מישהי לרוץ איתה

תומאס

New member
מישהי לרוץ איתה

ימים...שבועות...חודשים...שנים... כבר איבדתי מזמן את תחושת הזמן, וגם התקווה הולכת ונמוגה לה לאיטה. היום אני יכול כבר לומר בגלוי: נכשלתי. נכשלתי בחיפושיי אחר "האחת". אני מכנה אותה "האחת" למרות היא לא האחת שאתם בטח חושבים. לא "האחת" במובן של קשר רציני ואהבה גדולה, לא, לא כיוונתי כל כך גבוה. "האחת" במובן של נפש תאומה, של מישהי שנוצר איתה קשר רגשי עמוק. (במחשבה שניה אולי כן כיוונתי גבוה...) מישהי שתבין אותי, שתתמוך בי ברגעים קשים, בלי לשפוט - שפשוט תהיה שם בשבילי, וכמובן שאני אהיה שם בשבילה. מישהי שיודעת שאני אבוא בכל פעם שהיא רוצה או צריכה. מישהי שמוכנה (מדי פעם) לשים אותי בראש סדר העדיפויות: לפני החבר הטרי, לפני החברות, לפני המשפחה - בדיוק כמו שהיא מדי פעם בראש סדר העדיפויות שלי. אני לא מצאתי מישהי כזאת. ואולי בכלל היא לא קיימת. אבל אם כן - אני עוד מקווה שביום מן הימים אמצא.
 

גונדרי

New member
אתה מחפש בת זוג או ידידה?

מה זאת אומרת, "מישהי שתשים אותי בראש סדר העדיפויות שלה - לפני החבר הטרי"? למה שהיא תשים אותך לפני החבר הטרי שלה? אני לא חושב שיש משהו בעולם (חוץ מילדים) שיכול לתפוס את תשומת הלב שלנו יותר מאהבה חדשה.... בטח לא ידיד. ואדם שכזה, זה לא מישהו ש'מוצאים'. זה משהו שנבנה (בדרך כלל עוד מהילדות) לי אין מישהי (או מישהו) כזה. וגם אין לי קבוצת חברים קולים כאלה עם ג'יפ כמו שרואים בפרסומות של הבירה... פשוט אין... כי אי אפשר יום אחד למצוא כאלה, או שזה חבורה שגדלת איתה ובעינייך הם נראים כאלה, או שזה לא קיים.
 
גונדרי אתה טועה

ברור שגם באמצע החיים אפשר למצוא ידיידי נפש... אפילו חבים טובים... גם אני באמצע החיים מצאתי לי כמה ככאלו.... אם תרצו אין זו אגדה לא?..
 

ufffnick

New member
תלוי...

איפה את שמה את הפסיק. אם תרצו, אין. זו אגדה. חזרתי, היה נחמד. מאיפה? מילואים... אין כמו מילואים.
 

moi24

New member
אופפפ ../images/Emo6.gif

התגעגענו! טוב, אולי רק אני... חשבתי שהמונוגמיות הגבילה לך את שעות המחשב...
 

ufffnick

New member
אה... המונוגמיה...

לא, שעות מחשב יש לי קצובות מטעם העבודה (וזה גם יותר מידי). המונוגמיה דווקא טובה לי ואליי... כנראה שרק את התגעגעת... מספיק טוב בשבילי
ברוכה הנמצאת.
 

magenta73

New member
אנחנו אוהבים אותך אנחנו חברים שלך

ממש קבוצת תמיכה פה, הא?
 

ufffnick

New member
?!

זה הכרחי ה... תמיכתיות הזו? תודה, אבל הכוונה היתה שלא איכפת לי מי לא התגעגע, ושהכי כיף לדעת שיש מי שכן. יום נעים
 
אם באמת לא היה...

אכפת לך לדעת בפירוש מי התגעגע ומי לא, כדבריך, לא היית טורח להסביר שחזרת, מאיפה? מהמילואים, בהודעה שממילא אין לה קשר לנושא השרשור. מצד שני, אל תרגיש רע עם עצמך... בני-אדם מחפשים צומי ואתה לא שונה.
 

ufffnick

New member
דווקא

חשבתי על איך אני מקצר שירשור מיותר. כי מי ששם לב לחסרוני בוודאי היה שואל. אבל כל אחד והפרשנות שלו. בשביל צומי הייתי פונה לפורומים עם מצלמות ומתפשט. שם הייתי מקבל הרבה יותר צומי. תודה בכל מקרה על ניסיון הניתוח, אני מכיר את עצמי מספיק טוב כדי לדעת מה אני מרגיש ומה אני צריך.
 

תומאס

New member
אני רוצה לקוות שהטעות היא לא אצלי

ושידידות חזקה ועמוקה עם מישהו, כזאת של שיחות נפש עמוקות אל תוך הלילה, כזאת שרק בה מספרים את הסודות הכי אינטימיים - עדיין תהיה חשובה יותר מקשר של אהבה שרק מתחיל...
 
למעלה