מישהי יודעת איך בונים כדורגל?

Netel

New member
מישהי יודעת איך בונים כדורגל?

אני זוכרת שזה מחומשים ומשושים לבן ושחור-אבל מה זה מה? ועוד שאלה-אם שקע לי מרכז העוגה ואני רוצה להניח עליה עוד עוגה מעט גדולה מהשקע-לצפות את העוגה התחתונה לגמרי בבצק סוכר ועליה להניח את העליונה מצופה אף היא?
 

אלמה1

New member
המחומשים הם השחורים

והמשושים הם הלבנים. כמו בתמונה
אני ציירתי מחומשים ומשושים בWORD הנחתי את הצורות על הבצק המרודד חוררתי עם קיסם את הצמתים וחתכתי ביניהם. זה קיצר מאוד את העבודה ועשה אותה מאוד מדויקת. אם את רוצה את הקובץ שלי רק תגידי. בקשר לשאלה השניה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון. אבל אם תניחי את העוגה הגדולה על השקע היא עלולה לקרוס פנימה או לקבל סדקים בגלל שהבסיס שלה לא יציב, לכן לא מומלץ.
 

zivat

New member
רעיון נהדר אשמח לקבל את התרשים...

אני שידרגתי חותכנים למחומש ומשושה שבת נפלאה לכולם
 
למעלה