מישוה יודע מה קורה עם NGN בחיפה ??

danistar

New member
מישוה יודע מה קורה עם NGN בחיפה ??

מתי גם חיפה תעבור כבר לרשת המהירה של בזק ?? מדקדק לי באצבעות לעבור לתשתית של הוט ...
 

dani666

New member
בכל מקרה, לא יהיה NGN בחיפה.

זאת עקב ווכוח על מיקום ארונות התשתית. העירייה רוצה שיהיו קבורים ואל יכערו - בזק מתנגדת. עד שזה יפתר - תקח את הוט. בכל קמרה - בזק לא יותר טובים
 

danistar

New member
היום היה לי ויכוח מרגיז עם בזק

נראה לי שביום ראשון אני מעביר את התשתית להוט ( ואולי גם את קו הטלפון ) . דיברתי אמול עם טכנאי של בזק בתמיכה לרשתות וביקשתי להחליף את הראוטר האלחוטי שלי ( שגם ככה היה תקול ) באחד מתקן N . הוא אישר לי והיום הגעתי לבזקסטור במגדל הנביאים להחליפו , אל תשאלו איזה סצנה עשו לי . לא מוכנים להחליף , רק לתקן G אחר . יש להם הוראה חדשה שמי שיש לו מתחת ל 10M לא נותנים לו תקן N. לך תסביר להם שטכנאי אישר לך ושבכלל אין קשר בין מהירות הרשת האלחוטית למהירות הגלישה באינטרנט . כיש לי אקסטרימר אני חייב תקן N בלי קשר למהירות הגלישה . בסוף אמרתי לפקידה .. בבקשה , שדרגי לי ל 10M ... כמובן שהיא לא יכלה כי אין תשתיות כאלה בחיפה .. בקיצור הם הכניסו את כל תושבי חיפה למלכוד 22 ולפי איך שזה נראה עכשיו אם ביום ראשון הם לא נותנים לי את המודם אני הולך לדבר עם הוט . אצלהם לפחות אפשר לקבל גם 12 מגה כולל ראוטר תקן N למרות קנסות היציאה הגבוהים שלהם . אני יושב שם שעה , הם הופכים אותי לשקרן ( הפקידה אומרת לחברה שלה שלא יכול להיות שאמרו לי דבר כזה ) , לא מוכנים לשדרג לי ל 10M כי אין בחיפה ולא מוכנים לתת לי את הראוטר כי לא נותנים מתחת למהירות של 10M . לא יאמן הטמטום שחוגג שם , בסוף ביקשתי מ 166 להתנתק לגמרי מבזק בסופ"ש הבא הם ביקשו ממני לחכות ועכשיו אני מהצהרייים מחכה לטלפון מהם שמשום מה לא מגיע ואני מנסה להבין למה הם פשוט לא מאפשרים לי לקבל את הראוטר בתקן N.. מה ביקשתי זהב ?? ושכחתי לציין שלפני כמה חודשים כן אישרו לי ראוטר כזה בלי בעיה , אז לא הלכתי לקחת אותו ....
 

rafid1

Active member
מנהל
לא ממש הבנתי

רצית החלפה במסגרת שנת האחריות של הנתב שקנית מהם ? ומדוע שיחליפו לדגם אחר ? כצ'ופר ? תמורת התחייבות נוספת ?
 

danistar

New member
היתה בעיה בנתב שלי

וביקשתי לחליף לאחד מתקן N . הייתי מוכן לשלם או להתחייב ( או לצורך העניין לשדרג ל NGN ... ) , בלי בעיה . הם פשוט לא נתנו לי שום אופציה .
 

Azazel19

New member
למה שלא תיקח מהם מודם ותקנה איזה ראוטר שאתה

רוצה.ראוטר שיוכל לשמש אותך גם אצל HOT
 

danistar

New member
יש המלצות למודם-ראוטר אלחוטי בתקן N טוב ??

ואצל מי לקנות ??
 

qwerty62

New member
../images/Emo27.gif בזק פשוט מגרשים לקוחות ../images/Emo46.gif

היום היה לי בדיוק אותו סיפור עם פקידה מגעילה בבזקסטור בחיפה. לאחר שאמרתי לה שיש לי אישור מ199 אומרת לי ש199 לא מנהלת אותם למרות שהיה אישור מיוחד במערכת. דרך אגב כשדיברה עם איזה מנהלת כדי לקבל סוף סוף אישור מכנים את 199 "מיידאלה" ככה בינהן. לאחר שקיבלה אישור נותנת לי לחתום על התחייבות לשנתיים, אני אומר שלא חותם, שיש לי התחייבות לעוד שנה ולא רוצה סתם להתחייב. אני לא מקבל מהם שידרוג אלה אפשרות לגלוש בבית עם נתב אחד נורמלי. בסיכום, שירות גרוע, לקוח וותיק מאוד לא מרוצה והכל על פאקינג 400 ש"ח (אני מניח שלהם עולה הרבה פחות) עכשיו אני או קונה נתב בעצמי או עובר לHOT מה שלא חשבתי בכלל לעשות עם המטומטמים האלה היו "משקיעים" בלקוח את העלות האפסית של נתב אלחוטי נורמלי. לך תבין את השיקולים של החברות...
 

cheif

Member
מנהל
בחיפה יש בעיה אמיתית

והיא כנראה תהיה העיר האחרונה בארץ. התושבים עוד לא מודעים לנושא הזה אבל שם הולכת להיות בעיה. גם הסמנכ"ל הטכני של בזק רמז על הנושא הזה כמה פעמים.
 
A

adorah

Guest
גם חלק גדול מתל אביב עדיין לא מחובר

אם מישהו התרשם מסיפורי פוגי של בזק על כיסוי של 55%. אני לא מאמין לאף מילה שלהם. חלקים גדולים מתל אביב עדיין לא מרושתים. הכין שרשתו יש לא מעט בעיות. למה הפריסה עובדת בקצב צב? כסף. כשמרוקנים את כל הקופה לצורך חלוקת דיבידנדים כדי להחזיר חובות אין תקציב לשדרוג מהיר ועושים הכל לאט. כשחברת החשמל תתקדם לעבר רשיון לפריסת תשתית תראו באיזה מהירות בזק ירוצו לרשת את השכונות הכי נידחות והכפרים הכי נידחים בארץ.
 

cheif

Member
מנהל
אני מבין שאתה "חם" על בזק, אבל הסיפור הוא אחר

בשלב הזה בזק מתמקדת דווקא בפריפריה ולא בערים הגדולות משתי סיבות עיקריות: 1. יותר קל להם למקם את הארונות החדשים שדורשים חיבורי חשמל במושבים, כפרים וישובים קטנים מאשר בערים גדולות. בערים גדולות הם צריכים אישורים מהעיריות ופתיחת מדרכות לצורך הפריסה ולכן זה לוקח יותר זמן. 2. כמות הנחושת שאפשר להוציא מהאדמה בפריסה לפריפריה היא פושט גדולה יותר. שם לב שבערבה הרחוקה (הרבה נחושת) כבר כמעט כל היושבים מרושתים ב-NGN.
 

Admini

New member
הוחלפו לא מעט מרכזיות בישובי יו"ש

בחלק מהמקרים מדובר פשוט במרכזיה תקולה שהוחלפה, כמו למשל באבני חפץ (http://www.inn.co.il/News/News.aspx/190699). אגב, ניתן לראות גם שיפור נחמד בכיסוי של בזק בשכונות מבודדות ואף מאחזים.
 

Admini

New member
אגב, לא כל היישובים עם NGN נמצאים ברשימות

באתר של בזק. הר ברכה לא, וגם אבני חפץ לא, למרות שאני יודע בוודאות על קווי NGN שמחוברים ופעילים שם.
 
למעלה