מישהי בעלת ילד אחד שממש מתחרטת שיחיד ??

niritne

New member
נקודה חשובה-

דברים כייפיים הם לא זניחים, זו איכות חיים, הנאה, שמחה! בילד יש שמחה ונחת אך גם טירחה כמובן. (ולא הבנתי למה לבכות, בבקשה תזכירי לי..שכחתי משהו שקרה לך לאחרונה?)
 

c h i r o

New member
שכחת את השרשור כבר??

על זה שאני צריכה להשתתף בהוצאות הבית (גרה אצל הוריי) , ובצדק כמובן, אבל זה כרגע הכניס אותי לHOLD ......
 

niritne

New member
את השרשור לא שכחתי

אבל סליחה, שכחתי שהוא היה שייך ל-ך.
 
בחרתי באחת

הילדה שלי כיום בת חמש וחצי ואני מעל גיל הפוריות . תהליך קבלת ההחלטה לא היה קל ההורים שלי אמרו לי שלא יעזרו לי אם יהיה עוד ילד ,הסבירו שאין להם כוח. לאחר כעס קצר שעבר לי ,החלטתי בהחלט להכניס את זה לרשימת השיקולים. הם סבא וסבתא שותפים ותורמים לילדה ולי באהבה שלהם וגם תמיכה כלכלית(לא מלאה). אח"כ הבנתי כמה יקר לגדל ילד והחלטתי שאני רוצה להנות עם ילדתי. וזה אומר חוגים ,הצגות,חופשות ובית חדש. בנוסף לא רציתי לעבוד מבוקר עד ערב אלא היה לי חשוב לחזור הביתה בשעות הצהריים ולהיות עם הילדה. כיום אני מתפנה לקדם את עצמי מבחינה מקצועית ואישית,חזרתי לקחת קורסים מקצועיים ויש לי פנאי להנות ממנה ומחיי. יש לה בני דודים שאני מאוד מטפחת את הקשרים איתם והם גרים קרוב והמפגש איתם (עם חלקם )הוא על בסיס כמעט יום יומי. בקיצור אפשר לחיות חיים מלאים גם עם ילדה אחת. בהצלחה בכל החלטה שתחליטי.
 

שחרית 70

New member
לא יכולתי לנסח טוב יותר...

בהצלחה בהתפתחות האישית :)))
 

niritne

New member
יופי

ששלמות עם עצמכן. זה מעודד גם אותי- שאפשר "להסתפק" גם בילד אחד.
 
פעם כן עכשיו ממש לא!

היה לי קשה מאד לוותר על ילד שני אולם בגלל מצבי הבריאותי שהשפיע מאד על מצבי הכספי לקחתי אחריות ולא הבאתי או אימצתי ילד שני. עד גיל 3-4 שלו עדין התאבלתי על כך אולם ככל שבגר ויצר מערכות חברויות עם ילדים אחרים נחלש לי הצורך וכיום כבר לא קיים. כיום אני מרגישה שישנה הרמוניה נפלאה בביתנו (גיל 7.5) וזה כבר לא אישיו שמעסיק אותי כלומר לא חושבת על "האילו". אמא+ ילד/ה זאת אומנםמשפחה קטנה אבל עדין אנחנו משפחה. וישנה עוד נקודה, מעל +40 ישנה שכיחות גדולה יותר של מומים מולדים ולא רציתי לקחת את הסיכוי אפילו הכי קטן שמזלי ישתנה. זוכרת איך הבדיקות שלו בהריון יצאו לא טובות בבדיקות שנכנס אלמנט סטטיסטי כולל גיל וזה היה מאד "לא נעים". לכן האופציה של האימוץ היתה יותר רלוונטית מבחינתי.
 
למעלה