מישו יודע משו על עמירה הס?

מישו יודע משו על עמירה הס?

מישו כתב עכשיו בפורום שאני קבועה בו אקטואליה באורט שעמירה הס העתונאית נעלמה לפני כמה זמן ומדברים ברשת על אפשרות שהיא נרצחה ברמאללה אני בשוק אבל קשה לי להאמין שזה נכון
 

טוסקה

New member
וונוס, אני לא שמעתי על זה במשרד

אצלי, ואני מאמינה שאם היה קורה משו כזה הייתי שומעת.... אבל אבדוק לך בבוקר.
 
תודה טוסקה מתוקתי צלצלתי לאבשלום

ידיד נפשי אתמול שהוא שמאלני מאד מאד שמאלה ומכיר את העתונאים וכולם בברנזה הזאת והוא גם אמר שאם היה קורה משו הוא היה שומע יכול להיות שיש כל מיני ימנמנים ברשת שמעונינים להפיץ שמועות שוא בכולופן עמירה ישנה יומיים בשבוע אצל האחות של החברה של אבשלום בירושלים לכן הוא מאמין שהוא היה שומע אם היה משו אבל את יודעת תמיד יש מין חשש מנקר כזה... תודה בכל אופן על האכפתיות שלך ואשמח לדעת מה קורה
 

יאצפן

New member
מישו../images/Emo117.gif

אל דאגה , היא חיה וטוב ברמאללה, היא לא מופיעה בהפגנות כי היא יודעת,שיכסחו אותה, וחוץמזה היא בדרך לעירק, להיות מגן לסאדם, וחבל.
 
למעלה