המחומשים הם השחורים
והמשושים הם הלבנים. כמו בתמונה
אני ציירתי מחומשים ומשושים בWORD הנחתי את הצורות על הבצק המרודד חוררתי עם קיסם את הצמתים וחתכתי ביניהם. זה קיצר מאוד את העבודה ועשה אותה מאוד מדויקת. אם את רוצה את הקובץ שלי רק תגידי. בקשר לשאלה השניה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון. אבל אם תניחי את העוגה הגדולה על השקע היא עלולה לקרוס פנימה או לקבל סדקים בגלל שהבסיס שלה לא יציב, לכן לא מומלץ.