New member
בעיקר על סמך חדשות

בעייתים: מייקלס וטריפל אייץ' בשנות ה- 90, כנ"ל שאר חברי הקליק, אני מניח שהיום בגיל ה- 40-50 שלהם הם כבר יותר מפוקסים על החיים, פרט לסקוט הול לצערנו. רנדי אורטון עם כל סיפור התיקים. אני מניח שעכשיו אחרי שהוא הקים משפחה אז גם הוא קיבל קצת שכל. קורט אנגל נראה לי בעייתי בקטע של הוא פשוט "דפוק". מייקל קול התחיל טיפה להרים את האף. טובים: אני יודע שעל קיין נאמר שהוא אחד האנשים היותר טובים מאחורי הקלעים, יש לו הרבה חברים ומכבדים אותו והוא מכבד. ברוק לסנר, ג'ון סינה, דה רוק, על כולם אני יודע שהם מתנהגים יפה מאחורי הקלעים.
 

RKO12345

New member
על קול,

הרבה אומרים שהוא עכשיו משחק את עצמו בTV והוא תמיד התנהג כמו אידיוט.
 

pufpuf

New member
עוד כמה חלאות

אוסטין שהורשע ע"י בית משפט בהכאת אשתו וזה פחות או יותר שם אותו באותה קטגוריה עם כריס בנואה, שההבדל היחידי הוא שבמזל התוצאה לא הייתה מוות. JBL שהיה אחד הבריונים הכי גדולים מאחורי הקלעים. כנ"ל בוב הולי. טייקר שהוא "השופט העליון" בקנגרו קורטס מאחורי הקלעים על פי כל הדיווחים.
 
בנוגע לטייקר

דווקא אנשים אומרים שהוא נחמד מאוד ורק מנסה לעזור לצעירים. סינה ואנדרסון, לדוגמא, אמרו שהוא נחמד מאוד.
 
למעלה