מישהיא השתתפה בשחיית פעוטות

wildcat6

New member
מישהיא השתתפה בשחיית פעוטות

מישהיא כאן השתתפה בדבר כזה כמה משתתפים כמה זמן שיעור וכמה שיעורים ובמיוחד איזה מחיר
 

cookie1

New member
אחותי

4 שיעורים 250 ש"ח, כל שיעור חצי שעה. זה בצפון בקיבוץ עברון
 

שירי ל

New member
הקורס הכי יקר שיש בד"כ-

250-300 ש"ח, לשעור של 30-50 דקות בד"כ פעם בשבוע. ממליצה להתעקש על חודש ניסיון (חודש ולא שעור אחד!). למרות ההמלצות, לטעמי מתחת לגיל שנה+ זה לא לעניין, הילד לא מבין מה רוצים ממנו, קשה מאוד גם להתחייב (מבחינת מצב העייפות/הרעב/הרוח) על שעה קבועה פעם בשבוע ובד"כ לא מחזירים את הכסף על שעור שהוחמץ.
 

niritcat

New member
יכולה להמליץ בחום

על חוג שחייה לתינוקות מגיל 3 חודשים, בבית פרטי במושב ליד גדרה. משתתפים מקסימום 6 תינוקות (בדרך כלל פחות), השיעור הוא חצי שעה (שזה מספיק בהחלט) והמחיר הוא 240 ש"ח לחודש. אנחנו כבר חצי שנה בקורס כזה (מגיל 7 חודשים), ודנה נהנית מאוד מהחברה ומהשחייה מתחת למים. ממליצה מאוד לנסות!
 

טוטי30

New member
אולי מישהו יכול להסביר ולפרט מה זה

כולל... כלומר, מה זה חוג שחייה לתינוקות בדיוק? מה עושים שם? הרי בגיל שלושה חודשים עדין את השליטה המוטורית בגפיים. האם זה יותר בכיוון של פעילות עם אמא/אבא במים והתחושה של המים וחוסר המשקל וכדומה? אנא האירו את עיניי...
 

טלאפ

New member
עניתי כבר בפורום להיות הורים ושמחה

לענות גם כאן. הקורס עצמו אינו קורס שחיה, אלא קורס התמצאות במיים הבריכה היא פשוט אמבטיה גדולה שניתן לעשות בה תרגילים עם הילדים, לשיר לשחק וגם כמו בתמונות להצליל אותם בתוך המיים. אצלנו הילדים כבר מעל גיל 6 חודשים והפעילויות הן: שירה ומשחקים במים. משחקי אצבעות וידיים למיניהם בשילוב מים שימוש במגלשה לתוך המיים (ההורה תופס למטה, נא לא לדאוג) עידוד זחילה מעברים במנהרות עידוד מוטוריקה עדינה שימוש בכל מיני אפקטים כמו בועות סבון, כדורים, מצופים וכו' או בקיצור כיף גדול להורים וכיף לא פחות קטן לילדים. אנחנו ממש אוהבים את זה, וכל שעור שאנחנו נאלצים להפסיד אנחנו אבלים עליו עד לשעור הבא... אצלנו בבריכה באופן יוצא מן הכלל מותר לשני ההורים להכנס וזה הופך להיות מפגש חברתי בצד, של ההורים שלא מפעילים את הילד באותו הרגע.
 

mikihc

New member
הרופאה שלנו טוענת

ששחיית תינוקות מאוד לא בריאה להם - בעיקר משום שרמת הנקיון של המים בד"כ לא מספקת (אלא אם מחליפים מים אחרי כל שעור), והחיידקים שהמים מכילים כתוצאה מהשתן של התינוקות יכולים מאוד להזיק. לנו היא המליצה לחכות עד גיל שנתיים ורק אז לקחת אותו לשעורי "שחיה". ביי, מיקי
 
שאלתי בגלל הסיבות שהצגת

אם כדאי או לא אמרו לי שזה הגיל הנכון החל מחצי שנה . בגיל שנתיים ילד כבר מפתח פחדים ורצונות וקשה יותר לתמרן בריכה
 
למעלה