מישהי יודעת איך רוכשים עגלת בייביג'אגר

matande

New member
מישהי יודעת איך רוכשים עגלת בייביג'אגר

בארה"ב במידה ויש לי מי שיביא אותה? האים להטריח אותו שיגש לחנות ויקנה או שאפשר לרכוש דרך האתר ולשלם בכרטיס אשראי בינלאומי?
 

betty_226

New member
אם יש לך סובלנות היום בערב אני יתקשר למשפחה

ואני ישלח לך תשובה . גם לנו קנו את העגלה בארה"ב יחסית ממש בזול את הדגם 2007 ב - 400$ אבל הבנתי שהיא מגיעה ארוזה בארגז והיא ממש לא קלה. בערב אני ישתדל לענות לך באיזה חנות היא נקנתה. איפה בארה"ב יש לך משפחה? באיזו מדינה?
 

שישון

New member
אנחנו הזמנו דרך אמזון

באינטרנט ושילמנו במסטרכארד. הזמנו את הדגם עם הגלגל הענק מקדימה, דגם 16, עלה 400%. המשלוח הגיע לקרובים שלנו והסתבר שמדובר באריזה ענקית ולא פשוטה למשלוח לארץ. יכולהיות שעדיף ללכת לחנות, לקנות ולארוז, כי אמזון כנראה אורזים את זה באופן אחר מבחנויות.
 

עינתי6

New member
אנחנו קנינו דרך אתר MYSTROLER

אני שולחת לך הקישור. www.mystrollers.com הם יושבים בברוקלין, ניו-יורק ותוך יומיים זה כבר היה אצל הקרובים שלנו בדרום קרוליינה. לא עולה משלוח, הם היו ממש בסדר. המחיר אצלהם 549$ לדגם 2007 3PANEL CENOPY - שימי לב שאת קונה את הדגם הזה כי בו הרחיבו את הכיסוי לעגלה כך שהוא מכסה יותר טוב מפני השמש, מה שאין בדגמים האחרים. אחנו שילמנו בכרטיס אשראי בינלאומי. אגב - זו חברה שעובדים בה הרבה ישראלים ואם את רוצה את יכולה להתקשר ולהזמין טלפונית ולשאול את כל השאלות ואז יש סיכוי שיענה לך גם מישהו דובר עברית..(אנחנו אגב הצלחנו להוציא מהם 10% הנחה כשהזמנו טלפונית..). האריזה של זה באמת מאוד גדולה , בין השאר בגלל שהעגלה מגיעה מורכבת ורק צריך להרכיב עליה את הגלגלים. בעיה נוספת שיש , שהאריזה שוקלת קצת יותר מ-37 ק"ג, ויש הגבלה של משקל מטען שנוסע יכול לקחת איתו, אז כדאי שתבררי עם מי שנוסע אם יש להם אפשרות לקחת את זה , מבלי שתצטרכי לשלם על עודף משקל. אצלנו המשפחה שהביאה לי את זה פתחה את האריזה וחילקה את החלקים בין 2 מזוודות, כך היה להם יותר קל לסחוב בהצלחה!
 
אנחנו קנינו דרך האינטרנט

מצאנו דרך ה ebay איפה הכי זול, דיברנו איתם בטלפון לפני שקנינו ושילמנו בכרטיס אשראי, העגלה נשלחה לכתובת כמובן בארה"ב שביקשנו (ללא עלות נוספת). בהצלחה
 
למעלה