מי אמר אני ולא קיבל?

מי אמר אני ולא קיבל?../images/Emo187.gif

הנה כמה תמונות של היפיפיה שלי, שכבר נראית אחרת לגמרי... אבל ככה היא נראתה מייד אחרי הלידה ובימים הראשונים לחייה. ככה לוטן נראתה בחדר לידה עוד בבטן של אמא.
 
איזו בובה, ממש כיפה אדומה. שיהייה

המון מזל טוב. רק אושר נחת ורוגע. נשמע שאתם כבר ממש בעניינים. נועה
 

אורלי99

New member
מעולפתתתתת ../images/Emo140.gif

אחרי לגימה הגונה מהציצי הם נראים מעולפים שבא לאכול אותם. שרון, יש לך בת מקסימה ויפיפה.
 
ועם עיניים פתוחות

אנחנו יודעים שלא שמים אותם בגיל הזה ככה במינסארי, אל תדאגו. זה היה זמני.
 

טאש

New member
קטי צדקה. הילדה בובית אמיתית

הצליח לכם שרוני איך אתן מרגישות?
 

טאש

New member
קטי צדקה. הילדה בובית אמיתית

הצליח לכם שרוני איך אתן מרגישות?
 
../images/Emo26.gifוכמה עדכונים../images/Emo36.gif

קודם כל, היינו אתמול בטיפת חלב ואצל הרופאה ולוטן כבר לא מיובשת. היא עלתה בחמישה ימים כמעט חצי קילו וכמעט הגיעה בחזרה למשקל הלידה שלה. אז כולנו נרגענו... לא תאמינו אבל היא ישנה כבר שלושה לילות ברציפות שש שעות! והיא מרימה את הראש. היא הרימה אותו לא רע כבר מהיום הראשון, לתדהמת האחיות בבית החולים, אבל היא משתפרת בזה מדי יום. עד כאן השווצות. ועכשיו לעוד חדשות טובות: באופן זמני יש לנו מכונית. אם אכן יהיה מפגש בקרוב, יש סיכוי טוב מאוד שנגיע עם לוטן. היא נורא אוהבת נסיעות. מתה כבר לראות את כולם!
 
ואם אפשר שהמפגש יהיה

כמה שיותר קרוב לירושלים... אני לא חושבת שנצליח לנסוע עם לוטן שעה וחצי לכל כיוון. אם אפשר באזור ת"א זה יהיה מצויין. תודה!
 
שרון היא כזאת בונבונית ../images/Emo25.gif

כזאת אפרוח מתוק שבא לנשק. וסחתיין על השינה הרצופה, תלמדי שחייבים לשים
אחרי הודעה כזאת כדי שזה לא ייפסק. ממש מתוקה
 

טאש

New member
שרוני../images/Emo45.gifחדשות מעולות

וכמו שנאמר טפו*3 אני שמחה שהסתדרתן. אז עכשיו אתן על הנקה מלאה?
 

ברוריהה

New member
שרוני, היא מדהימה !!! ../images/Emo99.gif

השם פשוט מתאים לה ! רק יפהפיה אמיתית כזאת יכולה להקרא לוטן (ואני לא משוחדת) אני נורא שמחה לשמוע שדברים מסתדרים. ועוד יותר שמחה לשמוע שנראה אותכם במפגש. חוץ מזה, אני מזכירה לך, שכשיש לך כוח וסבלנות וחשק, אנחנו נמח לבוא לבקר ....
ו
-ות ללוטן הקטנה.
 

מתרגשת

New member
שרוני לוטן מהממת../images/Emo99.gif

אבל ידענו שהיא תהיה איך יכול להיות אחרת
 

dafgol

New member
הי שרוני ולוטן , בוקר טוב

איזה יופי לראות אתכן שוב. שיהיה לכן אחלה יום !!!!! ישרתי את התמונה , שלא נחטוף נקע בצוואר...
דפנה.
 
למעלה