מישהי יודעת אם לגרבר יש אתר?

violet78

New member
../images/Emo207.gifלשאלה

עם איזה גרבר מומלץ להתחיל? בני בן חצי שנה (משבוע הבא).
 
גם שלי שבוע הבא חצי שנה

ומתחילים עם מה שנתת לו כבר אם נתת בננה אז את יכולה עם הטרופיים צריך לחכות עד שנה כנ"ל גם לגבי הירקות אני מעדיפה לתת רק כשאני מחוץ לבית בבית הוא אוכל אוכל טרי
 

violet78

New member
עוד שבועיים

אנחנו נוסעים לאילת, ולא תיהיה לי אפשרות להכין לו ירקות ופירות, אז צריך לקנות גרבר. לפני שאני קונה לדרך, רציתי לנסות אחד בבית. לראות תגובות של.ו
 

TaraSky

New member
את יכולה להתחיל עם גרבר

תפוחים. אם את בבית תנסי גם סלט פירות מתוק יותר. לא מציעה בננה כי זה כבד מידי להתחלה.
 
יש אפשרות בבית המלון

לבקש שיכינו לך אוכל לתינוק . גם אנחנו נוסעים עוד שבועיים לאילת ואמרו לי שמכינים אוכל לתינוקות (מג'יק פלאס)
 

violet78

New member
אנחנו בקראון פלאזה

ולא נראה לי ששם עושים דבר כזה. אני אשאל אבל בכל מקרה אני לא הייתי סומכת על אוכל שהם מכינים. לא שאני מזלזלת, אבל כשמדובר בתינוק אני לא מתפשרת.
 

גרזנית

New member
לדעתי עדיף לתת טרי

מקסימום תוותרי על המוצקים לכמה ימי חופשה: לא יקרה כלום. לחילופין תיקחי פירות טריים ובלנדר מוט ותטחני לו בחדר. אנחנו נסענו עם הקטנה שהיתה בת 7 חודשים לחול לשבועיים ושם היא קיבלה רק פירות טחונים ועוד בבקבוק לשם הנוחות ולא קרה דבר. חזרנו לארץ והמשכנו מאותו מקום בלי בעיה. לדעתי עדיף לא להרגיל אותם לגרבר בגלל שהוא יותר מתוק, מעובד ויותר מחיתי מאשר פירות טחונים ביתית.
 

violet78

New member
שבוע

זה לא כמה ימים, ולהתחיל לקחת איתי גם בלנדר וגם סטרליזטור, וגם כל הדברים מסביב(מצעים, מגן ראש, סבון כלים, מגבת, כל הבגדים גם קצרים וגם ארוך, ועוד ועוד ועוד), אני צריכה לקחת איתי משאית וכל זה גם לא יכנס. וגם לא לשכוח את עגלה שתופסת את כל המקום בבגז'. אז לא נראה לי שאני אקח איתי בלנדר שהוא בכלל לא קטן.
 

גרזנית

New member
נסעתי לחול לשבועיים

ולא לקחתי את כל הבית... בלנדר מוט הוא פצפון. לדעתי בכלל מכיוון שעדיין המוצקים לא מבוססים עדיף לוותר בכלל. וסתם שאלה: את נוסעת למלון, למה לקחת מגן ראש, מגבות ומצעים וסבון כלים וסטריליזטור בגיל חצי שנה?
 

TaraSky

New member
עדיף להתחיל עם ירקות

אני הייתי בחו"ל אז התחלתי עם גרבר ירקות והוא לא ממש קיבל את זה אז עברתי לגרבר פירות זה היה בחו"ל ולא יכולתי להכין לו ירקות טריים. עכשיו יש קושי בירקות... הוא אוכל גרבר סלט פירות, אגסים ובננה, תפוח.
 

shanny23

New member
אצלינו...

התחלתי עם ירקות, לפי הספר הכל היה מסודר עברתי לפירות, כמה ימים אכלה גם וגם ולפתע- מרד ירקות. היא לא רוצה וזה עד עכשיו (כבר בת 8 חודשים) אולי צריך להתעכב איזה חודש עם פירות שממש ילך טוב איתם... בכל מקרה עכשיו היא רק פירות ואני מנסה להחזיר את הירקות. קניתי את הספר "טעמים ראשונים" ואני ממליצה עליו בחום. בהצלחה!!
 

Mariasha

New member
אין גרבר ירקות בארץ

והמבחר של פירות מאד מוגבל
 
למעלה