מישהי לרוץ איתה

תומאס

New member
מישהי לרוץ איתה

ימים...שבועות...חודשים...שנים... כבר איבדתי מזמן את תחושת הזמן, וגם התקווה הולכת ונמוגה לה לאיטה. היום אני יכול כבר לומר בגלוי: נכשלתי. נכשלתי בחיפושיי אחר "האחת". אני מכנה אותה "האחת" למרות היא לא האחת שאתם בטח חושבים. לא "האחת" במובן של קשר רציני ואהבה גדולה, לא, לא כיוונתי כל כך גבוה. "האחת" במובן של נפש תאומה, של מישהי שנוצר איתה קשר רגשי עמוק. (במחשבה שניה אולי כן כיוונתי גבוה...) מישהי שתבין אותי, שתתמוך בי ברגעים קשים, בלי לשפוט - שפשוט תהיה שם בשבילי, וכמובן שאני אהיה שם בשבילה. מישהי שיודעת שאני אבוא בכל פעם שהיא רוצה או צריכה. מישהי שמוכנה (מדי פעם) לשים אותי בראש סדר העדיפויות: לפני החבר הטרי, לפני החברות, לפני המשפחה - בדיוק כמו שהיא מדי פעם בראש סדר העדיפויות שלי. אני לא מצאתי מישהי כזאת. ואולי בכלל היא לא קיימת. אבל אם כן - אני עוד מקווה שביום מן הימים אמצא.
 
לפני החבר הטרי...

מישהי כזאת "האחת", צפוי שהיא תהיה החברה שלך ואתה החבר "הטרי" שלה ולא שיהיה לה חבר אחר... לא?!
 
זה נשמע כאילו אתה רץ אחריה....

כבר התייאשת? כבר היא לא תבוא? ועל איזה חבר טרי אתה מדבר? איך בכוונתך לרוץ עם מישהי שכבר רצה עם מישהו אחר?
 
יש לך שאיפות מוגזמות

"תהיה שם בשבילי לפני החבר הטרי" כדאי שתנמיך ציפיות אחרת לא תפסיק להתאכזב
 

תומאס

New member
יכול להיות שיש לי ציפיות מוגזמות

אבל אני עדיין רוצה להאמין שידידות עמוקה של שנים, צריכה להיות יותר חשובה מקשר של אהבה שרק מתחיל...
 
נראה לי שהדרישות שלך מוגזמות במקצת.

אתה רוצה ידידה שתהיה קרובה יותר אליך מאל בן זוגה. זה מצב אד עצוב בשבילה: היא ודאי תעדיף שבן זוגה יהיה קרוב יותר. היא ודאי תעדיף לבחור בבן זוג שיהיה הנפש התאומה שלה על פני לקבל בן זוג "בינוני" וידיד-נפש-תאומה... יש לי ידיד טוב. ידיד כל כך טוב, שלמרות שאין לי כמעט זמן - אני מקדישה לו לפחות 4 שעות בשבוע, אם אפשר במרוכז. בן זוגי מתבאס מזה נורא: זה בא על חשבון הזמן שלי איתו. אני מתבאסת מזה במרה כלשהי: הייתי רוצה שידיד שלי לא יצטרך אותי כשאני עם בן זוגי, ואני בהחלט מוצאת את עצמי, למרות אהבתי העזה לידיד, ולמרות שאני יודעת שהוא במצב נפשי קצת רעוע ולעיתים דורש תמיכה מידית- לסנן אותו. זו המציאות. בחלומות שלך זה יכול להיות אחרת. אבל בכל אופן אתה דורש הרבה מאד יותר מדי.
 

תומאס

New member
אם תשימי לב למה שכתבתי

תראי שכתבתי בכוונה "חבר טרי" בדגש על "טרי". ברור לי שכשיש זוגיות אמיתית וטובה אז ידיד או ידידה נדחקים קצת הצידה אבל לא לזה התכוונתי.
 
זה טוב שיש נפש שמיטיבה עימי

אבל ניראה לי שאתה פשוט בודד. וקצת מחכה שאדם אחר ימלא את הצרכים הריגשיים שלך. לבד זה לא בהכרח להיות בודד. בדידות יכולה להתפתח לעצמאות (ריגשית), ובלי קשר,כן צריך אינטימיות עם אדם נוסף בחיים האלו, אבל בוא לא נשכח שבמקום הראשון זו האינטימיות עם עצמי. ובטוח שתמצא. (לא מצאתי ת'אייקון של החיבוק,אבל חיבוק גדול וחם,ויהיה בסדר...מה אתה דואג?
)
 
למעלה