מישו מוכן לעשות טובה?

leka27

New member
מישו מוכן לעשות טובה?

אז ככה, הזמנתי ת'דיסק שיגיע אחרי החג, אבל לא הצלחתי להתאפק אז גם ניסיתי להוריד אותו, קיבלתי אישור עסקה אבל הוא לא ירד (בנבל עשור אמרו לי שמי שמטפלת בזה בחו"ל ורק כשהיא תחזור הם יוכלו לבדוק את זה). אני ממש אשמח אם אני אוכל להנות ממנו עוד לפני החג, אז אם בא למישו לעשות טובה ולשלוח לי ת'שירים במייל אני ממש אודה לו - יש לי כבר את חזון יחזקאל, לדעת הכל, אדם, עשרת הדברות והכי גבוה. כל תרומה תתקבל בברכה...
 
למעלה