מי אתה באמת ג'ון סינה/אדג'/קורט אנגל/קיין?

pufpuf

New member
מי אתה באמת ג'ון סינה/אדג'/קורט אנגל/קיין?

כשאנו רואים את תוכניות הטלוויזיה והפיי פר ויוס - אנחנו רואים שחקנים שמגלמים דמויות. כשאנחנו קוראים עדכוני חדשות, שמועות, טוויטים וכו' אנו מקבלים גם סוג של פיסות אינפורמציה על האנשים שמאחורי הדמויות. הרבה פעמים מה שאנחנו רואים כדמות יכול להשפיע על התפיסה שלנו של הבן אדם: כריס בנואה למשל היה אחד המתאבקים האהובים ולכן גם כבן אדם הוא נתפס כבן אדם טוב למרות שבסוף הסתבר שהוא היה אחד הבריונים היותר גדולים מאחורי הקלעים. ברט הארט נתפס כדמות שהיא ההפך מכל השרירנים והסופרמנים שייצגו את ה WWE באותה תקופה אך הסתבר בדיעבד שהוא השתמש בסטרואידים בדיוק כמוהם. ג'ון סינה הוא דמות מאד שנויה במחלוקת ולכן נותן לייחס לו עצלנות ושחצנות למרות שרוב הסיפורים על האיש עצמו הן בדרך כלל הפוכים לגמרי. בעידן שבו אנו חשופים יותר מתמיד לאשנים שמאחורי המתאבקים ולמה שקורה מאחורי הקלעים - בואו נבדוק מה התפיסה שלנו על האנשים שמאחורי המתאבקים. אלו מתאבקים בעינכם נתפסים כ"אנשים טובים" ואלו מזוהים בעינכם כיותר בעייתיים ופחות נחמדים בחיים האישיים?
 
כמה מהראש

סינה, נחשב (לפחות מהסיפורי המעריצים שלו), כבן אדם מאוד נחמד. קיין גם נראה אחד שלא עושה יותר מידי בעיות לעומתם יש הרבה אנשים עם היט או חדשות על היט כמו ג'ון מורסיון, אלברטו דל ריו וסין קארה
 

pipipopy

New member
נושא מעניין.....

נתחיל עם ג'ון סינה שאיך שאני תופס את הבן-אדם הוא אדם טוב לב, מסור למקצוע שלו, ואיש משפחה נאמן... קיין למרות הדמות החולנית שלו, בעיני הוא אדם חביב מאד ושמח כזה עד לפני כמה זמן חשבתי שג'ון מוריסון הוא גם דמות חזקה אבל מסתבר שהוא סמרטוט (כנראה) אחד מהאנשים שאני הכי תופס מהם ואני דיי בטוח שהוא גם תותח זה כריס ג'ריקו הכי טוב במה שהוא עושה, לא משנה מה זה.. יש עוד כמה ברשימה של המתאבקים הטובים כמו פאנק ואורטון מי שאני חושב שהוא בעייתי ומגעיל בחיים האמיתיים הוא דווקא שון מייקלס מתאבק שאני מאד אוהב...
 
ראש הממשלה של ה-WWE

טייקר הוא לדעתי המקצוען האמיתי - הוא שולט ביד ברזל בחדר ההלבשה אבל מצד שני הוא הוגן כלפי כולם וכשצריך גם יודע לוותר כדי לתת פוש לאחרים. מי שבטוח הוא בן אדם חבל"ז הוא האלוף הנוכחי - מיז. אמנם הדמות היא שחצנית וחצי מגעילה, מצד שני מעולם לא שמעתי שהיה מעורב באיזה שהוא עניין אישי , עושה רושם שהוא ממש קורפורייט גאי. אני כבר מחכה לפייס טרן שלו.
 
תן לי להבין

"מי שבטוח הוא בן אדם חבל"ז הוא האלוף הנוכחי - מיז. אמנם הדמות היא שחצנית וחצי מגעילה, מצד שני מעולם לא שמעתי שהיה מעורב באיזה שהוא עניין אישי " בגלל שאתה לא שמעת שהוא היה מעורב במשהו , אז הוא בטוח בן אדם חבל"ז?? לא יודע , כי מהראיונות טרום הרסלמניה הוא נראה לכל הפחות סנוב עם אף בעננים , בטוח שיש פער בין הדמות שלו למי שהוא בחיים , אבל הרושם שלי מהראיונות שנתן הוא שהוא אולי לא מניאק ורע , אבל הוא בהחלט מלא בעצמו.
 

HOT SPOT 2010

New member
מה שמצחיק זה...

שמי שהיל בזירה, בדרך כלל סבבה מאחורי הקלעים ואדם בסדר. מי שפייס, בדרך כלל בעייתי מהרבה בחינות (סמים, סטרואידים, אגו גדול מידי ועוד)
 

pufpuf

New member
התפיסה שלי

הגוד גייז מיז, סנטינו, סינה, אדג', פולי, פאנק, זיגלר, סוואגר, כריסטיאן, דניאל בראין, שיימוס, ויקי גררו, בת' פיניקס. הבאד גייז אורטון, טריפל, טייקר, קורט אנגל, וויד בארט, מלינה. התלוי באיזה יום גייז מוריסון, מיסטריו, קיין, ביג שואו, ג'רי לולר, טריש.
 

Benn Is Kane

New member
נו באמת..

בגלל מערכת הסינון יצאתי דביל... באמת עשורים שלא הגבתי פה
 
זאת בערך התפיסה שלך, מלבד אדג'

ייתכן והוא "התלוי באיזה יום גייז" בעקבות כל הסיפור שהיה עם מאט הארדי וליטה. למה ווייד בארט הוא באד גאי, אגב? מה ידוע עליו?
 

RKO12345

New member
סינה

התגלה בשבועיים האחרונים גם כלא מקצועי שלא נתן כלום מעצמו בקרב הגדול של השנה בגלל שהבוקינג לא נראה לו. ותקף עובד תמים שביקש לצלם תמונה שלו... וזה בלי להזכיר שהלשון שלו תקועה בקנדי אסס של וינס כבר 7 שנים. רוק תמיד היה מקצועי מאוד, חיפש להוציא אובר בכל הזמנות ותמיד אהב את האינטראקציה עם האוהדים. רק לפני כמה ימים הוא נתן למישהו כרטיסים לRAW במיאמי כי הוא לא טס כדי לראות אותו באטלנטה ולא הספיק. הוא גם עשה תחרות על כרטיסים למניה ונתן אותם לזוכים אישית. טייקר-מנהיג הוגאן-מעריץ גדול של עצמו אבל יכול לגבות את זה אנגל-מודע ליכולות שלו אוסטין-בן אדם נחמד עד שהוא רואה פליטיקות האנטר-פליטיקאי לקקן ברט הארט-צבוע שמכר את עצמו סטינג-לויאלי ומקצועי פאנק-וואנבי אססהול אפשר להמשיך עוד ועוד...
 

The Mic Check

New member
אוסטין

פיצץ במכות את אישתו. רק בנאדם קטן ועלוב יכול להגיע למעשה כזה שפל
 
למעלה